Dysza skladu mieszanki w gazniku keihin FCR

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
komandosv2
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 68
Rejestracja: ndz, 23 sty 2011, 00:52
Motocykl: ktm525exc
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Dysza skladu mieszanki w gazniku keihin FCR

Post autor: komandosv2 » czw, 30 sie 2012, 21:16

Po ostatnich cyrkach ze swoim KTMem mam wkoncu zamiar wyregulowac mu sklad mieszanki.Z racji ze konstruktorzy z Keihina nie popisali sie w zakresie lokalizacji dyszy skladu mieszanki :axe: kupilem tuningowa dluzsza dysze zakonczona lebkiem ulatwiajacym regulacje przy pracujacym silniku.Ale...
Wykrecilem oryginalna miedziana i zauwazylem ze minimalnie ale jednak sie roznia.Najciensza czesc dysz w oryginalnej jest minimalnie dluzsza ale srodkowa srednia czesc(jeszcze nie ta najgrubsza,ktora prowadzi az do samego gwintu)jest nieco krotsza i w oryginale zaczyna sie ze stozka w zamienniku wszystkie 3 skoki srednic sa jakby naglymi skokami srednic.Dlugosc obu dysz od poczatku gwintu do najcienszego wewnetrznej srednica <ktora jest w gazniku jest taka sama.Podobnie jak dlugosc od gwintow do poczatku uskoku pierwszego stopnia spadku srednic :rolleyes:
Czy to wazne by ten srodkowy uskok byl stozkowy i IDENTYCZNEJ dlugosci schodzac trapezem do najcienszej czy nie ma sie czym przejmowac?
P.S.Ale namotalem.Az sie sam boje to czytac... :rolleyes:

:D
Per aspera ad Astra

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dysza skladu mieszanki w gazniku keihin FCR

Post autor: grayfox » sob, 1 wrz 2012, 11:13

Pewnie, że lepiej aby były takie same, ale wkręć i sprawdź to nie gryzie. Jeśli znajdziesz takie ustawienie, że motor równo chodzi, dobrze zapala na zimno i po glebie to jesteś w domu :) Po za tym bez przesady, że nie da się tam dojść, odkręcasz 1,5 obrotu i potem po ćwierć obrotu regulujesz, lekko popuszczasz obejmy gaźnika i możesz nim kręcić na boki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”