KTM sxf450 2009 Co i jak?pytania po zakupie

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KTM sxf450 2009 Co i jak?pytania po zakupie

Post autor: jac » wt, 10 kwie 2012, 20:22

Witajcie!
Wiec kupilem sobie KTM sxf450 z 2009 .Serwisówki z motkiem dostałem więc będzie co czytac ale licze na jakieś sugestie co tam jest najwrażliwsze?
I jeszcze jak można go obniżyc, bo wysoka bestia :roll:
Moje pierwsze wrażenia po yz 250 (bardzo zdrowa)są takie że nie jest tak strasznie ,da sie opanować i rąk nie wyrywa(koniec tłoka?)
Jedyne co zauważyłem to po pierwszej rundce-moto w miare rozgrzane przy gwałtownym dodaniu gazu jakby kichnięcie i zgasł :shock: odpał,gaz i to samo.Poruszałem ssaniem i pokrętłem od obrotów i było dobrze(chyba)
Wie ktoś czego to objawy?
No i ciekną lagi.Poza tym lala
Chciałbym okreslić przelot ale nie mam po czym to stwierdzic!Może dokładne fotki bym przesłał komuś to po osłonach ramy.stopkach itd dało by sie powiedziec ile moze miec nalatane i co w związku ztym trzeba zrobić?
Jaki olej zalac i temu podobne
Dięki za podpowiedzi

Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM sxf450 2009 Co i jak?pytania po zakupie

Post autor: jac » śr, 11 kwie 2012, 23:42

Nikt nie miał albo nikt nie ma takiego używanego motura!Nie wierze :shock:

krys cross
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 30
Rejestracja: pn, 25 kwie 2011, 23:27
Motocykl: KTM SXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ŁÓDŻ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM sxf450 2009 Co i jak?pytania po zakupie

Post autor: krys cross » czw, 12 kwie 2012, 20:53

Przedewszystkim twoje pytania nie w tym dziale. Że ciekną lagi to nic nadzwyczajnego w KTM trzeba wym. uszczelniacze. Obnirzyć tył da się ale trzeba w tym celu rozebrać tylny amortyzator.

Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM sxf450 2009 Co i jak?pytania po zakupie

Post autor: jac » pt, 13 kwie 2012, 11:05

Hej Krys!Widziałeś że dałem pytanie w dziale opinie o moto i to przed tym tutaj.Tamten dział jakby umiera więc jestem tutaj.Dzięki za pdpowiedz i jakbyś mógł wypowiedzieć sie w temacie gaznika,byłoby super. Gaznik poczyszczony pompka wyregulowana i jeszcze składem mieszanki pogmerac chce i tu problem z dojsciem do srubki od spodu.Wiem ze potrzebuje wkretak z przekładnia ale moze jakies patenty macie :wink:
-Czy sie wzbogaca mieszanke w paliwo jak ją wkręcamy czy wykręcamy?????
-Jak ocenić stan łancuszka?,miałem zdjęty dekil zaworowy do kontroli luzów i łańcuch jak łancuch wygląda dobrze no i ten słynny napinacz fabryczny-hydrauliczny!jak to ogarnąc???czy tylko przebieg i wymiana???
-No i świece wykręcic :shock: !Wyspawałem klucz :axe:
-Licze że ktoś napisze jak wyglądają wymiany w praktyce,bo wiadomo ze trzymac sie serwisówki to byśmy tylko w kółko części zamawiali

krys cross
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 30
Rejestracja: pn, 25 kwie 2011, 23:27
Motocykl: KTM SXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ŁÓDŻ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM sxf450 2009 Co i jak?pytania po zakupie

Post autor: krys cross » pt, 13 kwie 2012, 17:18

Czy pompka przyspieszenia działa? .Przy dodaniu gazu powinna sikać bęzyna z rurki przed przepustnicą.
Skład mieszanki wykręcając dajesz więcej mieszanki wkręcając mniej .W 4t zmienić możesz skład przez wym dyszy wolnych o
brotów,tak się przyjeło rze to skład mieszanki.W 2t owszem jest to skład mieszanki.
Patent owszem: starego typu uchwyt do borowania zębów na iinkę sklepujesz końcówkę wymienną wyprowadzasz kształt i masz.
Łańcuch jest do wym. jak odchodzi od zębatki.
Napinacz dałbym mechaniczny ale to twój wybór.

Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM sxf450 2009 Co i jak?pytania po zakupie

Post autor: jac » pt, 13 kwie 2012, 19:50

Tak pompka działa strzyka jak u dziadzi w kościach :lol: ,popychacz menbrany przeregulowany,gaznik czyściutki,dysze 42 , 85 , 185 więc o dwie jednostki dysza wolnych większa od standardowych ustawień,zawory w normie
Zauwazyłem ze dosłownie po minucie kolanko przy głowicy robi się czerwone!wiem ze te wydechy sie grzeją ale az tak :shock: cienka ścianka tej rury.Pisze to mam obawy że moze za ubogo paliwa i tak sie grzeje
I OLEJ-zalałem na razie na przepłukanie syntetyka 10w 40 od Motula,czy do amatorskiej jazdy wystarczy?czy koniecznie 10w50?.Pisze specjalnie przepłukanie bo tem co go zlałem przypominał przetyrany olej z samochodu .
Ok jutro lub w niedziele planujemy pojezdzic to zobacze co i jak
Dzięki

Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM sxf450 2009 Co i jak?pytania po zakupie

Post autor: jac » wt, 24 kwie 2012, 19:42

Witajcie znowu :D No i było pojezdzone,przepalone wszystko ładnie pieknie
tylko jak zawsze jedno małe ale :( więc takie teraz pytanko:
-I tak po małej rundce zrobionej bez wstawiania w palnik po zatrzymaniu i bez gaszenia po minucie wywaliło wode przez korek :shock: !!!Po zgaszeniu szybko ostygł i mozna było pojezdzic ale po zatrzymaniu mometalnie temp skacze!!!-czy to norma?czy coś tam nie teges?,np uszczelka :twisted:
Przy okazji wie ktoś gdzie nabyć klucze do rozebrania przednich amorów bo niestety uszczelniacze do wymiany
Dzięki za sugestie

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM sxf450 2009 Co i jak?pytania po zakupie

Post autor: tomasz12 » wt, 24 kwie 2012, 22:28

Witam to ,że motocykl się zbyt szybko gotuje może być spowodowane tym, że jest zastosowany nie właściwy płyn chłodniczy, w silniku tkwi słabej jakości tuleja żeliwna, lub jest nie prawidłowo dobrany rozmiar tłoka. Proponuję na początek sprawdzić płyn oraz czy cały układ chłodzący jest drożny ( nie ma pozaginanych węży lub pogniecionych króćców z chłodnicy). Co do amortyzatora, to zaczął bym od serwisówki.

Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM sxf450 2009 Co i jak?pytania po zakupie

Post autor: jac » sob, 28 kwie 2012, 12:47

Hej!A to dobre-tuleja!!! :lol:
Jestem prawie pewny że tam jest ciągle tłok jaki zakładają w fabryce,no moze przydałby sie nowy to fakt ale ja sie pytam o te grzanie .Czy to normalne wtych modelach?i co moze ewentualnie byc nie teges w motku 3letnim o nieustalonym przebiegu?
Zapytam jeszcze raz,moze ktos mógłby mi to w przybliżeniu okreslic po fotkach takich elementów jak osłona ramy,stopki,czy biegałki(moge przesłać na poczte.Nie chce tu zaśmiecać
No i jakies opinie ale prosze tylko tych którzy mieli,mają takie sprzęty
Pozdrawiam

trak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 343
Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
Motocykl: SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: KTM sxf450 2009 Co i jak?pytania po zakupie

Post autor: trak » sob, 28 kwie 2012, 15:02

Kolego miałem EXC 450 i tez sie lubił grzać jak sie stało.
A miałem nowe moto dodam.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”