Suzuki rm 250 kłęby dymu
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 250 kłęby dymu
Wiesz w czym tkwi największy problem? W tym, że to nie jest motor do endurzenia. Jeśli nie będziesz jej kręcił na wysokich obrotach to ciągle będą z nią problemy. Możesz lać 1:45. Osobiście rozrabiam Repsola 1:50. Po 10 bakach tłok ma zerowe zużycie.
Od razu proponuję zmienić święcę na BR7...
Od razu proponuję zmienić święcę na BR7...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 151
- Rejestracja: wt, 21 lut 2012, 20:45
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 250 kłęby dymu
Zdaję sobie z tego sprawę , że ten motor nie służy do takiej jazdy. A czemu miałbym zmieniać świecę na BR7 ? Mógłbyś mi wytłumaczyć czym podyktowana jest ta wypowiedź ?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 250 kłęby dymu
Jeżdżąc enduro nie odkręcasz na tyle by dogrzać ósemkę na tyle by się oczyściła.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 151
- Rejestracja: wt, 21 lut 2012, 20:45
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
Autor tematuArtekSzef1
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 49
- Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 11:18
- Motocykl: rm 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krzyszkowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki rm 250 kłęby dymu
Dziękuje za rady .
Faktycznie to było łożysko wału. Które było w dramatycznym stanie. Teraz robię cały silnik za wyjątkiem korby bo jest dobra.
Pozdrawiam.
Faktycznie to było łożysko wału. Które było w dramatycznym stanie. Teraz robię cały silnik za wyjątkiem korby bo jest dobra.
Pozdrawiam.