Honda CR 125 NIE ODPALA!?
-
Autor tematuDCkamilDC
- Mistrz prostej
- Posty: 61
- Rejestracja: pn, 24 sty 2011, 19:51
- Motocykl: cr 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Honda CR 125 NIE ODPALA!?
Witajcie , mam mały problem z crossem mianowicie jest to HONDA CR 125 z 2001r. Motocykl przeszedł remont nowy tłok , szlif cylindra (tuleja ;/), nowe uszczelki itd. Po złożeniu odpaiłem ją trochę chodziła itd ale okazało się , że pompa przepuszcza płyn i jest cała zużyta więc od razu zgasiłem silnik chodziła może jakieś 2 minuty gdy zrobiła się zbyt ciepła a płyn wyciekał dołem było to oczywsite Zamówiłem całą nową pompe wody ( 500zł gdyby kogoś to spotkało ;/ ) złożyłem cały silnik itd z pompą. Kiedy chciałem ja odpalić troche gadała, ale nie do końca. Po wykręceniu świecy okazało się że podł głowicą jest płyn na tłoku też , a świeca jest nim cała zalana;/ Wskazuje wszystko na to że coś jest nie tak z uszczelką pod głowicą, ale ona jest nowa ;/ Proszę o odpowiedź i z góry dzięki
PS. Jest to mój pierwszy post na forum więc sory jeśli coś jest nie tak
PS. Jest to mój pierwszy post na forum więc sory jeśli coś jest nie tak
Ostatnio zmieniony ndz, 17 mar 2013, 18:36 przez DCkamilDC, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR 125 PROBLEM PILNE!!
Czyli dwa razy kupiłeś uszczelki? Jeśli dwa razy dociągałeś uszczelki to loteria, mogła nie chwycić. Jaka uszczelka? OMP może?
Uszczelka w Twoim motocyklu ma stronę górną i dolną, sprawdź czy tego też może nie pomieszałeś.
Uszczelka w Twoim motocyklu ma stronę górną i dolną, sprawdź czy tego też może nie pomieszałeś.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: śr, 16 lis 2011, 16:21
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CR 125 PROBLEM PILNE!!
Moze byc tak ze nie fachowo została zamontowana tuleja w cylindrze,która po odpaleni opadła robiąc przerwa miedzy cylindrem a uszczelką
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 211
- Rejestracja: sob, 7 sty 2012, 02:38
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR 125 PROBLEM PILNE!!
Możliwości:
- Zakładałeś dwa razy tą samą uszczelkę
- Została źle założona i przygniotłeś ją głowicą cylindra
- Ostatecznie fabrycznie uszkodzona uszczelka
Przed założeniem oringów, weź je trochę rozciągnij tak by idealnie pasowały w rowki następnie powoli i bez pośpiechu załóż głowicę i przykręcaj na krzyż.
- Zakładałeś dwa razy tą samą uszczelkę
- Została źle założona i przygniotłeś ją głowicą cylindra
- Ostatecznie fabrycznie uszkodzona uszczelka
Przed założeniem oringów, weź je trochę rozciągnij tak by idealnie pasowały w rowki następnie powoli i bez pośpiechu załóż głowicę i przykręcaj na krzyż.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR 125 PROBLEM PILNE!!
W Cr 125 2001 niema oringów tylko zwykła uszczelka. Raczej ciężko źle założyć uszczelkę mimo wszystko wiec obstawiam kit z OMP lub coś podobnego.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 261
- Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR 125 PROBLEM PILNE!!
jeśli masz silikon temperaturowy to posmaruj uszczelkę z obu stron i złóż to do kupy, jeśli problem zniknie to masz wybór albo tak jeździć albo kupić nową uszczelkę
jak koledzy napisali głowicę dokręcaj odpowiednim momentem i na krzyż
jak koledzy napisali głowicę dokręcaj odpowiednim momentem i na krzyż
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^
-
Autor tematuDCkamilDC
- Mistrz prostej
- Posty: 61
- Rejestracja: pn, 24 sty 2011, 19:51
- Motocykl: cr 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR 125 PROBLEM PILNE!!
Ok dzięki za odpowiedzi Postaram się tym zająć niedługo bo teraz lipa z czasem ;/ Jeśli chodzi o uszczelkę to zakładałem ją jeden raz nową. Ogólnie CR kupiłem przytartą bo poprzedni właściciel jeździł bez płynu w chłodnicy ... więc nie wiem jak było przed remontem
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 211
- Rejestracja: sob, 7 sty 2012, 02:38
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR 125 PROBLEM PILNE!!
Właśnie też tak myślałem aczkolwiek nie byłem pewny . Sorrka za pomyłkęgrayfox pisze:W Cr 125 2001 niema oringów tylko zwykła uszczelka. Raczej ciężko źle założyć uszczelkę mimo wszystko wiec obstawiam kit z OMP lub coś podobnego.
pozdrawiam
-
Autor tematuDCkamilDC
- Mistrz prostej
- Posty: 61
- Rejestracja: pn, 24 sty 2011, 19:51
- Motocykl: cr 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR 125 PROBLEM PILNE!!
A powiedzcie mi jeszcze o co chodzi z tymi uszczelkami OMP? Bo właśnie ta uszczelka jest z zestawu OMP :axe:
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 381
- Rejestracja: pn, 10 gru 2007, 18:26
- Motocykl: japonsky 0,25 4t
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CR 125 PROBLEM PILNE!!
O to chodzi , że są to najgorsze jakościowo uszczelki pod głowice dostępne na rynku. Mi na ten przykład przy zachowaniu wszelkich zasad przy montażu głowicy wytrzymała dosłownie 5 min.