KTM SX 125 04 NIE CHCE ODPALIĆ

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
michu13
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 136
Rejestracja: śr, 23 lut 2011, 15:19
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 04 NIE CHCE ODPALIĆ

Post autor: michu13 » wt, 2 paź 2012, 21:12

Najpierw zdejmij dyfuzor i zrób zdjęci tłoka od strony kanału wydechowego i wrzuć tu.

Autor tematu
Maniek101
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: ndz, 27 maja 2012, 19:23
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 04 NIE CHCE ODPALIĆ

Post autor: Maniek101 » wt, 2 paź 2012, 21:58

ok jutro zrobię zdjęcia!

Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 04 NIE CHCE ODPALIĆ

Post autor: andrzej555 » wt, 2 paź 2012, 23:09

najdziwniejsze jest to,że po odpaleniu sam wkręcił ci sie na obroty,a może coś z modułem jest nie tak,sprawdż jeszcze przepustnice w gażniku
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

Autor tematu
Maniek101
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: ndz, 27 maja 2012, 19:23
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 04 NIE CHCE ODPALIĆ

Post autor: Maniek101 » śr, 3 paź 2012, 19:57

Przepustnica nie jest ani uszkodzona ani się nie zacina, podobnie jak linka od gazu. A moduł właśnie nie jest na główce ramy jak jest oryginalnie tylko jest przeniesiony na trytytki pod bak i ma urwany jeden uchwyt na śrubkę, to nie wiem czy ma to coś w spólnego :)
ps. foto tłoka od kanału wrzucę jutro bo dzisiaj nie miałem w ogóle czasu...

izydor
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: sob, 1 wrz 2012, 22:16
Motocykl: yz 250 trx 300
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Świdnik
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 04 NIE CHCE ODPALIĆ

Post autor: izydor » śr, 3 paź 2012, 20:17

A sprawdziłeś klin? U kolegi była podobna sytuacja. Przyjechał normalnie do domu a ,gdy później chciał odpalić zero odzewu.

Autor tematu
Maniek101
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: ndz, 27 maja 2012, 19:23
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 04 NIE CHCE ODPALIĆ

Post autor: Maniek101 » śr, 3 paź 2012, 21:01

Nie odkręcałem tej nakrętki trzymającej magneto ale na ściętym klinie chyba były by wyczuwalne luzy pod ręką ? a takich nie ma i ustawienie na kreskach też nie jest przestawione bo jest tak ustawione jak ktoś ustawił i przejechał kreskę flamastrem.
Tu fotka jak jest ustawione



Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 04 NIE CHCE ODPALIĆ

Post autor: andrzej555 » śr, 3 paź 2012, 21:08

ścięty klin to różnica wału względem magneta,a nie zapłonu względem karteru,niech ci tokarz dorobi ściągacz,pewnie masz ścięty klin,na magnecie masz taką wypustke,wykręć świece ustaw tłok w gmp i zrób zdjęcie wypustki względem impulsatora
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

izydor
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: sob, 1 wrz 2012, 22:16
Motocykl: yz 250 trx 300
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Świdnik
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 04 NIE CHCE ODPALIĆ

Post autor: izydor » śr, 3 paź 2012, 21:47

Jak ścieło klina to możliwe ze magneto zejdzie luźno. Spróbuj odkręcić śrube i wtedy zdaj relacje :wink:

Autor tematu
Maniek101
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: ndz, 27 maja 2012, 19:23
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 04 NIE CHCE ODPALIĆ

Post autor: Maniek101 » śr, 3 paź 2012, 21:52

Aha czyli mam ustawić tłok w gmp i sprawdzić wtedy czy ta wypustka na magnecie pokrywa się tym impulsatorem, jeśli nie klin do zmiany ?

Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 04 NIE CHCE ODPALIĆ

Post autor: andrzej555 » czw, 4 paź 2012, 08:28

no można tak powiedzieć,jeżeli będzie duża różnica to napewno scięty,to takie sprawdzenie klina na szybko bez użycia ściągacza
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

Autor tematu
Maniek101
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: ndz, 27 maja 2012, 19:23
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 04 NIE CHCE ODPALIĆ

Post autor: Maniek101 » czw, 4 paź 2012, 19:08

Zdjąłem dzisiaj głowice żeby zobaczyć ten cylinder i sprawdziłem to magneto, gdy tłok jest w GMP to ta blaszka na magneto trochę już mija ten impulsator
Oto fotki cylindra










samego tłoka nie udało mi się zrobić fotki przez kanał bo nie wychodziły zdjęcia :) ale cylinder nie ma rys pod palcem nic nie jest wyczuwalne, jedynie te 2 małe ryski troszkę czuć, i tłok jak paczyłem też nie jest jakiś uszkodzony troszkę przytarty poniżej pierścieni ale to raczej nic wielkiego, kompresja jest, gdy jeździłem moc miał, także wina raczej nie leży w tłoku.

A tu foto tej blaszki na magnecie gdy tłok jest w GMP trochę mija ten impulsator także będzie to ucięty klin ?


Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 125 04 NIE CHCE ODPALIĆ

Post autor: andrzej555 » czw, 4 paź 2012, 20:59

no niestety za mało odbiega od impulsatora żeby go wykluczyć,ale odkręć impulsator bo tam chyba jakieś patenty z instalacją masz no i opuść tłok ok. pół centymetra od gmp i nalej paliwa jak szybko zejdzie to pierścienie już słabe,no niestety musisz szukać przyczyny
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”