Dlawienie silnika przy niskich obrotach.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Enzo20
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 22:19
Motocykl: KTM 525 EXC '05
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Dlawienie silnika przy niskich obrotach.

Post autor: Enzo20 » ndz, 1 kwie 2007, 16:29

Witam.Dopiero co kupilem mojego wymarzonego KTM-a,a juz mam z nim maly problem,a dokladnie to jakby przy niskich obrotach zanikala iskra i silnik zaczynal sie dlawic.Przy srednich i wysokich obrotach wszystko dziala jak powinno,idealnie.Co moze powodowac takie dlawienie??Aha,gaznik byl juz czyszczony.Jaka swiece powinienem kupic do tego moto??Czy moze to ona powodowac??
KTM 525 EXC '05 & HONDA TRX 450R '05

Heiduk
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 235
Rejestracja: wt, 27 cze 2006, 21:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: no właśnie skąd???
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Heiduk » ndz, 1 kwie 2007, 17:18

Możliwe, że co jest z filtrem powietrza. Sprawdzałeś filtr??
Husqvarna wr125 01
Husqvarna wr250 01

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » ndz, 1 kwie 2007, 17:46

Jaki masz kolor świecy?
Katalog NGK podaje swiecę BR9EVX. Niewłaściwa świeca może (ale nie musi) dawać takie dziwne objawy, kolor na elektrodach i izolatorze moze dać trop gdzie dalej szukać przyczyn.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Siwy_X
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: czw, 4 maja 2006, 11:54
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Siwy_X » ndz, 1 kwie 2007, 18:17

Jak napisales ze przy srednich i wysokich jest bardzo dobrze to podrec odbroty w gazniku lub ustaw zabek wyzej na iglicy.

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » ndz, 1 kwie 2007, 18:25

A po kiego diabła ma ustawiać wyżej iglicę, skoro na wysokich obrotach jest w porządku?
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » ndz, 1 kwie 2007, 21:07

Pokręć śrubką od obrotów, jest przy gaźniku i wyczyść filtr tak jak ktoś już mówił. Jak silnik się już zagrzeje to dalej przerywa?

Dawid_tc450
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 223
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Post autor: Dawid_tc450 » ndz, 1 kwie 2007, 21:25

Ja mam podobnie tyle ze ciezko mi pali jeszcze a okazalo sie ze zgubilem srubke od obrotow i to raczej przez to ale zobaczymy:(

Autor tematu
Enzo20
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 22:19
Motocykl: KTM 525 EXC '05
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Enzo20 » ndz, 1 kwie 2007, 22:23

Filtr wymyty i nasaczony olejem motorexa.Silnik po rozgrzaniu wlasnie sie dlawi,Co do koloru i symbolu swiecy to sprawdze jutro.sprawdzalem w na stronie NGK to powinna byc BR9EIX.Sprawdze...
KTM 525 EXC '05 & HONDA TRX 450R '05

Awatar użytkownika
EXC rider
VIP
VIP
Posty: 349
Rejestracja: czw, 19 maja 2005, 15:31
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: EXC rider » pn, 2 kwie 2007, 11:45

W exc 125 powinna byc swieca br9evx. Ja latam na zwyklej iskrze f65ps i nie widac zadnej roznicy. A roznica w cenie jest :lol:

Autor tematu
Enzo20
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 22:19
Motocykl: KTM 525 EXC '05
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Enzo20 » pn, 2 kwie 2007, 22:00

No,nie bede sie sprzeczal,ze tak nie jest,poprostu szukam jakiegos powodu dlaczego taki mam problem.Sprawdzalem swiece i tez jest to NGK tyle ze o innym kodzie,teraz juz nie pamietam jakim... Zamowilem nowa swiece za dzien,dwa sie przekonam.Oby to byla swieca..... :(
KTM 525 EXC '05 & HONDA TRX 450R '05

MASAKRATOR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 114
Rejestracja: pt, 23 gru 2005, 22:17
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdansk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MASAKRATOR » wt, 3 kwie 2007, 21:35

Swiece najlepiej orginalna taka jaka byla jak jest zimno to trzeba wymienic dysze w gazniku na srubokret na wieksza i przyregulowac srubka na srubokret

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”