Silnik KTM SX125 a KTM SX144 różnice w budowie?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
- Motocykl: Łajzi 450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Silnik KTM SX125 a KTM SX144 różnice w budowie?
SX125-skok tłoka 54,5
SX144(150)- skok 58,4
SX200- skok 60mm
Dotyczy to też wersji EXC.
Jak widać każdy z motocykli ma inny wał. I nie chodzi tu tylko o masę a o tzw wykorbienie. Dla ciężko kapujących korbowód jest osadzony w innej odległości od osi wału. Średnica zewnętrzna, szerokość i czopy są jednakowe. Korbowody w 125 i 144(150) są jednakowe. 200 ma inny korbowód.
Chcąc zmodyfikować pojemność niestety trzeba wymienić cały wał.
SX144(150)- skok 58,4
SX200- skok 60mm
Dotyczy to też wersji EXC.
Jak widać każdy z motocykli ma inny wał. I nie chodzi tu tylko o masę a o tzw wykorbienie. Dla ciężko kapujących korbowód jest osadzony w innej odległości od osi wału. Średnica zewnętrzna, szerokość i czopy są jednakowe. Korbowody w 125 i 144(150) są jednakowe. 200 ma inny korbowód.
Chcąc zmodyfikować pojemność niestety trzeba wymienić cały wał.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Silnik KTM SX125 a KTM SX144 różnice w budowie?
Żeby uzupełnić całość dodam że EXC200 i SX200 mają ten sam wał.