Cr 125 (zatarty)

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
253barek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 320
Rejestracja: czw, 20 paź 2011, 20:23
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cr 125 (zatarty)

Post autor: 253barek » pn, 25 cze 2012, 21:24

jaki tłok siedział?

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cr 125 (zatarty)

Post autor: tomasz12 » pn, 25 cze 2012, 21:33

Motocykl YZF450, tłok vertex była to selekcja B.

Honowanie jest elementem obróbki szlifierskiej, wygładzającej, stosowana jest do wykańczania bardzo dokładnych otworów oraz zewnętrznych powierzchni obrotowych walcowych lub stożkowych, niektórych powierzchni kształtowych. Pozwana na uzyskanie bardzo dużej dokładności wymiarowej, ponieważ obróbka szlifierska jest najdokładniejszą formą obróbki. Niezależnie od tego czy mamy do czynienia z tuleją czy nikasilem w obydwóch przypadkach mowa jest o honowaniu.

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cr 125 (zatarty)

Post autor: sebek1516 » pn, 25 cze 2012, 23:34

wojtek916 pisze:Jedynie ty :finga:
Mogłeś sobie te paluszki cwaniaczku darować bo chyba nie chciał byś się w jego sytuacji znaleźć!!!! :finga:

Szlif to szlif czyli szlifowanie, tuleja jest na tyle gruba ze jest z czego szlifować czyli zdzierać powierzchnie do wymiaru następnego tłoka. Nicasil nie może być szlifowany więc jest tylko honowany, honowanie to najprościej mówiąc robienie mikro rysek na powierzchni cylka żeby olej miał się gdzie osadzać dla smarowania. Honowanie nie zdziera tyle materiału żeby to było istotne. No chyba że masz takie równice na cylindrze że wypada coś zebrać.

http://www.youtube.com/watch?v=IuzBQlYFgXo
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

aju125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 261
Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cr 125 (zatarty)

Post autor: aju125 » wt, 26 cze 2012, 07:23

może odbiegam od tematu motocykla ale auto też ma silnik...
Grzebię przy autach od 8 lat, siedzę trochę w sr i 1/4. Mimo że na warsztacie mamy beczki z olejem, klienci chętnie korzystają z tych olei gdyż wychodzą taniej, to jednak osobiście ja ani żaden z moich znajomych przerabiających u mnie auta nie leje do siebie oleju z beczki. Lejąc do kubków w jeden olej z "plastiku" a do drugiego olej z beczki (te same oleje, te same parametry, firma) zawsze szybciej ze ścianek spływał mi olej z beczki... Wiem że to nie jest test wiarygodny ale mi wystarczy.
ps. ja do CR leję olej do kosiarek sthila (czy jak to się pisze) i jestem bardzo zadowolony :roll:
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^

Autor tematu
miniminix123
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 237
Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cr 125 (zatarty)

Post autor: miniminix123 » wt, 26 cze 2012, 20:58

aju125 pisze:może odbiegam od tematu motocykla ale auto też ma silnik...
Grzebię przy autach od 8 lat, siedzę trochę w sr i 1/4. Mimo że na warsztacie mamy beczki z olejem, klienci chętnie korzystają z tych olei gdyż wychodzą taniej, to jednak osobiście ja ani żaden z moich znajomych przerabiających u mnie auta nie leje do siebie oleju z beczki. Lejąc do kubków w jeden olej z "plastiku" a do drugiego olej z beczki (te same oleje, te same parametry, firma) zawsze szybciej ze ścianek spływał mi olej z beczki... Wiem że to nie jest test wiarygodny ale mi wystarczy.
ps. ja do CR leję olej do kosiarek sthila (czy jak to się pisze) i jestem bardzo zadowolony :roll:
ja zrobiłem taki sam test i tez mi wyszło że z beczki szybciej spływa i jest taki bardziej wodny :(
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc

marcin_g2
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: pt, 16 kwie 2010, 14:51
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cr 125 (zatarty)

Post autor: marcin_g2 » wt, 26 cze 2012, 22:06

a że tak zapytam to co to za olej z beczki do 2t? serio jeszcze takiego nie widzialem. Chyba ze mowa o oleju do sprzegla, ale co on ma do tloka? do yzf 450 mogles lac z beki i tam cos wspolnego jest z tlokiem bo to on smaruje, a w 2t przeciez smarowanie jest z mieszanki? no chyba ze jestes taki spec i do paliwa wlałeś jakiś zwykły olej silnikowy to faktycznie mogło złapać tłoka. Próbuj ratować ten nicasil, a jak nie to do woryny na tulejowanie wysylaj

253barek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 320
Rejestracja: czw, 20 paź 2011, 20:23
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cr 125 (zatarty)

Post autor: 253barek » wt, 26 cze 2012, 22:20

castrol power racing 2t z beczki tak samo jest i to jest olej do mieszanki
poczytaj wcześniejsze posty to się dowiesz miszczu :D

Autor tematu
miniminix123
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 237
Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cr 125 (zatarty)

Post autor: miniminix123 » śr, 27 cze 2012, 19:00

marcin_g2 pisze:a że tak zapytam to co to za olej z beczki do 2t? serio jeszcze takiego nie widzialem. Chyba ze mowa o oleju do sprzegla, ale co on ma do tloka? do yzf 450 mogles lac z beki i tam cos wspolnego jest z tlokiem bo to on smaruje, a w 2t przeciez smarowanie jest z mieszanki? no chyba ze jestes taki spec i do paliwa wlałeś jakiś zwykły olej silnikowy to faktycznie mogło złapać tłoka. Próbuj ratować ten nicasil, a jak nie to do woryny na tulejowanie wysylaj
czytaj wcześniejsze posty. chodzi o olej do mieszanki.
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”