wr 400 i problem z gaznikiem
-
Autor tematuPiteros1
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 9
- Rejestracja: wt, 26 kwie 2011, 21:17
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
wr 400 i problem z gaznikiem
witam
a wiec tak, motor ładnie pali jeździ tylko jest problem z wolnymi obrotami, motor po dodaniu gazu dopiero po czasie schodzi z obrotów, przepustnica nie jest popękana tylko przytarta, moje dysze
pilot air jet - 75
main air jest - 200
głowna 170
startet jet - 85
pilot jet - 45 ( nie jestem pewien czy pilot jet i starter jet nie podałem na odwrót)
i iglica na środkowym
wczoraj rozebrałem gaźnik i zmieniłem na iglicy na 2 od góry i efekt taki ze rura mocno sie czerwieni ale lepiej schodzi minimalnie, dysze główna tez kiedyś zmieniłem na 170, teraz pytanie bo nie wiem w którą stronę iść zwiększenia dawki czy zmniejszenia
a wiec tak, motor ładnie pali jeździ tylko jest problem z wolnymi obrotami, motor po dodaniu gazu dopiero po czasie schodzi z obrotów, przepustnica nie jest popękana tylko przytarta, moje dysze
pilot air jet - 75
main air jest - 200
głowna 170
startet jet - 85
pilot jet - 45 ( nie jestem pewien czy pilot jet i starter jet nie podałem na odwrót)
i iglica na środkowym
wczoraj rozebrałem gaźnik i zmieniłem na iglicy na 2 od góry i efekt taki ze rura mocno sie czerwieni ale lepiej schodzi minimalnie, dysze główna tez kiedyś zmieniłem na 170, teraz pytanie bo nie wiem w którą stronę iść zwiększenia dawki czy zmniejszenia