Problem z Kawasaki KX 125. Ciężkie odpalanie.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Problem z Kawasaki KX 125. Ciężkie odpalanie.

Post autor: Kropek » ndz, 8 kwie 2007, 20:53

Witam wszystkich mam problem ze swoim motorkiem !! Niestety jutro przyjeżdża do mnie klient i potrzebuje szybko pomocy :) Mianowcie motor gdy jest zimny ciężko odpala !! Wiem że jest już do wymiany tłok i korbowód lecz wcześniej czyli jakieś 2 dni temu motor na zimnym silniku palił bez problemu !! Poproszę o pomoc !! Pozdrawiam

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » ndz, 8 kwie 2007, 21:13

to zepsuty moto klientowi wciskasz? :shock:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » ndz, 8 kwie 2007, 21:40

pewnie zaraz napisze ze klient o wszystkim wie ze motorek na wykonczeniu... :lol:

Autor tematu
Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kropek » ndz, 8 kwie 2007, 21:42

Tak klient wie jakie części są do wymiany !! Ale nie o to pytałem !! Poproszę o odpowiedzi na moje pytanie :)

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » ndz, 8 kwie 2007, 21:45

hmmm, gdyby na goracym silniku lipa była to wiadomo- kompresja ale na zimnym ? hmm mi sie wydaje ze to wina gaźnika, miałęm keidys problemy z wodą w paliwie która gdy moto postało zatykała dysze itp, możesz spróbowac wyczyścić gaźnik ładnie i dolać kapke deneturatu do paliwa zeby wode wymieszać . Alemjak chcesz to poczekaj na opinie innych z forum .
Pozdrawiam
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » ndz, 8 kwie 2007, 21:46

jak mowisz ze tlok i korba do wymiany to po kazdym odpalaniu moze coraz gorzej ci palic az do zatarcia :?

Autor tematu
Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kropek » ndz, 8 kwie 2007, 21:58

Ogółem to ostatnio miałem problem z gaźnikiem mianowicie przy kx jest taki zaworek który domyka paliwo i był on nie szczelny (wydawało mi się że brakuje na nim oringu ). Dokupiłem oring, odpowiednio dopiłowałem i już nie leci lecz teraz jest problem z odpalaniem !! Pozdrawiam

Ethan89
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 82
Rejestracja: sob, 30 gru 2006, 20:47
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ethan89 » ndz, 8 kwie 2007, 22:03

to wywal oring i bedize palic:P a kupcowi powiedz ze musi sobie ten oring zalozyc bo juz nie zdarzyles
KX 125 rolezz

Autor tematu
Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kropek » ndz, 8 kwie 2007, 22:12

Kolego widze że też mam kx-a !! Powiedz mi jak to jest tam u ciebie w gaźniku na zaworku masz oring ? Ja nie jestem pewien czy to jest wina tego oringu lecz wiem że gdy go nie miałem to benzyna leciała ciurkiem z każdego przelewu !! Może to też przez małą kompresje ?? Pozdrawiam

P.S. Kx rok 1998 :)

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: enduroguy » pn, 9 kwie 2007, 00:03

no jak Ci sie zawor iglicowy wiesza i nie zapelnia komory plywakowej do konca to albo masz zly rozmiar tego oringu albo musisz dotrzec "glowke" zaworka specjalna pasta do zaworow (problem znika)
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

Autor tematu
Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kropek » pn, 9 kwie 2007, 11:23

Hmmm ten pieprzony zaworek z tym oringiem się wiesz a bez niego leci bena jak głupia !! Poproszę o szybką pomoc co zrobić o 15 jestem omówiony z klientem !! Pozdrawiam

P.S. Zdjęcie z internetowego schematu na stronie Kawasaki : Zaworek z numerkiem 16030

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: enduroguy » pn, 9 kwie 2007, 11:38

Przeciez napisalem co trzeba zrobic jak sie zawor iglicowy wiesza. Czekasz az ktos przyjedzize i to zrobi?
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”