Wypalone gniazda zaworowe.YZF 426
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wypalone gniazda zaworowe.YZF 426
Podobne do rozregulowanych zaworów, ale to czy są wypalone/uszkodzone gniazda ocenisz tylko po zdjęciu głowicy.
-
Autor tematujacekz80
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wypalone gniazda zaworowe.YZF 426
Wiesz,głównie chodzi mi o to ,ze moto przerywa (nie równo pracuje) na średnich obrotach.Nie przeszkadza mi to w jeździe po torze,ale jak się jedzie po prostej to jest to odczuwalne i nie miłe dla ucha :-/ .Wszystko juz przejrzałem,luzy zaworowe ok.,filtr czysty,gaźnik czysty,iglica na 4 pozycji jak w manualu,zaworek iglicowy w bdb stanie,moduł i cewka sprawdzone miernikiem,gaźnik dokręcony(nie ciągnie lewego powietrza),świeca wymieniona 4 mth temu.Jedyne co mi chodzi po głowie to jeszcze przewód wysokiego napięcia,ale jak motockl chodzi i trzymam za przewód to nie kopie co nie znaczy że może być przerwany.
ps.dodam jeszcze,że jak załącze ciepłe ssanie to jest poprawa.
ps.dodam jeszcze,że jak załącze ciepłe ssanie to jest poprawa.
Ostatnio zmieniony sob, 21 kwie 2012, 19:28 przez jacekz80, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wypalone gniazda zaworowe.YZF 426
Przewód podmień z innego moto i się upewnisz.
A gniazda nie muszą być od razu wypalone. Czasem możesz mieć na nich osad z oleju i też będą nieszczelne.
A gniazda nie muszą być od razu wypalone. Czasem możesz mieć na nich osad z oleju i też będą nieszczelne.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wypalone gniazda zaworowe.YZF 426
Z twojego opisu wynika, iż problem leży po stronie gaźnika. Najlepiej podmienić gaźnik z innego moto, wtedy będziesz miał pewność. W starszych motocyklach crossowych często bywa tak ,że sanki przepustnicy mają zbyt duży luz, regulacja gaźnika jest wtedy mało efektywna, wręcz nie możliwa. Zdarza się, iż pęka (odłamuje się kawałek przepustnicy) jest to wywołane poprzez zbyt duże wibracje w gaźniku, przerabiałem temat osobiście.
-
Autor tematujacekz80
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wypalone gniazda zaworowe.YZF 426
Dostałem wskazówki,że to mogą być cewki zapłonowe w prądnicy.W ostateczności mozna je przewinąć,a czy da się je sprawdzić?
-
Autor tematujacekz80
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wypalone gniazda zaworowe.YZF 426
Wymieniłem świece,bo zalałem i nie mogłem odpalić,a problem sam zniknął .Zmieniałem ostatnio 2 miesiące temu,ale dowiedziałem sie ostatnio ,że 426 zjada swiece tak często jak się leje paliwo .Żart ale coś w tym jest.