CRF 250R odpalanie
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 250R odpalanie
Na zimnym Odkręcasz kranik, odczekujesz chwile, kilka ruchów manetką gazu do końca tak z 5 razy przynajmniej, włączasz ssanie, kopiesz aż zapali po kilku kopnięciach już powinna gadać jak nie chce to znowu manetką ruszasz jak nie odpala to znaczy że gaźnik zatkany lub źle wyregulowany. Ja tak zawsze robię i zawsze pali, bez żadnych zabaw w ustawianie tłoka.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: wt, 20 mar 2012, 06:33
- Motocykl: CRF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 250R odpalanie
Witam , mam CRF z 05r ,cały poprzedni rok walczyliśmy z odpalaniem . Teraz mam dwie dysze 175 i168 zakładam gdy jest ciepło lub zimno inne ustawienie iglicy tak jak przewiduje serwisówka i regulacja składu mieszanki ----jest pięknie
-
Autor tematuxenon
- Mistrz prostej
- Posty: 86
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2012, 14:37
- Motocykl: CRF 250R '07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok / Supraśl
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 250R odpalanie
ja ustawilem gaźnik zgodnie z serwisowką i pali mi teraz bez problemu. Przyzwyczailem sie już do ustwiania tłoka w GMP i nie ma ze nie zapali.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: sob, 28 sty 2012, 09:50
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 250R odpalanie
@ Majster128@ Zawory sprawdzałem 2 razy w tym miesiącu i nie wymagały regulacji, wszystko było idealnie tak jak książka pisze Ale nie zaglądałem nigdy do gaźnika, jutro go wyczyszczę i wyreguluję zgodnie z serwisówką .
@Konrad324@ Próbowałem tak jak piszesz, ale zaraz ją zalewa i strzela w gaźnik, dopiero gdy przechylę moto tak żeby benzyna z gaźnika wyleciała, to wtedy coś pomału łapie.
Jutro zajrzę do tego nieszczęsnego gaźnika i napisze jakie będą efekty.
@Konrad324@ Próbowałem tak jak piszesz, ale zaraz ją zalewa i strzela w gaźnik, dopiero gdy przechylę moto tak żeby benzyna z gaźnika wyleciała, to wtedy coś pomału łapie.
Jutro zajrzę do tego nieszczęsnego gaźnika i napisze jakie będą efekty.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 72
- Rejestracja: pt, 30 wrz 2011, 12:58
- Motocykl: KTM SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sokółka, Podlaskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 250R odpalanie
Ten model tak ma bo jest na jednym wałku rozrządu, więcej go pokopiesz niż pojeździsz. Zobacz ten gaźnik, najszybciej to bd musiał zmienić dyszę powietrza i wyregulować, jak zawory ok to zostaje tylko gaźnik.
Keep The Gas !!! Tylko pierwszy ma czyste gogle;)
,,Moja pasja to codzienne treningi,
Nauka techniki, taktyki, tarcze i sparingi."
,,Moja pasja to codzienne treningi,
Nauka techniki, taktyki, tarcze i sparingi."
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 250R odpalanie
No i co w tym złego ?? Według mnie jeden wałek w takim motorze ma same zalety i przy prawidłowo ustawionym gaźniku CRFa pali zawsze od strzała.kamilbobek1 pisze:Ten model tak ma bo jest na jednym wałku rozrządu,
-
- Mistrz prostej
- Posty: 72
- Rejestracja: pt, 30 wrz 2011, 12:58
- Motocykl: KTM SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sokółka, Podlaskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 250R odpalanie
Skoro zalety to czemu wszyscy piszą, że mają problemy z odpalaniem? Ciągle się dzieje coś z zaworami przez ten jeden wałek.
Keep The Gas !!! Tylko pierwszy ma czyste gogle;)
,,Moja pasja to codzienne treningi,
Nauka techniki, taktyki, tarcze i sparingi."
,,Moja pasja to codzienne treningi,
Nauka techniki, taktyki, tarcze i sparingi."
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CRF 250R odpalanie
kamilbobek1 pisze:Skoro zalety to czemu wszyscy piszą, że mają problemy z odpalaniem? Ciągle się dzieje coś z zaworami przez ten jeden wałek.
Ale Ty za przeproszeniem pie......sz Dowiedz się lepiej jak to jest naprawdę z tymi zaworami i dlaczego niby siadają zwłaszcza prawy chociaż moim ssącym udało się przejechać 200 mth, a potem wypisuj głupoty że to przez ten jeden walek. Moim zdaniem to same plusy.
- nie jest wymagane podanie oleju do głowicy pod ciśnieniem
- nie zaciera się ten wałek jak w np YZF i głowica na śmieci
- prostsza i szybsza regulacja zaworów
- mniej rozbudowany silnik prościej go wyjąć, rozebrać itp
A tak dla twojej informacji to zawory siadają bo jest za słabe ich chłodzenie i odprowadzenie ciepła.
Co do odpalania to widać życie pokazało że czysty gaznik, prawidłowa świeca i maszyna chodzi jak ta lala.
Moja CRF generalnie z odpalaniem nie robiła problemu ale trzeba jednak trochę wyczucia, jak ktoś podchodził i kopal to żeby odpalić jak dwusuwa to powodzenia.
ADV/Adventure
-
- Mistrz prostej
- Posty: 72
- Rejestracja: pt, 30 wrz 2011, 12:58
- Motocykl: KTM SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sokółka, Podlaskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 250R odpalanie
Ja tu nie chcę się z nikim kłócić i wymądrzać, z tym co napisałeś zgodzę się z Tobą, ale miałem crf 250 i nie byłem zadowolony z jej. Wiem o tym, że jeden wałek ma zalety, ale ma i wady. Dużo ludzi narzekała na odpalanie tego sprzętu i jest to po części wina pojedynczego wałka, ale nie bd tu nabijać postów bez sensu, możesz napisać na pw chętnie o tym pogadam pzdr
Keep The Gas !!! Tylko pierwszy ma czyste gogle;)
,,Moja pasja to codzienne treningi,
Nauka techniki, taktyki, tarcze i sparingi."
,,Moja pasja to codzienne treningi,
Nauka techniki, taktyki, tarcze i sparingi."
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CRF 250R odpalanie
Nie no jasne że nikt nie chcę się kłócić ale powiedz i wyjaśni mi proszę jaki wpływ na odpalanie lub zużycie zaworów ma pojedynczy wałek rozrządu
ADV/Adventure
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 250R odpalanie
Najważniejszej różnicy, pomiędzy silnikiem z pojedynczym wałkiem a dwoma wałkami, jeszcze nikt nie podał. A jest ona dosyć istotna i wyczuwalna w japońskich motocyklach, no chłopaki skupcie się...
-
- Do odcięcia!
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
- Motocykl: CRF only
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CRF 250R odpalanie
Prawda jest taka że żaden motor (mówie tu o pełnych seriach) nie "ciągnie" na górnych obrotach jak honda a to właśnie dzięki zastosowaniu jednego wałka.
Osobiście oblatałem pare crf 250 i nie ma żadnej zasady do zaworów, chodź po swoich obserwacjach zauważyłem, że najlepszym co można dla nich zrobić to regularnie bez wyjątków wymieniać filtr powietrza bez odkładania tej czynności na kolejny trening. Zrobiłem 127 mth na zaworach i motor poszedł do klienta jestem pewien że jeszcze sporo polatały.
Do autora tematu:
Wyczyść ten gaźnik i zobaczymy co będzie dalej...
pozdr brap
Osobiście oblatałem pare crf 250 i nie ma żadnej zasady do zaworów, chodź po swoich obserwacjach zauważyłem, że najlepszym co można dla nich zrobić to regularnie bez wyjątków wymieniać filtr powietrza bez odkładania tej czynności na kolejny trening. Zrobiłem 127 mth na zaworach i motor poszedł do klienta jestem pewien że jeszcze sporo polatały.
Do autora tematu:
Wyczyść ten gaźnik i zobaczymy co będzie dalej...
pozdr brap
RS SERWIS