KTM SXF 250 2006R. gaźnik
-
Autor tematuubot
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: sob, 5 cze 2010, 08:21
- Motocykl: 250 YZF 2007
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM SXF 250 2006R. gaźnik
Witam, mam problem z gaźnikiem podczas jazdy jak i postoju KTMy leje się paliwo przy odkręconym kranika z przewodów od gaźnika. Motor nie chce odpalić nawet na pych ciągle go zalewa. Jaka może być przyczyna ? Ja podejrzewam problem z pływakiem. Proszę o pomoc z góry dzięki
-
- Mistrz prostej
- Posty: 154
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2011, 22:49
- Motocykl: Husqvarna cr 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: slask
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2006R. gaźnik
sprawdz ten pływak prawdopodobnie on zawinił
TŁOK CRF 250 475ZŁ I KAZDA INNA CZESC DO WSZYSTKIEGO !!TANIE CZESCI!!!WYSYŁKA!!.kuba wykona.wszelkiego rodzaju remonty,wymiany rozrzadu,oleju,ustawi zawory,generalne remonty silników motocross i qadów..kontakt.gg:268486.
telefon:724041234
telefon:724041234
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2006R. gaźnik
Witam, problem leży w zaworku który jest sterowany bezpośrednio przez pływak,(gdy motor dłużej stał zaworek może się zawiesić) może być też zużyty, wtedy trzeba wymienić na nowy.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2006R. gaźnik
U mnie sie pływak zawiesił jak sie tak działo.
Miałem tak 2 razy ale po rozebraniu, czyszczeniu i regulacji juz jest ok.
Miałem tak 2 razy ale po rozebraniu, czyszczeniu i regulacji juz jest ok.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2006R. gaźnik
Czasem jakiś syf osadzi się na zaworku iglicowym, ten się nie domyka i paliwo się ciągle sączy.
Przy okazji polecam przepłukać bak.
Przy okazji polecam przepłukać bak.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 96
- Rejestracja: śr, 21 kwie 2010, 22:58
- Motocykl: YZF250 CRF450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2006R. gaźnik
Witam ,nie chce zakladac kolejnego tematu, mam taki sam problem - moto CRF450 po kapitalce silnika ,w miedzyczasie mialem zdemontowany gaznik ,z ktorego zlalem paliwo i przedmuchalem bez rozbierania.Po zlozeniu do kupy paliwo leje sie na odkreconym kraniku przez przelew .Dzis 2 raz robieralem gaznik ,wyjalem zaworek przedmuchalem ,przeplukalem,plywak caly...itd ,zlozylem tak jak bylo (przed remontem bylo super) i problem nadal ten sam ,leje paliwo . Gdzie dalej szukac przyczyny ?
szukasz nowych ,w dobrej cenie części samochodowych ? pisz na PW -profesjonalna pomoc ,maksymalne zniżki forumowiczom.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2006R. gaźnik
Najbardziej prozaicznie, to sprawdź czy gaźnik masz dobrze założony Może siedzi trochę przekręcony.
Sprawdź czy pływak może swobodnie poruszać się na trzpieniu.
Wyjmij gaźnik i ręcznie dociśnij zaworek tylko delikatnie, tak jakby robiła to siła wyporu pływaka i zobacz co się dzieje.
Sprawdź czy pływak może swobodnie poruszać się na trzpieniu.
Wyjmij gaźnik i ręcznie dociśnij zaworek tylko delikatnie, tak jakby robiła to siła wyporu pływaka i zobacz co się dzieje.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 96
- Rejestracja: śr, 21 kwie 2010, 22:58
- Motocykl: YZF250 CRF450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2006R. gaźnik
dziekuje za podpowiedz, zaworek dziala bez zarzutu,sprawdzilem na rozebranym gazniku ,zlozylem do kupy po raz 4-ty i........jak reka odjal , zbiornik mialem plukany ,wszystko czyste , zaworek sprawdzany kilka razy ,zamyka jesli go paluchem przytrzymam .Nie wiem czego to mogla byc przyczyna ,sadze ,ze gdzies w przelocie byl jednak jakis syf i przy ruszaniu blokowal zawor iglicowy. Dobrze ,ze dziala,mam nadzieje ,ze na dlugo i dzieki za sugestie .Pozdr.
szukasz nowych ,w dobrej cenie części samochodowych ? pisz na PW -profesjonalna pomoc ,maksymalne zniżki forumowiczom.
-
Autor tematuubot
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: sob, 5 cze 2010, 08:21
- Motocykl: 250 YZF 2007
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2006R. gaźnik
Po przeczyszczeniu gaźnika i baku wszystko chodziło jak należny , aż do drugiej jazdy, kiedy to po puszczeniu manetki gazu silnik przez parę sekund ciągnie i wraca do zwykłych obrotów, co to możne być ? 2 razy czyściłem gaźnik, gaz odbija jak należy , dzwoniłem do mechanika i powiedział mi ze może to być przepustnica , ale jak czyściłem gaźnik to przepustnica chodziła jak należny, czym to może być spowodowanie ? proszę o pomoc z góry dzieki :>
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 2 paź 2006, 19:30
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2006R. gaźnik
Czy objaw występuje również na biegu jałowym, czy tylko podczas jazdy ?ubot pisze: po puszczeniu manetki gazu silnik przez parę sekund ciągnie i wraca do zwykłych obrotów, co to możne być ?
Na taki stan może składać się kilka czynników, min. regulacja gaźnika. W najgorszym przypadku uszkodzona (wyszczerbiona, wytarta) płytka przepustnicy http://www.ktm.bydgoszcz.pl/index.php?r ... ct_id=1627, oby nie, bo koszt jest spory. Ale bez paniki, jeśli na biegu jałowym problemu nie ma - to myślę, że trzeba wyregulować odpowiednio gaźnik, na początek zwiększ poziom paliwa i sprawdź czy pompka przyspieszająca podaję paliwo jeśli ruszysz manetką gazu oraz czy gaźnik nie łapie lewego powietrza, na łączeniach z airboxem.