Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
-
Autor tematudamiii
- Mistrz prostej
- Posty: 128
- Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
Witam!
Zrobiłem remont w crfce; korba, łożyska, uszczelniacze, tłok, cylinder świeca i zawory. Poskładałem wszystko do kupy z serwisówką i moto nie chce palić, na początku kilka razy zabełkotał chwile, potem trochę postrzelał z wydechu i nic.
Tłok Wossner HC, paliwo v-power racing 100, głowica składana w zakładzie specjalizującym się w głowicach.
Świeca jest nowa IMR8C-9H wprawdzie jest dedykowana tylko do 2004 a ja mam 2006 ale jest 2x tansza i przed remontem moto na takiej latało dobrze. Stara uległa uszkodzeniu więc nie moge sprawdzić drugiej. Iskra tak czy tak jest i wydaje sie być dosyć mocna, niebieska.
Luzy zaworowe w granicach serwisówki między 0,10 a 0,15mm na ssących, wydechy tez w normie.
Paliwo dolatuje bo świeca mokra i strzelał czasem.
Rozrząd ustawiałem na znaki z prawej strony wału i na wałku rozrządu i się pokrywały, ale teraz patrze przez okienko inspekcyjne na magneto i tamte znaki z wału z tymi na magnecie sie nie pokrywają. Do prawej kreski brakuje jakies 2-3mm a do lewej która powinna być na znaku jakies 5mm. Jak to możliwe skoro wał jest sztywny i nie ma możliwości źle założyć magneto ani tryb z prawej strony.
Niżej zdjęcia rozrządu.
Ma ktoś pomysł dlaczego nie chce palić?
Zrobiłem remont w crfce; korba, łożyska, uszczelniacze, tłok, cylinder świeca i zawory. Poskładałem wszystko do kupy z serwisówką i moto nie chce palić, na początku kilka razy zabełkotał chwile, potem trochę postrzelał z wydechu i nic.
Tłok Wossner HC, paliwo v-power racing 100, głowica składana w zakładzie specjalizującym się w głowicach.
Świeca jest nowa IMR8C-9H wprawdzie jest dedykowana tylko do 2004 a ja mam 2006 ale jest 2x tansza i przed remontem moto na takiej latało dobrze. Stara uległa uszkodzeniu więc nie moge sprawdzić drugiej. Iskra tak czy tak jest i wydaje sie być dosyć mocna, niebieska.
Luzy zaworowe w granicach serwisówki między 0,10 a 0,15mm na ssących, wydechy tez w normie.
Paliwo dolatuje bo świeca mokra i strzelał czasem.
Rozrząd ustawiałem na znaki z prawej strony wału i na wałku rozrządu i się pokrywały, ale teraz patrze przez okienko inspekcyjne na magneto i tamte znaki z wału z tymi na magnecie sie nie pokrywają. Do prawej kreski brakuje jakies 2-3mm a do lewej która powinna być na znaku jakies 5mm. Jak to możliwe skoro wał jest sztywny i nie ma możliwości źle założyć magneto ani tryb z prawej strony.
Niżej zdjęcia rozrządu.
Ma ktoś pomysł dlaczego nie chce palić?
- Załączniki
-
- Bez tytułu.jpg (203.23 KiB) Przejrzano 7931 razy
- Bez tytułu.jpg (203.23 KiB) Przejrzano 7931 razy
-
- 07092012974.jpg (201.66 KiB) Przejrzano 7931 razy
- 07092012974.jpg (201.66 KiB) Przejrzano 7931 razy
-
- Mistrz prostej
- Posty: 154
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2011, 22:49
- Motocykl: Husqvarna cr 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: slask
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
coś z tym znakiem na magnecie nie tak,klin na magnecie ok? nie przestawiony?
TŁOK CRF 250 475ZŁ I KAZDA INNA CZESC DO WSZYSTKIEGO !!TANIE CZESCI!!!WYSYŁKA!!.kuba wykona.wszelkiego rodzaju remonty,wymiany rozrzadu,oleju,ustawi zawory,generalne remonty silników motocross i qadów..kontakt.gg:268486.
telefon:724041234
telefon:724041234
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 254
- Rejestracja: śr, 20 sty 2010, 20:57
- Motocykl: KTM EXC 400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubuskie - DW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
czasem rozrządu źle nie złożyłeś? Wygląda jak byś wałek miał o jeden ząbek zawysoko, bo znaki się nie pokrywają z głowicą
http://polskajazda.pl/Motocykle/KTM/400-EXC/137075
http://www.bikepics.com/members/4tSTUNT/02400exc/
GG: 8976803
Skuter 50/80 4T --> Yamaha DT 125cc --> KTM EXC 400cc 2002r
http://www.bikepics.com/members/4tSTUNT/02400exc/
GG: 8976803
Skuter 50/80 4T --> Yamaha DT 125cc --> KTM EXC 400cc 2002r
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
Wsadź przez otwór świecy jakiś śrubokręt czy drut wtedy zobaczysz kiedy jest górny martwy punkt i sprawdź który ze znaków pokrywa się z GMP ten na zębatce czy na magnecie.
-
Autor tematudamiii
- Mistrz prostej
- Posty: 128
- Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
Nie wiem mlody11132 jak można przestawić klin na magnecie, możesz to rozwinąć?
Co do rozrządu to sprawdziłem to najwyższe położenie i różnica jest nie wielka miedzy prawa kropka na magnecie a znakami na trybie. Ustawiłem teraz rozrząd tak jak nizej na zdjęciu,(przestawiony o ząbek niż wcześniej) i chciałem wkręcać świece i próbować palić a tu zonk... kręcę świecą w palcach i tyle że zacząłem dokręcać kluczem o tu pyk, i urwał się gwint w świecy.. Na szczęście jakoś sobie poradziłem z wykręceniem urwanego gwintu bo lekko siedział. Spróbuje oddać świece, może się uda. Jak przyjdzie druga i nie będzie palił to wznowie temat. Pozdro!
Co do rozrządu to sprawdziłem to najwyższe położenie i różnica jest nie wielka miedzy prawa kropka na magnecie a znakami na trybie. Ustawiłem teraz rozrząd tak jak nizej na zdjęciu,(przestawiony o ząbek niż wcześniej) i chciałem wkręcać świece i próbować palić a tu zonk... kręcę świecą w palcach i tyle że zacząłem dokręcać kluczem o tu pyk, i urwał się gwint w świecy.. Na szczęście jakoś sobie poradziłem z wykręceniem urwanego gwintu bo lekko siedział. Spróbuje oddać świece, może się uda. Jak przyjdzie druga i nie będzie palił to wznowie temat. Pozdro!
- Załączniki
-
- 08092012994.jpg (112.51 KiB) Przejrzano 7814 razy
- 08092012994.jpg (112.51 KiB) Przejrzano 7814 razy
-
- 08092012995.jpg (153.72 KiB) Przejrzano 7814 razy
- 08092012995.jpg (153.72 KiB) Przejrzano 7814 razy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 254
- Rejestracja: śr, 20 sty 2010, 20:57
- Motocykl: KTM EXC 400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubuskie - DW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
teraz moim zdaniem znaki się lepiej pokrywają i powinno być ok, ale że gwin ci walnął to przesada ;/ . A głowica nie ucierpiała? Może krzywo świecę wkręciłeś?
http://polskajazda.pl/Motocykle/KTM/400-EXC/137075
http://www.bikepics.com/members/4tSTUNT/02400exc/
GG: 8976803
Skuter 50/80 4T --> Yamaha DT 125cc --> KTM EXC 400cc 2002r
http://www.bikepics.com/members/4tSTUNT/02400exc/
GG: 8976803
Skuter 50/80 4T --> Yamaha DT 125cc --> KTM EXC 400cc 2002r
-
Autor tematudamiii
- Mistrz prostej
- Posty: 128
- Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
Nie ma opcji że krzywo wkręcałem bo w rekach szła prawie do samego końca...
W poniedziałek wyśle reklamacje i kupie nową...
Niestety czas na moto będę miał dopiero za 2 tygodnie... Przeje... tyle nie jeździć...
W poniedziałek wyśle reklamacje i kupie nową...
Niestety czas na moto będę miał dopiero za 2 tygodnie... Przeje... tyle nie jeździć...
- Załączniki
-
- świeca.jpg (195.16 KiB) Przejrzano 7802 razy
- świeca.jpg (195.16 KiB) Przejrzano 7802 razy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 254
- Rejestracja: śr, 20 sty 2010, 20:57
- Motocykl: KTM EXC 400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubuskie - DW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
Przegięcie!
Reklamował bym i jeszcze powiedział że silnik rozwaliła mi ::D
2tyg bez jazdy można wytrzymać , gorzej z uczuciem i niepewnościa czy będzie wszystko ok, jak się wymeini dany element:PP
Reklamował bym i jeszcze powiedział że silnik rozwaliła mi ::D
2tyg bez jazdy można wytrzymać , gorzej z uczuciem i niepewnościa czy będzie wszystko ok, jak się wymeini dany element:PP
http://polskajazda.pl/Motocykle/KTM/400-EXC/137075
http://www.bikepics.com/members/4tSTUNT/02400exc/
GG: 8976803
Skuter 50/80 4T --> Yamaha DT 125cc --> KTM EXC 400cc 2002r
http://www.bikepics.com/members/4tSTUNT/02400exc/
GG: 8976803
Skuter 50/80 4T --> Yamaha DT 125cc --> KTM EXC 400cc 2002r
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 524
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
- Motocykl: mechaniczna pomarancza
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sta
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
Wymieniałeś łańcuszek rozrządu? Wałek rozrządu jest od nowości w tym moto? Prawdopodobnie zębatka się obróciła na wałku, on jest tam wprasowana.
-
Autor tematudamiii
- Mistrz prostej
- Posty: 128
- Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
Łańcuszka nie wymieniałem, a wałek nie wiem czy jest od nowości czy nie, ale zużycie jest jeszcze w normie.
Remont robiłem bo tłok pękł, zawory też były pogięte (więc teoretycznie mogła by sie przesunąć zębatka), ale przesunięcie zębatki raczej jest mało prawdopodobne bo przy ustawieniu rozrządu jak wyżej krzywki sa skierowane w stronę zaczepów głowicy i zawory nie kolidują z tłokiem.
Jeżeli ktoś będzie ustawiał zawory to może niech ktoś wrzuci fotkę swojego ustawienia rozrządu; najlepiej znaki na wale, wałku na magnecie i moze zdjecie głowicy z góry tzn ustawienie krzywek. Pośpiechu nie ma bo 2tygodnie ale było by to pomocne
Remont robiłem bo tłok pękł, zawory też były pogięte (więc teoretycznie mogła by sie przesunąć zębatka), ale przesunięcie zębatki raczej jest mało prawdopodobne bo przy ustawieniu rozrządu jak wyżej krzywki sa skierowane w stronę zaczepów głowicy i zawory nie kolidują z tłokiem.
Jeżeli ktoś będzie ustawiał zawory to może niech ktoś wrzuci fotkę swojego ustawienia rozrządu; najlepiej znaki na wale, wałku na magnecie i moze zdjecie głowicy z góry tzn ustawienie krzywek. Pośpiechu nie ma bo 2tygodnie ale było by to pomocne
-
- Mistrz prostej
- Posty: 135
- Rejestracja: ndz, 11 wrz 2011, 11:38
- Motocykl: Honda Crf 450R
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
a gaźnik jak ? ustawiałeś go ? jeśli nie to pobaw się dyszą od wolnych obrotów wiem ze brzmi banalnie ale prawdziwe.Znajduje się na spodzie gaźnika.
!!!!!KLIKNIJ NA LINK TO NIC NIE KOSZTUJE WESPRZYJ FUNDACJE!!!!
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje
-
Autor tematudamiii
- Mistrz prostej
- Posty: 128
- Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Crf 250 problem z odpalniem po remoncie
Witam!
Dzisiaj zamontowałem nową świece, katalogową R0409B-8. Iskra jest, a moto nadal nie zapalił. Jedynie jak gazem kilka razy otworze przepustnice to strzeli z wydechu, a tak to się nie odzywa.
Powtórzę się jeszcze: Jeżeli ktoś będzie ustawiał zawory to może niech ktoś wrzuci fotkę swojego ustawienia rozrządu; najlepiej znaki na wale, wałku na magnecie i moze zdjecie głowicy z góry tzn ustawienie krzywek. Było by bardzo pomocne.
Jeżeli jutro nic nie wymyśle to w poniedziałek podrzucę mechanikowi, jeżeli będzie miał czas, może coś wymyśli.
edit:
Dzisiaj spróbowałem zapalić moto na pycha i zapalił za pierwszą próbą. Pochodził na wolnych obrotach kilka minut i zgasiłem, potem ładnie zapalił z kopa. Trochę na początku kopcił ale przestał. Potem jak ostygł to za szybko ssanie puściłem i musiałem trochę pokopać ale też z kopa zapalił. Nie wiem WTF? ale zapalił. Mam nadzieje że jutro będzie ok
Świeca na pewno dużo pomogła.
Dzięki za pomoc, Pozdro!
Dzisiaj zamontowałem nową świece, katalogową R0409B-8. Iskra jest, a moto nadal nie zapalił. Jedynie jak gazem kilka razy otworze przepustnice to strzeli z wydechu, a tak to się nie odzywa.
Powtórzę się jeszcze: Jeżeli ktoś będzie ustawiał zawory to może niech ktoś wrzuci fotkę swojego ustawienia rozrządu; najlepiej znaki na wale, wałku na magnecie i moze zdjecie głowicy z góry tzn ustawienie krzywek. Było by bardzo pomocne.
Jeżeli jutro nic nie wymyśle to w poniedziałek podrzucę mechanikowi, jeżeli będzie miał czas, może coś wymyśli.
edit:
Dzisiaj spróbowałem zapalić moto na pycha i zapalił za pierwszą próbą. Pochodził na wolnych obrotach kilka minut i zgasiłem, potem ładnie zapalił z kopa. Trochę na początku kopcił ale przestał. Potem jak ostygł to za szybko ssanie puściłem i musiałem trochę pokopać ale też z kopa zapalił. Nie wiem WTF? ale zapalił. Mam nadzieje że jutro będzie ok
Świeca na pewno dużo pomogła.
Dzięki za pomoc, Pozdro!