Silnik KTM SX125 a KTM SX144 różnice w budowie?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Yamaciek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
Motocykl: Łajzi 450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Silnik KTM SX125 a KTM SX144 różnice w budowie?

Post autor: Yamaciek » czw, 23 lut 2012, 20:54

SX125-skok tłoka 54,5
SX144(150)- skok 58,4
SX200- skok 60mm
Dotyczy to też wersji EXC.
Jak widać każdy z motocykli ma inny wał. I nie chodzi tu tylko o masę a o tzw wykorbienie. Dla ciężko kapujących korbowód jest osadzony w innej odległości od osi wału. Średnica zewnętrzna, szerokość i czopy są jednakowe. Korbowody w 125 i 144(150) są jednakowe. 200 ma inny korbowód.
Chcąc zmodyfikować pojemność niestety trzeba wymienić cały wał.

ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Silnik KTM SX125 a KTM SX144 różnice w budowie?

Post autor: ghollum » czw, 23 lut 2012, 22:01

Żeby uzupełnić całość dodam że EXC200 i SX200 mają ten sam wał.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”