Crf 250 problem z odpalniem po remoncie

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
damiii
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 128
Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie

Post autor: damiii » wt, 9 paź 2012, 23:19

Witam ponownie!
Przy odpalaniu na zimnym silniku, muszę na ssaniu dodawać tak minimalnie gaz rollgazem (wiem że nie powinno tak być w 4T) , bez tego nie pali. (prawie pali, słychać ze malutko brakuje ale nie może załapać:) ), przy odpalaniu na ciepłym silniku z ciepłym ssaniem, też lepiej pali jak dodam lekko gazu. Czasami jak go zaduszę to muszę pokopać kilkanaście razy aż załapie. Jak już zapali to trzyma obroty i ładnie jedzie.

Orientuje się ktoś w czym tkwi problem?

CZACHA
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: ndz, 11 wrz 2011, 11:38
Motocykl: Honda Crf 450R
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie

Post autor: CZACHA » śr, 10 paź 2012, 00:01

Moim zdaniem źle wyregulowany gaźnik,miąłeś kiedyś wyczynowe 4t ?Ja pale w taki sposób ze 2-max 3 razy ruszam rolgazem na otwartym kraniku jeśli jest zimno tak jak teraz to sannie wyciągam i naciskam na dźwignię startera słucham aż przeskoczy dekompresator jest to takie "pyk" i cofam nogę do pozycji startu i strzał zazwyczaj nawet zimna za 1 gada.Co do duszenia to powiem ci ze jak moja zamulę to zazwyczaj na ciepłym ssaniu albo bez za 1 zagada ale nieraz ruszyłem minimalnie gazem,źle kopnąłem,itp to nieraz potrafiła potrzebować klika mocnych strzałów.
!!!!!KLIKNIJ NA LINK TO NIC NIE KOSZTUJE WESPRZYJ FUNDACJE!!!!
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje

xenon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: pn, 16 kwie 2012, 14:37
Motocykl: CRF 250R '07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok / Supraśl
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie

Post autor: xenon » śr, 10 paź 2012, 08:10

jak kupiłem CRF 250 z 2007 roku to mialem identyczny problem, teraz odpala mi na strzała czy ciepla czy zimna. Przed tym sprzętem mialem huske 125 a ją sie poprostu "kopało" az odpaliła i nie wiedzialem dlaczego honda mi nie pali ;p. Popytalem sie ludzi jak prawidlowo odpala sie 4t i jak ręką odjął. Robie to tak jak napisał poprzednik: na zimno dwa razy manetka do konca, ssanie, górna pozycja tłoka i mocny kop z samej góry a na ciepło z dekompresatorem też z górnej pozycji tłoka. A i jeszcze jedno, Gdy ją kupiłem gaźnik był ustawiony tak że moto caly czas zalewało tak więc radze ustawić zgodnie z serwisówką ; )

Awatar użytkownika
Mohus
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 381
Rejestracja: pn, 10 gru 2007, 18:26
Motocykl: japonsky 0,25 4t
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie

Post autor: Mohus » śr, 10 paź 2012, 10:39

Przecież czy ciepły czy zimny to Ty tam zawsze z dekompresatorem kopiesz bo masz tam automatyczny i nie masz za wielkiego wpływu na niego. Jak już to używałeś ciepłego ssania. Mieliśmy w ekipie 3 crf-y 250 na gaźnikach i wszystkie z początku kiepsko paliły, dopiero skorygowanie ustawień gaźnika sprawiło że motocykle odpalały bezproblemowo

xenon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: pn, 16 kwie 2012, 14:37
Motocykl: CRF 250R '07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok / Supraśl
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie

Post autor: xenon » śr, 10 paź 2012, 13:33

    Mohus pisze:Przecież czy ciepły czy zimny to Ty tam zawsze z dekompresatorem kopiesz bo masz tam automatyczny i nie masz za wielkiego wpływu na niego. Jak już to używałeś ciepłego ssania.
    chodzi mi o cieple ssanie

    Autor tematu
    damiii
    Mistrz prostej
    Mistrz prostej
    Posty: 128
    Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
    Styl jazdy: Enduro
    Podziękował: 0
    Podziękowania: 0
    Status : Offline

    Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie

    Post autor: damiii » śr, 10 paź 2012, 15:51

    No 4T nie miałem wcześniej, ale miałem Rm w 2T, którą odpalało się trudniej moim zdaniem.
    Kopać umiem, wiem jak ustawić tłok żeby kopniecie bylo najefektywniejsze.
    Przed remontem zawsze zapalała od pierwszego, nawet jak zrobiłem to od niechcenia to i tak zapalała.
    Co w tym gaźniku ustawiać żeby pozbyć się tych objawów? Pilot screw mam ustawioną tak jak w serwisówce.

    xenon
    Mistrz prostej
    Mistrz prostej
    Posty: 86
    Rejestracja: pn, 16 kwie 2012, 14:37
    Motocykl: CRF 250R '07
    Styl jazdy: Motocross
    Lokalizacja: Białystok / Supraśl
    Podziękował: 0
    Podziękowania: 0
    Status : Offline

    Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie

    Post autor: xenon » śr, 10 paź 2012, 16:38

    rozbierz gaźnik, pomierz dyszę i ustaw iglicę tak jak jest w serwisówce, który rok tej hondy?

    Autor tematu
    damiii
    Mistrz prostej
    Mistrz prostej
    Posty: 128
    Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
    Styl jazdy: Enduro
    Podziękował: 0
    Podziękowania: 0
    Status : Offline

    Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie

    Post autor: damiii » śr, 10 paź 2012, 17:13

    2006 rok, do iglicy zajrzę czy jest na 4 od góry, a jeżeli średnice dysz się nie zgadzają z serwisówką to gdzie mogę kupić inne?

    seed1981
    Mistrz prostej
    Mistrz prostej
    Posty: 50
    Rejestracja: sob, 12 kwie 2008, 21:56
    Styl jazdy: Motocross
    Podziękował: 0
    Podziękowania: 0
    Status : Offline

    Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie

    Post autor: seed1981 » pt, 12 paź 2012, 22:17

    zamontuj inny wałek. Moim zdaniem jest przestawiony

    mateuszvs
    Mistrz prostej
    Mistrz prostej
    Posty: 168
    Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
    Motocykl: CRF 450 '04
    Styl jazdy: Motocross
    Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
    Podziękował: 0
    Podziękowania: 0
    Status : Offline

    Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie

    Post autor: mateuszvs » sob, 13 paź 2012, 11:41

    A wg mnie rozrząd jest złożony poprawnie. Przyczyny szukałbym gdzie indziej. Poza tym mi zdarzyło się przestawić rozrząd w mojej crf o zęba i już przy kopaniu czuć było że to nie to ;-)
    Znak na dole silnika nigdy nie pokryje się idealnie z wałkiem. Jak ustawiam na dole 'na kropce' to wałek rozrządu zawsze mam lekko przestawiony jakby o zęba, ale przy korekcie o tego zęba okazuje się że jest całkiem do dupy :) myślę że każdy kto ustawiał rozrząd w crf miał to samo :wink:
    ALL IN!

    My beloved monster :rolleyes: http://bikepics.com/members/mateuszvs/04cr450f/

    ODPOWIEDZ

    Wróć do „Silnik”