Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
miniminix123
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 237
Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!

Post autor: miniminix123 » pt, 28 wrz 2012, 19:23

Brak mocy nie wiem co to może być.
sprawdzałem ciśnienie na tłoku i jest bdb ( 12bar )
cr praktycznie nie ma mocy na górnych obrotach ( zawór sterowany elektronicznie) odkręciłem klapki z boku na cylindrze i wydaje mi się że zawór nie wraca się do końca ( mogę zrobić zdj ).
Jak myślicie co mogło się stać? Przez co może być taka mulna?
Z góry dziękuję :( :(
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!

Post autor: kris514 » pt, 28 wrz 2012, 19:44

W cr 125 zawór sterowany elektronicznie?? (jakoś mam inne informacje) Zdejmij dyfuzor i zobacz czy zawory siedzą ciasno czy mają luz
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!

Post autor: Majster128 » pt, 28 wrz 2012, 19:48

Odkręć dekielek do zaworu, dodaj gazu i sprawdź czy zawór się otwiera.
Przeczyść gaźnik.
W jakim stanie jest filtr powietrza?

Ps. Tak w 2004 jest sterowany elektronicznie.

Autor tematu
miniminix123
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 237
Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!

Post autor: miniminix123 » pt, 28 wrz 2012, 19:59

Majster128 pisze:Odkręć dekielek do zaworu, dodaj gazu i sprawdź czy zawór się otwiera.
Przeczyść gaźnik.
W jakim stanie jest filtr powietrza?

Ps. Tak w 2004 jest sterowany elektronicznie.
ok. sprawdziłem zawór się otwiera przekręca.
a może to być wina filtra że jest za mocno nasączony?
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!

Post autor: Majster128 » pt, 28 wrz 2012, 20:20

Musiałby byś jakiś mega mocno nasączony.
Jak dodajesz gazu to cięgno, do którego są przyczepione linki dobija do ogranicznika?
Patrzyłeś na świece? Jakie na oznaczenie? Jest osmolona?

Autor tematu
miniminix123
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 237
Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!

Post autor: miniminix123 » pt, 28 wrz 2012, 20:23

Majster128 pisze:Musiałby byś jakiś mega mocno nasączony.
Jak dodajesz gazu to cięgno, do którego są przyczepione linki dobija do ogranicznika?
Patrzyłeś na świece? Jakie na oznaczenie? Jest osmolona?
no właśnie nie odbija do ogranicznika
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc

Autor tematu
miniminix123
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 237
Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!

Post autor: miniminix123 » pt, 28 wrz 2012, 20:25

brakuje tak może ze 3-4mm może to być przez to?
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!

Post autor: Majster128 » pt, 28 wrz 2012, 20:28

Akurat tam 4 mm to jest bardzo dużo.
Weź palcami przekręć to cięgno i zobacz czy dojdzie do końca.
Skontroluj też naciąg linek sterujących, bo ta po prawej może być za luźna.

Autor tematu
miniminix123
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 237
Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!

Post autor: miniminix123 » pt, 28 wrz 2012, 20:31

naciąg jest dobry tylko że się nie wraca do końca jak wrócę palcami to się wruci ale jak odpalę motor to i przy gazuję to się przekręci i wróci ale nie do końca
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!

Post autor: Majster128 » pt, 28 wrz 2012, 20:35

Jak dodasz gazu to cięgno dobije do ogranicznika po lewej stronie?
Jak nie wraca do końca to skontroluj lewą linkę.

Autor tematu
miniminix123
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 237
Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!

Post autor: miniminix123 » pt, 28 wrz 2012, 20:42

do ogranicznika to się wraca a jak się przy gazuje to się przekręca do prawej strony
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!

Post autor: Majster128 » pt, 28 wrz 2012, 20:48

Jak to do prawej?
Jak dodajesz gazu to wałek z zaworem wydechowym ma się przekręcić przeciwnie do ruchów wskazówek zegara.
Jak puścisz gaz to wałek ma się przekręcić zgodnie z ruchem wskazówek zegara.

Tak to u Ciebie działa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”