Suzuki RM 250 1985 rok , regulacja
-
Autor tematuestilete3
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: pn, 21 gru 2009, 18:50
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Suzuki RM 250 1985 rok , regulacja
Otóż Tato bedąc za granicą zakupił RM 250 z 1985 roku . 2 Własciciel , oryginalny lakier na wydechu , silnik jak nówka , motor pali od strzału czy zimny czy ciepły , ale po jeździe wystąpił problem . Po odpaleniu motoru i rozgrzaniu go na wolnych , czas na jazde i tu ku ździwieniu motor się nie dokręca na maxa , niby na 2 i 3 biegu sie podnosi na gume , lecz przy odkręceniu manetki na maxa słuchać buczenie i brak mocy . Jak już załapie to idzie , ale w wiekszosci przymula . Świeca ma kolor kawy z mlekiem , wygląda jak nowa , gaźnik był czyszczony , a filtr brudny nie nadający się do załozenia . Z gąbką czy bez motor zachowuje się tak samo i tu moje pytanie czym moze być spowodowana taka reakcja motocykla . Problem jest o tyle większy , że jako jest to motor z 1985 roku to gaźnik wygląda jak z czołgu , ma kształty prostokątne i nie ma żadnej śrubki do regulacji obrotów czy też powietrza . Jak się z tym uporać ? Z góry dziękuje
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 1985 rok , regulacja
Filtr powietrza musi być zamontowany. Musi też być czysty i nasączony olejem do filtrów. Od tego zacznij.
Później przeglądnij bak, czy nie ma w nim śmieci, ewentualnie wyczyść lub zamontuj filtr paliwa.
Przeczyść dobrze gaźnik zwracając uwagę na kanały wychodzące w stronę filtra powietrza.
Później przeglądnij bak, czy nie ma w nim śmieci, ewentualnie wyczyść lub zamontuj filtr paliwa.
Przeczyść dobrze gaźnik zwracając uwagę na kanały wychodzące w stronę filtra powietrza.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz, 19 cze 2011, 12:38
- Motocykl: TM RACING 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tuczępy/Staszów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 1985 rok , regulacja
Warto chyba też sprawdzić czy gdzieś nie łapie lewego powietrza.
Baseball, basketball, football - all require one ball...off-road require two!
-
Autor tematuestilete3
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: pn, 21 gru 2009, 18:50
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 1985 rok , regulacja
A jak wygląda sprawa regulacji w tym gaźniku ? Wiadomo , że po każdym remoncie pieca w 2T trzeba regulować gaźnik , a tu się wydaje jakby takiej opcji nie było . pozostaje tylko iglica? ;>
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz, 13 lis 2011, 21:33
- Motocykl: RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: TM
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 1985 rok , regulacja
Wydaje mi się, że tłok trzeba zmienić. Najpierw sprawdź jaką ma kompresję.
Co do regulacji to prześlij zdjęcia gaźnika, coś się wykombinuje.
Co do regulacji to prześlij zdjęcia gaźnika, coś się wykombinuje.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 1985 rok , regulacja
Najpierw sprawdź czy kranik jest drożny. Jeśli silnik odpala prawidłowo w każdych warunkach i do pewnego zakresu obrotów pracuje dobrze to nie podejrzewałbym tłoka. Skupiłbym się na sprawdzeniu dopływu paliwa. Buczenie to klasyczny objaw znacząco nieprawidłowego składu mieszanki. Może spróbuj podnieść iglicę o jeden stopień lub wymień dyszę główną na większą (lub mniejszą).
Regulację wykonaj z czystym filtrem powietrza.
Regulację wykonaj z czystym filtrem powietrza.
Bynajmniej nie przynajmniej! http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 411
- Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
- Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 1985 rok , regulacja
Po kolei po zrób to tak:
1 Kup nowy/wyczyść stary filtr powietrza i nasącz w specjalnym oleju do gąbkowych filtrów powietrza.
2 Wyczyść zbiornik i filtry paliwa, oraz sprawdź, czy przez kranik przepływa paliwo.
3 Nalej świeże paliwo z dobrym syntetycznym olejem w odpowiedniej proporcji.
4 Zamontuj nową świecę (jeśli to nie to to będziesz miał w razie czego nową w zapasie)
5 Regulacja gaźnika
7 Jeśli wszystkie powyższe rzeczy posprawdzasz to ściągaj cylek. W zasadzie powinieneś to zrobić bezwzględnie czy moto chodzi, czy nie zrobić zaraz po zakupie.
1 Kup nowy/wyczyść stary filtr powietrza i nasącz w specjalnym oleju do gąbkowych filtrów powietrza.
2 Wyczyść zbiornik i filtry paliwa, oraz sprawdź, czy przez kranik przepływa paliwo.
3 Nalej świeże paliwo z dobrym syntetycznym olejem w odpowiedniej proporcji.
4 Zamontuj nową świecę (jeśli to nie to to będziesz miał w razie czego nową w zapasie)
5 Regulacja gaźnika
7 Jeśli wszystkie powyższe rzeczy posprawdzasz to ściągaj cylek. W zasadzie powinieneś to zrobić bezwzględnie czy moto chodzi, czy nie zrobić zaraz po zakupie.
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl
-
Autor tematuestilete3
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: pn, 21 gru 2009, 18:50
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 1985 rok , regulacja
Też myślałem nad rozebraniem cylindra , ale skoro pali za każdym razem od kopa , niezależnie czy temperatura dodatnia czy ujemna , więc myśle , że jest wszystko okej . Gaźnik czysciłem , w środku był taki zaoliwiony , jak motor długo stal to ten olej z benzyny sie chyba lekko osadził . Dziwi mnie , że z brudnym filtrem który sie juz do niczego nie nadawał i bez niego , moto chodzi tak samo i jeszcze zastanawia mnie jedno , jak regulowac gaźnik skoro żadnej regulacji z w nim nie ma , jedynie to iglica ? + Membrany w jakiś sposób mogą wpłynąc czy raczej nie ? Bo te objawy typowo przedstawiają za mało paliwa lub zły skład powietrza
-
Autor tematuestilete3
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: pn, 21 gru 2009, 18:50
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 1985 rok , regulacja
Jedyne co wam moge pokazac , to , że w tym motorze jest taki sam gaźnik , bo to nawet ten sam rok , konkretnie zdjecia podam dopiero za tydzien jak motor bedzie w kraju http://img4.sprzedajemy.pl/1000x901c_su ... 784199.jpg
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 25
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2012, 15:13
- Motocykl: Suzuki RMX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 1985 rok , regulacja
Zdjęcie nie jest za wyrazne ale przy wlocie od filtra jest chyba śrubka do składu mieszanki. Ja jak nalałem za dużo oleju do mieszanki to moto jak jechało sie chwile spokojnie nie chciał odrazu sie wkręcić na max dopiero po chwili przepalał ten olej i zaczynał się kręcić.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 320
- Rejestracja: czw, 20 paź 2011, 20:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 1985 rok , regulacja
słabo widać ale przy airboxie masz złota śrubkę od powietrza, a obroty będą zapewne regulowane tym dużym czarnym pokrętłem od ssania