Cr 125 (zatarty)
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
Witam, kilka lat temu kupowałem do silnika olej Castrol Power 1 Racing lany z beczki, yz 450 po 55mth miała tłok zużyty o 0.12, podczas gdy w następnym roku kupowałem go w oryginalnych opakowaniach i zużycie tłoka było na poziomie 0.06, przy tym samym przebiegu. Wniosek z tego jest taki, iż prawdopodobnie dostawałem GPS-a półsyntetycznego a nie to za co płaciłem. Załatwiłem w ten sposób dwa motocykle.
Mam jeszcze pytanie, proszę wyjaśnić, czym się różni szlif cylindra od honowania???
Mam jeszcze pytanie, proszę wyjaśnić, czym się różni szlif cylindra od honowania???
-
Autor tematuminiminix123
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 237
- Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
tamten gość mi mówił że to jest tak jakby czyszczenie nagaru i nierówności i szlifować nicasilu nie wolno bo ta powierzchnia musi być śliska a jak byś poszlifował to by było duże tarcie tak mi mówił tamten gość w sklepie.tomasz12 pisze:Witam, kilka lat temu kupowałem do silnika olej Castrol Power 1 Racing lany z beczki, yz 450 po 55mth miała tłok zużyty o 0.12, podczas gdy w następnym roku kupowałem go w oryginalnych opakowaniach i zużycie tłoka było na poziomie 0.06, przy tym samym przebiegu. Wniosek z tego jest taki, iż prawdopodobnie dostawałem GPS-a półsyntetycznego a nie to za co płaciłem. Załatwiłem w ten sposób dwa motocykle.
Mam jeszcze pytanie, proszę wyjaśnić, czym się różni szlif cylindra od honowania???
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc
-
Autor tematuminiminix123
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 237
- Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
jak myślicie co teraz zrobić bo on się z winy tego oleju się zatarł
da się tak zrobić żeby ktoś poniósł koszty?
da się tak zrobić żeby ktoś poniósł koszty?
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 484
- Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
- Motocykl: YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
Jedynie ty :finga:miniminix123 pisze:jak myślicie co teraz zrobić bo on się z winy tego oleju się zatarł
da się tak zrobić żeby ktoś poniósł koszty?
[mimg]http://iv.pl/images/08531543922454785744.jpg[/mimg]
-
Autor tematuminiminix123
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 237
- Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
Tak myślałemwojtek916 pisze:Jedynie ty :finga:miniminix123 pisze:jak myślicie co teraz zrobić bo on się z winy tego oleju się zatarł
da się tak zrobić żeby ktoś poniósł koszty?
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 13
- Rejestracja: pn, 4 cze 2012, 20:17
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
tak, Ty.. Niestety na oleju do 2t sie nie oszczedza bo to jego jedyne i glowne smarowanie ( tlok,cylinder ),olej z beczki to mozna lac do malucha,poza tym zyjemy w polsce i chyba nie wpadles na to ze sam sprzedajacy pewnie do konca nie wie co w tej beczce jest skoro oleje w plastikowych bankach motula sa podrabiane to do beczki mozna zalac kisiel i sprzedac jako oryginlany wyrob. Czlowiek uczy sie na bledach,bedziesz mial nauczke ze lepiej dolozyc 15zl i kupic dobry olej :axe:miniminix123 pisze:jak myślicie co teraz zrobić bo on się z winy tego oleju się zatarł
da się tak zrobić żeby ktoś poniósł koszty?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 320
- Rejestracja: czw, 20 paź 2011, 20:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
honowanie to nacinanie takich kreseczek na nicasilu aby film olejowy dłużej pozostał na ściankach cylindra
co do castrola stosuje go cały czas i właśnie tez taki z beczki i jakoś nic mi się nie dzieje więc panowie nie przesadzajcie
miniminix123 masz pewnosć że to przez olej?
co do castrola stosuje go cały czas i właśnie tez taki z beczki i jakoś nic mi się nie dzieje więc panowie nie przesadzajcie
miniminix123 masz pewnosć że to przez olej?
-
Autor tematuminiminix123
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 237
- Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
no jestem pewny (olej jest jak woda )253barek pisze:honowanie to nacinanie takich kreseczek na nicasilu aby film olejowy dłużej pozostał na ściankach cylindra
co do castrola stosuje go cały czas i właśnie tez taki z beczki i jakoś nic mi się nie dzieje więc panowie nie przesadzajcie
miniminix123 masz pewnosć że to przez olej?
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 320
- Rejestracja: czw, 20 paź 2011, 20:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 (zatarty)
napisałem przecież
honowanie to nacinanie takich kreseczek na nicasilu aby film olejowy dłużej pozostał na ściankach cylindra
szlif robi się tylko tulei a jest to starcie pewnej warstwy materiały tulei pod tłok aby uzyskać odpowiedni luz montażowy
tomasz
chodzi ci tylko o zużycie tłoka czy taki luz powstawał?nicasil też obrywał?
honowanie to nacinanie takich kreseczek na nicasilu aby film olejowy dłużej pozostał na ściankach cylindra
szlif robi się tylko tulei a jest to starcie pewnej warstwy materiały tulei pod tłok aby uzyskać odpowiedni luz montażowy
tomasz
chodzi ci tylko o zużycie tłoka czy taki luz powstawał?nicasil też obrywał?