Cr 125 (zatarty)
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
Motocykl YZF450, tłok vertex była to selekcja B.
Honowanie jest elementem obróbki szlifierskiej, wygładzającej, stosowana jest do wykańczania bardzo dokładnych otworów oraz zewnętrznych powierzchni obrotowych walcowych lub stożkowych, niektórych powierzchni kształtowych. Pozwana na uzyskanie bardzo dużej dokładności wymiarowej, ponieważ obróbka szlifierska jest najdokładniejszą formą obróbki. Niezależnie od tego czy mamy do czynienia z tuleją czy nikasilem w obydwóch przypadkach mowa jest o honowaniu.
Honowanie jest elementem obróbki szlifierskiej, wygładzającej, stosowana jest do wykańczania bardzo dokładnych otworów oraz zewnętrznych powierzchni obrotowych walcowych lub stożkowych, niektórych powierzchni kształtowych. Pozwana na uzyskanie bardzo dużej dokładności wymiarowej, ponieważ obróbka szlifierska jest najdokładniejszą formą obróbki. Niezależnie od tego czy mamy do czynienia z tuleją czy nikasilem w obydwóch przypadkach mowa jest o honowaniu.
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
Mogłeś sobie te paluszki cwaniaczku darować bo chyba nie chciał byś się w jego sytuacji znaleźć!!!! :finga:wojtek916 pisze:Jedynie ty :finga:
Szlif to szlif czyli szlifowanie, tuleja jest na tyle gruba ze jest z czego szlifować czyli zdzierać powierzchnie do wymiaru następnego tłoka. Nicasil nie może być szlifowany więc jest tylko honowany, honowanie to najprościej mówiąc robienie mikro rysek na powierzchni cylka żeby olej miał się gdzie osadzać dla smarowania. Honowanie nie zdziera tyle materiału żeby to było istotne. No chyba że masz takie równice na cylindrze że wypada coś zebrać.
http://www.youtube.com/watch?v=IuzBQlYFgXo
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 261
- Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
może odbiegam od tematu motocykla ale auto też ma silnik...
Grzebię przy autach od 8 lat, siedzę trochę w sr i 1/4. Mimo że na warsztacie mamy beczki z olejem, klienci chętnie korzystają z tych olei gdyż wychodzą taniej, to jednak osobiście ja ani żaden z moich znajomych przerabiających u mnie auta nie leje do siebie oleju z beczki. Lejąc do kubków w jeden olej z "plastiku" a do drugiego olej z beczki (te same oleje, te same parametry, firma) zawsze szybciej ze ścianek spływał mi olej z beczki... Wiem że to nie jest test wiarygodny ale mi wystarczy.
ps. ja do CR leję olej do kosiarek sthila (czy jak to się pisze) i jestem bardzo zadowolony
Grzebię przy autach od 8 lat, siedzę trochę w sr i 1/4. Mimo że na warsztacie mamy beczki z olejem, klienci chętnie korzystają z tych olei gdyż wychodzą taniej, to jednak osobiście ja ani żaden z moich znajomych przerabiających u mnie auta nie leje do siebie oleju z beczki. Lejąc do kubków w jeden olej z "plastiku" a do drugiego olej z beczki (te same oleje, te same parametry, firma) zawsze szybciej ze ścianek spływał mi olej z beczki... Wiem że to nie jest test wiarygodny ale mi wystarczy.
ps. ja do CR leję olej do kosiarek sthila (czy jak to się pisze) i jestem bardzo zadowolony
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^
-
Autor tematuminiminix123
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 237
- Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
ja zrobiłem taki sam test i tez mi wyszło że z beczki szybciej spływa i jest taki bardziej wodnyaju125 pisze:może odbiegam od tematu motocykla ale auto też ma silnik...
Grzebię przy autach od 8 lat, siedzę trochę w sr i 1/4. Mimo że na warsztacie mamy beczki z olejem, klienci chętnie korzystają z tych olei gdyż wychodzą taniej, to jednak osobiście ja ani żaden z moich znajomych przerabiających u mnie auta nie leje do siebie oleju z beczki. Lejąc do kubków w jeden olej z "plastiku" a do drugiego olej z beczki (te same oleje, te same parametry, firma) zawsze szybciej ze ścianek spływał mi olej z beczki... Wiem że to nie jest test wiarygodny ale mi wystarczy.
ps. ja do CR leję olej do kosiarek sthila (czy jak to się pisze) i jestem bardzo zadowolony
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: pt, 16 kwie 2010, 14:51
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
a że tak zapytam to co to za olej z beczki do 2t? serio jeszcze takiego nie widzialem. Chyba ze mowa o oleju do sprzegla, ale co on ma do tloka? do yzf 450 mogles lac z beki i tam cos wspolnego jest z tlokiem bo to on smaruje, a w 2t przeciez smarowanie jest z mieszanki? no chyba ze jestes taki spec i do paliwa wlałeś jakiś zwykły olej silnikowy to faktycznie mogło złapać tłoka. Próbuj ratować ten nicasil, a jak nie to do woryny na tulejowanie wysylaj
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 320
- Rejestracja: czw, 20 paź 2011, 20:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
castrol power racing 2t z beczki tak samo jest i to jest olej do mieszanki
poczytaj wcześniejsze posty to się dowiesz miszczu
poczytaj wcześniejsze posty to się dowiesz miszczu
-
Autor tematuminiminix123
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 237
- Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
czytaj wcześniejsze posty. chodzi o olej do mieszanki.marcin_g2 pisze:a że tak zapytam to co to za olej z beczki do 2t? serio jeszcze takiego nie widzialem. Chyba ze mowa o oleju do sprzegla, ale co on ma do tloka? do yzf 450 mogles lac z beki i tam cos wspolnego jest z tlokiem bo to on smaruje, a w 2t przeciez smarowanie jest z mieszanki? no chyba ze jestes taki spec i do paliwa wlałeś jakiś zwykły olej silnikowy to faktycznie mogło złapać tłoka. Próbuj ratować ten nicasil, a jak nie to do woryny na tulejowanie wysylaj
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc