Yamaha YZ250F 02r-Kompresja

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
RaKu44
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: ndz, 1 sty 2012, 15:47
Motocykl: Yamaha YZ250F 2002r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Yamaha YZ250F 02r-Kompresja

Post autor: RaKu44 » pn, 19 mar 2012, 21:22

Witam!
Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość.Od 2 sezonów posiadam yz250f,jestem amatorem,czasami wskoczę na tor,ale jako amator.wymieniam wszystko na bieżąco u mojego mechanika..lecz i tak mam problem ponieważ co sezon wymieniam wałek startu.ten co kopkę się do niego mocuje.na zimę stał u mechanika,bo chciałem mieć gotowy na sezon.i co?na placu u mechanika pękł znów wałek,mechanik mówił że to kompresja.ok niby ją ustawił,i znów muszę dosłownie "kopać" w nią z całych sił żeby odpalił.mam na kierownicy dekompresator,który po wciśnięciu,kopka nie ma żadnego oporu i nie da się odpalić,ale gdy puszczę nie przeskakuje już lekko,tylko trzeba walić.pali się gorzej jak jawe 350;/ gdy odpali to chodzi normalnie,bez problemów.kolega ma identyczną yamaszkę i gdy palę jego to zawsze sobie jaja obije,tak łatwo się pali.w mojej okolicy jest tylko jeden mechanik,a on rozkłada ręce.namawia mnie żebym komuś go opchał :cry: co to może być?ktoś może ma jakąś większą wiedzę na ten temat.proszę pomóżcie!! dzięki wielkie pozdrawiam!!

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Yamaha YZ250F 02r-Kompresja

Post autor: Majster128 » pn, 19 mar 2012, 22:35