Honda XR650R 2002 rok jaki gaznik w miejsce oryginała?
-
Autor tematujac
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Honda XR650R 2002 rok jaki gaznik w miejsce oryginała?
Hej.mam takie pytanie jak w temacie.kiedys,gdzies czytalem i wiem ze uzytkownicy takich moto zmieniali gazniki na inne dla polepszenia,ulatwienia odpalania itd.
Wie ktos o jaki gaznik chodzi,mam na mysli nazwe model itd,nie wypowiedzi typu,,aaaa od jakiegos DRZ alem niepewny,,
Bylbym wdzieczny za podpowiedz!
Wie ktos o jaki gaznik chodzi,mam na mysli nazwe model itd,nie wypowiedzi typu,,aaaa od jakiegos DRZ alem niepewny,,
Bylbym wdzieczny za podpowiedz!
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda XR650R 2002 rok jaki gaznik w miejsce oryginała?
nie wiem czy jest sens, ja w swojej pozmieniałem dysze zgodnie z instrukcją odkorkowania (pilota zminiłen na wersję S) oraz całą resztę (tłumik, airbox, usunięta zwężka między gaźnikiem a cylindrem) ustawiłem iglicę na bogatą mieszankę i nie dość, że dostała kosmicznego kopa, to paliła od strzała czy to zimna (na ssaniu) czy ciepła.
na zimno najlepiej było ją odpalić od pierwszego, bo jak nie to się zalewała, to jeden z newralgicznych momentów
drugi to gdy zaliczyła glebę na lewą stronę, ale wtedy z kolei wystarczyło z 15 razy przekopać ją na ręcznym deko i odkręconej manecie przy zakręconym kraniku oraz wylączonym zaplonie (żeby nie strzeliła, raz jak strzeliła to stanęła w płomieniach od wahy wylanej z rurek)
poza tym naprawdę pali jak złoto, kuzyn który ją kupił na początku nie miał techniki, teraz odkrył, że jak podczas kopa wysuwa ciało do tyłu, to kopiąca noga może dojść ruchem do samego dołu i oporu kopki a to sprawia, że odpala ją naprawdę lekko i za każdym razem.
czytałem na amerykańskich forach o tych zamianach, ale jedni chwalili (przeważnie Ci co nie mieli) inna narzekali, że cięzko to ustawić, zresztą wydasz 1000$ na nowy gaźnik ?
jeśli jest silnik w dobrej kondycji (moja miała 20 tyś km i zmieniłem w niej tłok i ssące więc była szczelna) i dobrze wyregulowany gaźnik, oraz dobra świeca, ten moto naprawdę ładnie pali, tylko trzeba dobrze ustawić tłok (jak przerzucić za GMP to można jeszcze lekko dopchnąć, żeby kopka załapała następnego klika) i kopnąć nie tyle mocno co zdecydowanie i całym ruchem kopki (a nie silne kopnięcie do połowy)
jeszcze jedno, podczas remontu wywaliłem całkowicie z wałka autodekopmresator, moze on ułatwia ustawienie tłoka bo bez faktycznie żeby go przerzucić poza gmp trzeba użyć ręcznego deko, ale naprawdę nie widzę sensu, żeby on tam był, dobrze ustawiony tłok, kop i pali.
na zimno najlepiej było ją odpalić od pierwszego, bo jak nie to się zalewała, to jeden z newralgicznych momentów
drugi to gdy zaliczyła glebę na lewą stronę, ale wtedy z kolei wystarczyło z 15 razy przekopać ją na ręcznym deko i odkręconej manecie przy zakręconym kraniku oraz wylączonym zaplonie (żeby nie strzeliła, raz jak strzeliła to stanęła w płomieniach od wahy wylanej z rurek)
poza tym naprawdę pali jak złoto, kuzyn który ją kupił na początku nie miał techniki, teraz odkrył, że jak podczas kopa wysuwa ciało do tyłu, to kopiąca noga może dojść ruchem do samego dołu i oporu kopki a to sprawia, że odpala ją naprawdę lekko i za każdym razem.
czytałem na amerykańskich forach o tych zamianach, ale jedni chwalili (przeważnie Ci co nie mieli) inna narzekali, że cięzko to ustawić, zresztą wydasz 1000$ na nowy gaźnik ?
jeśli jest silnik w dobrej kondycji (moja miała 20 tyś km i zmieniłem w niej tłok i ssące więc była szczelna) i dobrze wyregulowany gaźnik, oraz dobra świeca, ten moto naprawdę ładnie pali, tylko trzeba dobrze ustawić tłok (jak przerzucić za GMP to można jeszcze lekko dopchnąć, żeby kopka załapała następnego klika) i kopnąć nie tyle mocno co zdecydowanie i całym ruchem kopki (a nie silne kopnięcie do połowy)
jeszcze jedno, podczas remontu wywaliłem całkowicie z wałka autodekopmresator, moze on ułatwia ustawienie tłoka bo bez faktycznie żeby go przerzucić poza gmp trzeba użyć ręcznego deko, ale naprawdę nie widzę sensu, żeby on tam był, dobrze ustawiony tłok, kop i pali.
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
-
Autor tematujac
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda XR650R 2002 rok jaki gaznik w miejsce oryginała?
Zgadza sie Marcel111,ale mi tylko chodzi jaki to jest ten; lepszy; gaznik czyli marka i model
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda XR650R 2002 rok jaki gaznik w miejsce oryginała?
chodzi o to, ze nie ma lepszego niz oryginalny fcr
z forum:
The best carb in your price range is the Mikuni TM40. The FCR is the very best but at $700 it's a little pricey. I've installed FCRs, TM40s, and 'Brocks on BRPs and the only one I don't recomend is the Edelbrock. Sudco (www.sudco.com) will have the TM40 kit for your XRR.
czyli jesli juz musisz kupic i nie masz 700$ na fcr bierz mikuni
http://www.xrsonly.com/parts-manufactur ... nda-xr650r
z forum:
The best carb in your price range is the Mikuni TM40. The FCR is the very best but at $700 it's a little pricey. I've installed FCRs, TM40s, and 'Brocks on BRPs and the only one I don't recomend is the Edelbrock. Sudco (www.sudco.com) will have the TM40 kit for your XRR.
czyli jesli juz musisz kupic i nie masz 700$ na fcr bierz mikuni
http://www.xrsonly.com/parts-manufactur ... nda-xr650r
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125