Uszkodzony kosz wewnętrzny

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Uszkodzony kosz wewnętrzny

Post autor: amator » sob, 2 cze 2012, 23:36

Teraz to :butthead: .
1. spawacz to chyba straszny katar mial przy tej robocie bo nie pospawal tylko nasmarkal :shock:
2. w innych slupkach widze uszkodzone gwinty, ten mozna bylo spilowac
3. a ten ulamany jeden zabierak przekladki to czym myslisz zastapic?. w tym stanie przekladka zawsze bedzie zaczepiac i sprzeglo nie bedzie dzialalo prawidlowo.
4. reasumujac ten juz sie nie nadaje do uzytku. :oops:
a tak na marginesie kto was nauczyl w ten sposob odkrecac-zakrecac kosz? (lapy poobcinac :axe: )

Autor tematu
Jesse50
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 79
Rejestracja: pn, 26 lut 2007, 20:38
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: TST
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Uszkodzony kosz wewnętrzny

Post autor: Jesse50 » pn, 4 cze 2012, 18:10

Zamówiłem juz nowy. Co prawda było ciężko dostać zamiennik Proxa bo nawet w Proxie go nie mają ale znalazłem ten http://allegro.pl/nowy-kosz-sprzegla-we ... 22769.html
Niby do cr 125 ale dzwoniłem i sprawdzili katalogowo i sa to te same kosze. Wie ktoś z was czy aby na pewno są to te same kosze ?

Autor tematu
Jesse50
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 79
Rejestracja: pn, 26 lut 2007, 20:38
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: TST
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Uszkodzony kosz wewnętrzny

Post autor: Jesse50 » czw, 7 cze 2012, 12:04

Witam. Kosz juz mam ale jest kolejny problem :cry: Kosz jest w 90% taki sam. Różni się jedynie tym, że jest wyższe przez co jak zamontuje na niego wszystkie moje tarcze wraz z przekładkami to zostaje jeszcze luka 4,5 mm. Wychodzi na to, że dało by radę wpakować tam jeszcze jedną tarczę wraz z przekładką.

Kosz jest dedykowany do: cr 125 00-07 oraz KTM SX-F 250 06-11.
Oglądając schematy to w moim KTM SX 125 04 jest seryjnie 7 tarcz a w KTM SX-F 250 06 jest 8 tarcz.
Moje pytanie jest takie:

Czy można dorzucic jeszcze jedną tarczę i przekładkę ? ( tylko czy sprzęgło nie będzie mi zawadzać do dekiel ? )
Czy lepiej może splanować, stoczyć kosz o te 4,5 mm na specjalnej maszynie, tokarce ( mam dostęp do takiej co planują głowice samochodowe itp. ).
Czy po prostu zacząć znowu szukać kolejnego kosza ?

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Uszkodzony kosz wewnętrzny

Post autor: tomasz12 » czw, 7 cze 2012, 13:22

Jeżeli różnica między nowym a starym koszem, polega jedynie na tym, że nowy jest dłuższy w miejscu gdzie zakłada się tarcze, można to przetoczyć i będzie OK. Należy jednak dokładnie sprawdzić wszystkie szczegóły względem starego kosza przed toczeniem, ponieważ teraz jeszcze możesz go zwrócić i szukać czegoś innego.

Autor tematu
Jesse50
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 79
Rejestracja: pn, 26 lut 2007, 20:38
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: TST
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Uszkodzony kosz wewnętrzny

Post autor: Jesse50 » czw, 7 cze 2012, 15:18

Tak wszystko jest tak samo. Długości bolców itp jest taka sama.
Jedynie jest o tyle dłuższy, że powinna tam jeszcze być jedna tarcza i przekładka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”