Głośna praca silnika 4T
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Głośna praca silnika 4T
Moim zdaniem nie powinien tak kopcić co by wskazywało na to że bierze olej. Chyba że było dość zimno podczas kręcenia tego filmu.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Głośna praca silnika 4T
Długo zamieżacie odstawiać czary nad tym fantem i zastanwaiać się co tak wali? samo się nie naprawi a ewidentnie maszynka ma dość i jest jak bomba z odpalonym lątem, ROZBIERAĆ.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: sob, 14 sty 2012, 17:45
- Motocykl: EXC400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Myślenic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Głośna praca silnika 4T
szkoda nawet odpalać...rozebrać i najpierw zwrócił bym uwagę na śrubę na kole zębatym wałka rozrządu,która ogranicza wychylenie ciężarka od autodekompresatora... nie wiem jak to jest w sherco(ten sam silnik co w ktm),ale w starszych ktm do 2003r ta śrubka lubiła sie odkręcać i obcierać o pokrywę zaworową po 2003 roku zastosowano w tym miejscu nit. Ostatnio znajomy w exc520 miał taką przypadłość:)
Uploaded with ImageShack.us
oczywiście to gdybanie...musisz sam zajrzeć
pozdro
Uploaded with ImageShack.us
oczywiście to gdybanie...musisz sam zajrzeć
pozdro
-
Autor tematuskalim1
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: wt, 21 sie 2007, 16:15
- Motocykl: 4.5i
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Pomorskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Głośna praca silnika 4T
Przyczyną prawdopodobnie była niedokręcone śruby zębatki wałka rozrządu -zębatka ma luzy lewo-prawo. Prawdopodobnie bo to nie koniec remontu... ściągając cylinder znalazłem ubytek w cylindrze, porysowany cylinder i obrypany tłok. Przypuszczam że pękł zawór i narobił bałaganu. Tłok do wymiany, cylinder na nicasil, głowica do sprawdzenia. Kto wie czy korbowód czasem nie będzie krzywy :/ Tłok 850 zł, nowy cylinder 1100 zł lub nicasil 850 zł, ewentualnie korba 800 zł... W najbliższym czasie pokażę jakiemuś dobremu mechanikowi żeby luknął swoim okiem czy trzeba dalej silnik rozbierać...
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 411
- Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
- Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Głośna praca silnika 4T
Z kąt ci się wzięły takie koszty? Ja teraz robię remont crf 450 i za części płace kilkadziesiąt % miej.skalim1 pisze:Tłok 850 zł, korba 800 zł
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 524
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
- Motocykl: mechaniczna pomarancza
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sta
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Głośna praca silnika 4T
Sprawdz czy korba nie jest ta sama co w kacie. Tłok powinien być też ten sam.
Ostatnio zmieniony śr, 29 lut 2012, 17:34 przez Rams, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Autor tematuskalim1
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: wt, 21 sie 2007, 16:15
- Motocykl: 4.5i
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Pomorskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Głośna praca silnika 4T
Sprawdzę. Kupiłem uszkodzonego licząc się z naprawą. Dokładniej to zawór ssący wpadł do cylindra. Poharatał trochę tłok, głowica też jest w pewnych miejscach porysowana ale jest cała. Kto wie czy czasem korbowód przez to się nie wykrzywił...