KTM SXF 250 2010r kilka pytań

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Neex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 169
Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
Motocykl: KTM SXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KTM SXF 250 2010r kilka pytań

Post autor: Neex » pn, 9 kwie 2012, 19:56

Siema Byłem dzisiaj oglądać motor dla szwagra bo troszke wieksze pojecie mam na ten temat :P i w sumie no motor lala po remoncie i wogóle(ale to jak kazdy:p) tylko jedno mnie dręczy czy silniku w tym modelu iw tym roku składane byly na jakiejśpaście/silikonie czy na normalnej uszczelce? Fakt faktem gosc rozkrecał silnik to jest pewne ale jak składał to niewiem czy nie ma uszczelek pomiedzy połówki karterów i rzeczywiscie składa na pascie czy poprostu ten gosc to taki "paprok" ;D Z góry dzięki za odp. jak cos to piszcze na co ewentualnie zwracac szczególną uwage przy tym modelu. Bo ja bardziej 2T no ale szwagier sie uparł an 4T wiec cóz... z gory dzieki

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM SXF 250 2010r kilka pytań

Post autor: kris514 » pn, 9 kwie 2012, 20:20

Jeśli chodzi o uszczelki to według tego nie ma:http://www.cheapcycleparts.com/model_ye ... ngine-case
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

STACHU125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
Motocykl: różne
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SXF 250 2010r kilka pytań

Post autor: STACHU125 » pn, 9 kwie 2012, 21:10

Hej,miedzy karterami nie ma uszczelki,tylko skladasz na silikon,pzdr

Autor tematu
Neex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 169
Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
Motocykl: KTM SXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SXF 250 2010r kilka pytań

Post autor: Neex » pn, 9 kwie 2012, 21:46

Czyli wszystko wskazuje na to ze nie ma uszczelki troche to dziwne ;p ok a nastepne pytanie bo nie miałem nigdy 4t zawsze 2T i byłem dzisiaj w szkoku jak gosc odpalił ziny motor i rura kolektora wydechu po kilku sekundach byłagoraca nie dało sie dotknąc i czy to normalne ze ona sie tak szybko nagrzewa?

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SXF 250 2010r kilka pytań

Post autor: tomasz12 » pn, 9 kwie 2012, 21:48

normalne

Autor tematu
Neex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 169
Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
Motocykl: KTM SXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SXF 250 2010r kilka pytań

Post autor: Neex » wt, 10 kwie 2012, 03:02

Ok to jeszcze pytanie z innej beczki :) Ma to byc motor dla szwagra no gośc wazy 100kg moze 105 ;P Wiadomo ze powinien sam zdecydowac co mu barziej odpowiada ale powołuje sie na mnie ;P I zastanawiam sie tez własnie czy 250 4T czy moze Ktm sx 144? Miał ktos do czynienia ze 144 ? Osobiscie jezdze 125 2t jakos do 4t nie mam przekonania ale sa gusta i guściki. Mysle ze 144 lepiej by go rwala niz cwiara 4t.Co wy na to ?

Awatar użytkownika
Krzysiekk_421
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 163
Rejestracja: pn, 19 gru 2011, 17:44
Motocykl: CRF 250 .05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Podkarpacie.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SXF 250 2010r kilka pytań

Post autor: Krzysiekk_421 » wt, 10 kwie 2012, 09:24

Przy takiej wadze proponuje jednak 4t w klasie 250/450.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”