YZ 125 Brak sprzęgła 2008
-
Autor tematuLanrets
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 445
- Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
- Motocykl: CRF 250 '06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
YZ 125 Brak sprzęgła 2008
Witam kolegów,
odkąd kupiłem moto mam problem z wyskakującą dźwignią sprzęgła, tą do której przyczepiamy linkę w karterach. Sprawa wygląda tak że, wszystko jest poskładane tak jak powinno, sprzęgło działa jadę się przejechać, robię około 5 km na wolnych/srednich obrotach(nadal wszystko OK) przychodzi moment ze na obrotach zmieniam biegi 1/2/3/4/5/6 i sprzęgło się traci klamka zachowuje się tak jakby ktoś odpiął linkę. Po ściągnięciu pokrywy magneta, widać że dźwignia została wypchnięta z karterów a blaszka zabezpieczająca odgieła się. Na chwile obecną wymienione zostały następujące części :
-nowy docisk oryginał yamaha
-tarcze, przekładki, sprężyny
-łożysko oporowe sprzęgła
-pręt od sprzęgła ten długi w wałku skrzyni biegów tzw. PUSH ROOD (wymieniane 2x, pierwszy pęknął)
-dźwignia(tak samo wymieniana 2x bo za każdym razem jest objechana)
-łożysko wałeczkowe wyżej wymienione dźwigni.
Problem występuje nadal, moje podejrzenie pada na zużyty wałek skrzyni biegów PUSH ROOD ma za duży luz i skutkuje to wypchaniem dźwigni z karterów.
Na amerykańskich forach jest wiele tego typu tematów lecz nikt nie zna przyczyny, jedni piszą że to wina łożyska w skrzyni biegów (które oczywiście już wymieniłem)
jedni że to wada fabryczna. Nie mam już po prostu sił wydałem już na to około 900 zł a sprzęgło jak nie działało tak nie działa..
odkąd kupiłem moto mam problem z wyskakującą dźwignią sprzęgła, tą do której przyczepiamy linkę w karterach. Sprawa wygląda tak że, wszystko jest poskładane tak jak powinno, sprzęgło działa jadę się przejechać, robię około 5 km na wolnych/srednich obrotach(nadal wszystko OK) przychodzi moment ze na obrotach zmieniam biegi 1/2/3/4/5/6 i sprzęgło się traci klamka zachowuje się tak jakby ktoś odpiął linkę. Po ściągnięciu pokrywy magneta, widać że dźwignia została wypchnięta z karterów a blaszka zabezpieczająca odgieła się. Na chwile obecną wymienione zostały następujące części :
-nowy docisk oryginał yamaha
-tarcze, przekładki, sprężyny
-łożysko oporowe sprzęgła
-pręt od sprzęgła ten długi w wałku skrzyni biegów tzw. PUSH ROOD (wymieniane 2x, pierwszy pęknął)
-dźwignia(tak samo wymieniana 2x bo za każdym razem jest objechana)
-łożysko wałeczkowe wyżej wymienione dźwigni.
Problem występuje nadal, moje podejrzenie pada na zużyty wałek skrzyni biegów PUSH ROOD ma za duży luz i skutkuje to wypchaniem dźwigni z karterów.
Na amerykańskich forach jest wiele tego typu tematów lecz nikt nie zna przyczyny, jedni piszą że to wina łożyska w skrzyni biegów (które oczywiście już wymieniłem)
jedni że to wada fabryczna. Nie mam już po prostu sił wydałem już na to około 900 zł a sprzęgło jak nie działało tak nie działa..