KTM EXC 450 2003r Problem z obrotami

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
zyzek512
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: śr, 15 lut 2012, 10:46
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KTM EXC 450 2003r Problem z obrotami

Post autor: zyzek512 » wt, 28 lut 2012, 22:13

Witam wszystkich , posiadam KTM'a exc 450 z 2003 roku i problemem jest mianowicie sprawa taka że przekręcając manetką energicznie, wszystko jest jak należy, warknie i zejdzie z obrotów ładnie, natomiast jeśli powoli dodamy gazu, to wkręca się na dziwnie wysokie obroty i żeby wrócił do normalnych trzeba jeszcze raz energicznie dodać gaz to wtedy wraca do normy. Słyszałem gdzieś, że takie dziwne wkręcanie się na obroty może być spowodowane złą mieszanką paliwa i powietrza, jak sądzicie, miał ktoś kiedy podobny problem ? dodam jeszcze że to nie jest wina linki, wszystko chodzi poprawnie ładnie odbija. Nie mam pomysłów czym to może być spowodowane, myślę że to jakaś drobnostka.

komuch
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 126
Rejestracja: pt, 23 kwie 2010, 20:32
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC 450 2003r Problem z obrotami

Post autor: komuch » śr, 29 lut 2012, 07:02

moze cos z przepustnica?

grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC 450 2003r Problem z obrotami

Post autor: grayfox » śr, 29 lut 2012, 08:09

Witam nowego kolegę na forum, i jedyne co mogę powiedzieć, było o gaźnikach typu flat wiele razy na forum. Szukamy :)

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM EXC 450 2003r Problem z obrotami

Post autor: tomasz12 » śr, 29 lut 2012, 15:13

Witam, trzeba sprawdzić manetkę gazu oraz linki, czy nie są uszkodzone. Jak się wykluczy wtedy można sprawdzić szczelność układu dolotowego, czystość filtra, jakość paliwa, dopiero gaźnik.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”