HONDA CRF 450X 2005r luz na wale MASAKRA!!!!!
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: HONDA CRF 450X 2005r luz na wale MASAKRA!!!!!
Nie mozna.253barek pisze:a jak jest z tymi połówkami w ktm 2t można wymienić jedną?
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 381
- Rejestracja: pn, 10 gru 2007, 18:26
- Motocykl: japonsky 0,25 4t
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: HONDA CRF 450X 2005r luz na wale MASAKRA!!!!!
Tutaj chodzi o współosiowość otworów na łożyska wału i skrzyni biegów. Jeśli pomieszasz połówki to może się okazać , że łożyska będą Ci bardzo szybko padały a w najgorszej opcji możesz zatrzeć korbe253barek pisze:coś więcej na ten temat?
nie będą do siebie pasowały?nawet z tych samych roczników?
-
Autor tematuBrTToN
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz, 2 wrz 2012, 08:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CRF 450X 2005r luz na wale MASAKRA!!!!!
Nie widzę powodów dla których miałoby nie być współosiowości.To jest Honda oni wiedzą wzystko na ten temat:D
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 524
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
- Motocykl: mechaniczna pomarancza
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sta
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CRF 450X 2005r luz na wale MASAKRA!!!!!
No to widzisz jaka jest honda. Po wymianie jednej połówki karteru masz problemy.
-
Autor tematuBrTToN
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz, 2 wrz 2012, 08:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: HONDA CRF 450X 2005r luz na wale MASAKRA!!!!!
Problem rozwiązany, ten luz poprostu ma być i jest on nawet oznaczony na łożysku,ale jak sie czegoś nie wie to robi się z tego problem mówię o sobie oczywiście.Część tego luzu kasuje olej,reszta luzu kasuje się jak łożysko i wał nabierają temperatury podczas pracy silnika.