strzaly z tlumika po modyfikacji gaznika ktm sxf 250

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
BennyPsikuta
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: pn, 20 lip 2009, 15:00
Motocykl: sxf 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: czestochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

strzaly z tlumika po modyfikacji gaznika ktm sxf 250

Post autor: BennyPsikuta » sob, 15 wrz 2012, 10:33

od samego poczatku przy schodzeniu z wysokich obrotow mialem wieksze lub mniejsze strzaly z wydechu poza tym moto zawsze dobrze odpalalo i nie mialem zadnych problemow wszystko jeszcze seryjne tylko tlok zmieniony zawory w tolerancji, tylko nie podobal mi sie dół obrotow i ostatnio zastosowalem taki patent http://www.enduro-adventure.com/new/ind ... Itemid=234 faktycznie dalo to znaczna poprawe ale teraz to juz tak wali z wydechu przy odpuszczaniu gazu ze az mnie to czasem przeraza :D i teraz pytanie czy macie jakas rade na te strzaly, czy wraz z tym patentem ktory zastosowalem wieksze strzelanie idzie w parze i nic sie z tym nie zrobi ??
no risk no fun

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3258
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: strzaly z tlumika po modyfikacji gaznika ktm sxf 250

Post autor: Majster128 » sob, 15 wrz 2012, 10:47

Ta modyfikacja nie wpływa na strzelanie z tłumika. Sprawdź jeszcze raz luzy zaworowe.

Awatar użytkownika
grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: strzaly z tlumika po modyfikacji gaznika ktm sxf 250

Post autor: grayfox » sob, 15 wrz 2012, 15:19

Nic w gaźniku więcej nie ruszałeś?

Awatar użytkownika
Autor tematu
BennyPsikuta
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: pn, 20 lip 2009, 15:00
Motocykl: sxf 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: czestochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: strzaly z tlumika po modyfikacji gaznika ktm sxf 250

Post autor: BennyPsikuta » sob, 15 wrz 2012, 17:04

rozebralem go wyczyscilem benzyna i złożyłem ;) dzis z rana w ramach sprawdzenia usunąłem ten drucik łaczacy te dwa elementy bez rozbierania calego gaznika i wszystko dziala jak wczesniej czyli nie zbiera sie tak dobrze z dolu i strzelanie jest znacznie ograniczone, strzela delikatnie i nie zawsze
no risk no fun

Awatar użytkownika
grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: strzaly z tlumika po modyfikacji gaznika ktm sxf 250

Post autor: grayfox » sob, 15 wrz 2012, 17:12

Strzelanie w wydech to objaw zbyt ubogiej mieszanki. Mo po prostu inaczej wkręciłeś pilot screw (na dole gaźnika, od spodu) podczas rozbierania.

Awatar użytkownika
STACHU125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
Motocykl: różne
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: strzaly z tlumika po modyfikacji gaznika ktm sxf 250

Post autor: STACHU125 » sob, 15 wrz 2012, 17:57

sprawdz dysze wolnych obrotow w komorze plywaka,przedmuchaj kanal tam gdzie jest wkrecona ta dysza,oraz odkrec srube regulacji powietrza od wolnych obrotow o okolo 1 i pol obrotu. Czy przypadkiem nie wylecial ci oring spod wlasnie tej sruby od regulacji?,
a jeszcze jedno, kiedys pisales ze masz ochote wymienic oryginalny napinacz na reczna podróbe,czy go wymieniles i czy te strzaly nie wyszly po zmianie napinacza?pzdr

Awatar użytkownika
grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: strzaly z tlumika po modyfikacji gaznika ktm sxf 250

Post autor: grayfox » sob, 15 wrz 2012, 23:40

1,5 obrotu to fabryczne ustawienie, nie raz za ubogie w nowym motocyklu. Ale to dobra baza aby zacząć regulacje zacznij od 1,5 i po ćwierć obrotu wykręcaj.

Awatar użytkownika
Autor tematu
BennyPsikuta
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: pn, 20 lip 2009, 15:00
Motocykl: sxf 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: czestochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: strzaly z tlumika po modyfikacji gaznika ktm sxf 250

Post autor: BennyPsikuta » ndz, 16 wrz 2012, 10:59

napinacz wymienilem na ten mechaniczny ale robilem to bardzo starannie na zablokowanym wale i z odkrecona pokrywa silnika takze łancuszek na pewno nie przeskoczyl ;) oringi tez mi na pewno zadne nie wypadly i zadnymi regulacjami nie krecilem (jedynie ta regulacja od powietrza zrobilem jeden obrot po modyfikacji jak uslyszalem jak strzela ale efektu byl wrecz zaden wiec wrocilem do poprzedniego ustawienia) , gaznik wyczyscilem i przedmuchalem powietrzem z kompresora, i tak jak pisalem z ta modyfikacja strzela mi okrutnie nawet czasem podczas kopania potrafi strzelic a wyciagne ten drucik łączący (nie rozbierajac gaznika) i wszystko dziala jak dawniej czyli czasami zdarzaja sie przy schodzeniu z obrotow lekkie wrecz przyjemne dla ucha wystrzaly ;) nie wiem moze ta modyfikacja nie jest stworzona dla mojego moto ;/
no risk no fun

Awatar użytkownika
Autor tematu
BennyPsikuta
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: pn, 20 lip 2009, 15:00
Motocykl: sxf 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: czestochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: strzaly z tlumika po modyfikacji gaznika ktm sxf 250

Post autor: BennyPsikuta » pn, 17 wrz 2012, 11:30

okey ogarniete w koncu ;) w sumie sam nie wiem co zrobilem ale zamocowalem znowu ta modyfikacje zaczelo strzelac wiec pokrecilem tymi regulacjami troche w jedna strone pozniej w druga i teraz tylko czasami lekko strzeli tak jak to bylo wczesniej a z dolu ciagnie lepiej ;)
no risk no fun

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”