GASGAS problem z gaznikiem 2T
-
Autor tematupawlo
- Mistrz prostej
- Posty: 144
- Rejestracja: śr, 21 maja 2008, 12:12
- Motocykl: GAS GAS TxT 280 pro
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ok Żywca
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
GASGAS problem z gaznikiem 2T
Witam mam problem z gaźnikiem moto to gas gas 280 trial 2T a mianowicie z obrotami nie mogę za chiny ich ustawić , moto mam drugi sezon jak go kupiłem wszystko było ok ,w tamtym sezonie zaczął się coś psuć nie miał wolnych obrotów wiec podkręcałem śrubkę od dawki i było ok aż doszyłem do 4 obrotów .Pisałem ostatnio z spinaczev-em bo sobie kupił gas gas-a i napisał ze ma wykręcona 1.5 obrotu ,Jakieś 3 mies temu zatarłem dziada bo śmigałem za zimowym paliwie zrobiłem remont myślałem ze coś się zmieni ale nic z tego .Przeczytałem prawie wszystkie tematy na temat ustawień i nic iglica itp ,moto ożywia się dopiero przy 3,5-4 obrotach na 1.5 wogule nie chce palić a dawniej palił .Trochę się boje o nowy tłok i nicasil żeby coś się z nim nie stało bo szkoda ,gaźnik czysty filtr nowy nasączony świeca stara nowa tak samo ,linka ok ,poradźcie coś
People coming, people going, people born to die, Don't ask me, because I don't know why
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
Autor tematupawlo
- Mistrz prostej
- Posty: 144
- Rejestracja: śr, 21 maja 2008, 12:12
- Motocykl: GAS GAS TxT 280 pro
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ok Żywca
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: GASGAS problem z gaznikiem 2T
Wykreciłem membrane i wyglada ok Foto starego tłoka Lewe powietrze raczej odpada wszystko szczelne , 2 godz temu go paliłem i lipa teraz ma ale takie dziwne nie pyka se tak jak powinien tylko tak zaciąga długo i gaśnie ,co do stanu paliwa nie mam jak sprawdzić bo mam wykręcana dolna śrubę od gaźnika ale zlałem z niego 40 ml ,w poniedziałek postaram się nagrać coś jak to wygląda morze ktoś wyczaji o co chodzi
People coming, people going, people born to die, Don't ask me, because I don't know why
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 320
- Rejestracja: czw, 20 paź 2011, 20:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: GASGAS problem z gaznikiem 2T
membrane sprawdzaj pod światło czy nie ma szczelin
co do lewego powietrza nie mów że raczej nei ma tylko podokręcaj wszystko posprawdzaj
gaźnik weź wyczyść i wyreguluj
co do lewego powietrza nie mów że raczej nei ma tylko podokręcaj wszystko posprawdzaj
gaźnik weź wyczyść i wyreguluj
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 357
- Rejestracja: ndz, 12 lip 2009, 12:25
- Motocykl: Cr250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Bialej
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 2 razy
- Status : Offline
Re: GASGAS problem z gaznikiem 2T
Jak sprawdzic poziom paliwa w gazniku?Majster128 pisze:Sprawdź membrany, uszczelniacze wału, poziom paliwa w gaźniku.
Serwis zawieszenia Bielsko-B. okolice
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: GASGAS problem z gaznikiem 2T
Zależy od gaźnika. Jest na to kilka sposobów. Najlepiej zrobić kilka foto gaźnika.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: GASGAS problem z gaznikiem 2T
Jak masz wężyk w najniższym punkcie gaźnika(komorze pływakowej) to możesz wykorzystać prawo naczyń połączonych
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: GASGAS problem z gaznikiem 2T
albo odkręcić gaźnik zdjąć komorę pływakową i przekręcić go tak mniej więcej pod kątem 60 stopni (żeby pływak zaczął domykać) i powinien być równolegle do krawędzi tej komory
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl