honda cr 125 - zwiększenie obrotów na jałowym

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
aju125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 261
Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

honda cr 125 - zwiększenie obrotów na jałowym

Post autor: aju125 » wt, 7 sie 2012, 10:39

Witam, czy da się jakoś zwiększyć obroty na jałowym nie dotykając gaźnika? np jakąś śrubą przy "rolgazie" ? lub w inny sposób?
Po prostu regulacja przy gaźniku daje mi średnie efekty :? i dalej potrafi zgasnąć na wolnych.
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^

Awatar użytkownika
Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: honda cr 125 - zwiększenie obrotów na jałowym

Post autor: Lanrets » wt, 7 sie 2012, 10:41

Przy rollgazie nic nie reguluj, albo większa dysza z wolnych obrotów albo już końcówka tłoka :)

Awatar użytkownika
Autor tematu
aju125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 261
Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: honda cr 125 - zwiększenie obrotów na jałowym

Post autor: aju125 » wt, 7 sie 2012, 10:49

Tłok i tuleja dwa baki wylatane mają, ale od remontu mam z tym problem.
może źle reguluje obroty przy gaźniku? kręcę plastikowym elementem od ssania :?: :roll:
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^

Awatar użytkownika
wojtek916
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 484
Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
Motocykl: YZ 250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: honda cr 125 - zwiększenie obrotów na jałowym

Post autor: wojtek916 » wt, 7 sie 2012, 11:03

Dzwignią od ssania możesz tylko ssanie włączyć lub wyłączyć, musi byc takie przekrętło które ma w środku miejsce na srubokręt i tam ustawiasz ;)

Awatar użytkownika
Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: honda cr 125 - zwiększenie obrotów na jałowym

Post autor: Lanrets » wt, 7 sie 2012, 11:16

Jaki rok tej cr ?

Awatar użytkownika
Autor tematu
aju125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 261
Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: honda cr 125 - zwiększenie obrotów na jałowym

Post autor: aju125 » wt, 7 sie 2012, 11:17

zobaczę zaraz :shock:
Po prostu na pokrętle od ssania napisane jest że do góry ssanie a nie boki obroty :roll:
rok 96
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^

Awatar użytkownika
amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1162
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: honda cr 125 - zwiększenie obrotów na jałowym

Post autor: amator » wt, 7 sie 2012, 22:34

Tak , to tym pokrętłem reguluje się wolne obroty w tych rocznikach ale zarazem musisz kręcić śrubą od składu mieszanki http://www.ronniesmailorder.com/fiche_s ... veh=124190 poz 7. Przed regulacją sprawdź również dyszę wolnych obrotów poz.27 powinna być 50'ka. Sposób regulacji masz juz pewnie w paluszku. :drinkers:

Awatar użytkownika
Autor tematu
aju125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 261
Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: honda cr 125 - zwiększenie obrotów na jałowym

Post autor: aju125 » czw, 9 sie 2012, 17:02

dzięki :D

CR ma już wolne obroty
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”