Honda cr125, po regulacji gaźnika kolejny problem

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
aju125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 261
Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Honda cr125, po regulacji gaźnika kolejny problem

Post autor: aju125 » śr, 27 cze 2012, 20:58

Panowie ręce mi opadają
Miałem problem że po kawałku kończyło się paliwo, była to wina pływaka, ustawiliśmy to i już niby było wszytko ok, pojeździłem chwilę spokojnie bo moto po generalce... no ale w końcu był czas odkręcić manetkę do końca, jakie było moje zdziwienie na 5 biegu że gaz mimo puszczenia jest odkręcony na maks, niestety to nie zablokowany rolgas :roll: zdarzyłem złapać sprzęgło jakoś uniknąłem gleby i zgasiłem guzikiem. Postanowiłem odpalić go jeszcze raz, odpalił od kopa ale zaraz miał maksymalne obroty, zgasiłem, przyprowadziłem do garażu i.... nie pali.
Iskra jest (2 świece profilaktycznie) kopresja jest na górze (na świecy) przy wejściu gaźnika do cylindra czuć ssanie. po wyjęciu wydechu widzę kawałek tłoka i pierścień nie widać zużycia. W gaźniku jest paliwo ale nie płynie do cylindra :roll: świeca sucha. Po przechyleniu motor nie przelewa wężykiem na dole :roll: dopiero jak go przewrócę całkiem na bok to wylatuje ale nie na dole a górnym jakimś odpływem :shock:
Proszę o pomoc bo chciał bym to zrobić sam, szczególnie że limit kasy ten motor już dawno wyczerpał :axe:
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^

Kre_K
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 455
Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
Motocykl: cyryfy
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda cr125, po regulacji gaźnika kolejny problem

Post autor: Kre_K » czw, 28 cze 2012, 01:46

Gaznik to skomlikowany mechanizm,jak sie sam przekonales.
Wez serwisówke od swojego motocykla,usiadz i poskladaj caly gaznik od początku.
Jak zwiekszales dawke paliwa?Wysokoscia iglicy?
---------------------------

Autor tematu
aju125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 261
Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda cr125, po regulacji gaźnika kolejny problem

Post autor: aju125 » czw, 28 cze 2012, 10:11

Pływak podgialem na takiej blaszce, tak jak znajomy robił wcześniej tylko ze w druga stone. Niestety motor jedzie dzis do mechanika gdyż z braku czasu długo bym do tego nie usiadł.... A tak chciałem go od początku do końca sam zrobić :(
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^

Autor tematu
aju125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 261
Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda cr125, po regulacji gaźnika kolejny problem

Post autor: aju125 » sob, 30 cze 2012, 11:45

Motor odebrany :) pięknie pracuje... wydaje mi się że ma więcej mocy niż moja druga cr z 98r :shock:
(wg mechanika ustawienia gaźnika były ok, zapchała się jakaś dysza)
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda cr125, po regulacji gaźnika kolejny problem

Post autor: Majster128 » sob, 30 cze 2012, 19:25

Dobrze mieć filterek paliwa i dbać o czystość filtra powietrza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”