Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!
-
Autor tematuminiminix123
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 237
- Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!
Brak mocy nie wiem co to może być.
sprawdzałem ciśnienie na tłoku i jest bdb ( 12bar )
cr praktycznie nie ma mocy na górnych obrotach ( zawór sterowany elektronicznie) odkręciłem klapki z boku na cylindrze i wydaje mi się że zawór nie wraca się do końca ( mogę zrobić zdj ).
Jak myślicie co mogło się stać? Przez co może być taka mulna?
Z góry dziękuję
sprawdzałem ciśnienie na tłoku i jest bdb ( 12bar )
cr praktycznie nie ma mocy na górnych obrotach ( zawór sterowany elektronicznie) odkręciłem klapki z boku na cylindrze i wydaje mi się że zawór nie wraca się do końca ( mogę zrobić zdj ).
Jak myślicie co mogło się stać? Przez co może być taka mulna?
Z góry dziękuję
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!
W cr 125 zawór sterowany elektronicznie?? (jakoś mam inne informacje) Zdejmij dyfuzor i zobacz czy zawory siedzą ciasno czy mają luz
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!
Odkręć dekielek do zaworu, dodaj gazu i sprawdź czy zawór się otwiera.
Przeczyść gaźnik.
W jakim stanie jest filtr powietrza?
Ps. Tak w 2004 jest sterowany elektronicznie.
Przeczyść gaźnik.
W jakim stanie jest filtr powietrza?
Ps. Tak w 2004 jest sterowany elektronicznie.
-
Autor tematuminiminix123
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 237
- Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!
ok. sprawdziłem zawór się otwiera przekręca.Majster128 pisze:Odkręć dekielek do zaworu, dodaj gazu i sprawdź czy zawór się otwiera.
Przeczyść gaźnik.
W jakim stanie jest filtr powietrza?
Ps. Tak w 2004 jest sterowany elektronicznie.
a może to być wina filtra że jest za mocno nasączony?
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!
Musiałby byś jakiś mega mocno nasączony.
Jak dodajesz gazu to cięgno, do którego są przyczepione linki dobija do ogranicznika?
Patrzyłeś na świece? Jakie na oznaczenie? Jest osmolona?
Jak dodajesz gazu to cięgno, do którego są przyczepione linki dobija do ogranicznika?
Patrzyłeś na świece? Jakie na oznaczenie? Jest osmolona?
-
Autor tematuminiminix123
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 237
- Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!
no właśnie nie odbija do ogranicznikaMajster128 pisze:Musiałby byś jakiś mega mocno nasączony.
Jak dodajesz gazu to cięgno, do którego są przyczepione linki dobija do ogranicznika?
Patrzyłeś na świece? Jakie na oznaczenie? Jest osmolona?
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc
-
Autor tematuminiminix123
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 237
- Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!
brakuje tak może ze 3-4mm może to być przez to?
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!
Akurat tam 4 mm to jest bardzo dużo.
Weź palcami przekręć to cięgno i zobacz czy dojdzie do końca.
Skontroluj też naciąg linek sterujących, bo ta po prawej może być za luźna.
Weź palcami przekręć to cięgno i zobacz czy dojdzie do końca.
Skontroluj też naciąg linek sterujących, bo ta po prawej może być za luźna.
-
Autor tematuminiminix123
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 237
- Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!
naciąg jest dobry tylko że się nie wraca do końca jak wrócę palcami to się wruci ale jak odpalę motor to i przy gazuję to się przekręci i wróci ale nie do końca
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!
Jak dodasz gazu to cięgno dobije do ogranicznika po lewej stronie?
Jak nie wraca do końca to skontroluj lewą linkę.
Jak nie wraca do końca to skontroluj lewą linkę.
-
Autor tematuminiminix123
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 237
- Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!
do ogranicznika to się wraca a jak się przy gazuje to się przekręca do prawej strony
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cr 125 2004r. Problem PILNE!!!
Jak to do prawej?
Jak dodajesz gazu to wałek z zaworem wydechowym ma się przekręcić przeciwnie do ruchów wskazówek zegara.
Jak puścisz gaz to wałek ma się przekręcić zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Tak to u Ciebie działa?
Jak dodajesz gazu to wałek z zaworem wydechowym ma się przekręcić przeciwnie do ruchów wskazówek zegara.
Jak puścisz gaz to wałek ma się przekręcić zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Tak to u Ciebie działa?