Yamaha DT 80 LC II-Wydech

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Yankees
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 09:43
Motocykl: Suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wolsztyn/Zbąszyń/Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Yamaha DT 80 LC II-Wydech

Post autor: Yankees » ndz, 18 mar 2007, 18:02

Witam, mam taki śmieszny problem bo przeczytałem gdzieś zeby sprawdzić przyrost mocy po odblokowaniu DT wystarczy ściągnąć końcówkę i się przejechać, zrobiłem tak i sie okazało że jest słabszy ;/

PS. Często też pęka mi ta guma co łączy wydech an wysokości filtra powietrza i nie wiem jaki patent zastosować.

Pozdr.
I 2T

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » ndz, 18 mar 2007, 18:10

Normalne że jak zdejmiesz w 2T końcówke to słabszy będzie. W 2T wydech jest bardzo ważny, gdyż ma on zadanie " wyciągać" spaliny z cylindra. Aby odpowiednio dopasowac wymiary wydechu nalezy obliczać dł. fali rezonansowej itp. a to już wyższa szkoła jazdy.
pozdrawiam
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Dlugi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 367
Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
Motocykl: Ćwiara YZF
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: przed toba #2
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dlugi » ndz, 18 mar 2007, 18:17

zaloz jakis szlauf zbrojony scisnij dwoma opaskami i powinno byc :wink:
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu

BÓG, HONOR, MOTOCROSS

SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING

Autor tematu
Yankees
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 09:43
Motocykl: Suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wolsztyn/Zbąszyń/Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yankees » ndz, 18 mar 2007, 18:44

Z łączeniem coś pokombinuje ;)

Ale jak to przecież wystarczy wyciągnąć te pierdoły z dyfuzora i koncówki i powinien iść lepiej no nie ? A jak wybebesze kańcówkę może być gorzej czy lepiej ?
I 2T

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » ndz, 18 mar 2007, 18:50

Końcówke mozesz zrobic sam przy odrobinie umiejętności manulanych.
Dyfuzor wybebesz - wszystk oze srodka, a końcówke to sie powinno zrobić taką jaka jest w wyczynowych motocyklach- żeby przelot był.
Jeżeli nie potrafisz albo nie chce Ci się robić końcówki samemu to mozesz taką kupić .
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » ndz, 18 mar 2007, 19:14

co do tej koncowki to witek nie masz zielonego pojecia..... po co sie wypowiadac jak sie nie wie czegos dobrze? koncowka jest do przyciszenia a dyfuzor ma za zadanie "dodania" mocy , jak zdejmie koncowke nie bedzie mial roznicy poza odglosem
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Autor tematu
Yankees
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 09:43
Motocykl: Suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wolsztyn/Zbąszyń/Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yankees » ndz, 18 mar 2007, 19:22

Czyli jak ? Wybebeszyć dyfuzor i końcówkę ??

Bo ja chciałby zeby inaczej chodził głośniej i czy jak utnę samą końcówkę to nie straci na mocy tylko będzie inaczej głośniej chodził ?

Czy jak sie zacznę bawić to od razu wszystko ?

Słyszałem też ze jak sie wybebeszy wszystko to trzeba poryc coś przy gaźniku ;/ Prawda ?
I 2T

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » ndz, 18 mar 2007, 19:25

eeehhh nic Ci nie pomoze zabawa z tlumikiem przy DT 80..... co jedynie koncowke mozesz zmienic na inna zeby miec inny odglos z dyfuzorem sie nie bam ;) chyba ze jest zapchany wegielkiem to trzeba wyczyscic :wink:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » ndz, 18 mar 2007, 19:32

DT jest zablokowana na wydechu. W dyfuzorze masz jakieś 7 mm siatki na jego ścianach i od połowy taki śmieszny lejek, wszyscy to wyrzucają podczas odblokowywania.

Pozdro

Autor tematu
Yankees
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 09:43
Motocykl: Suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wolsztyn/Zbąszyń/Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yankees » ndz, 18 mar 2007, 20:03

No to już kurde nie wiem ;/ Jeden gada zeby sie nie bawić, drugi by wybebeszyć tez dufuzor. Pogubiłem sie :P

Czyli wszystko wyj.. wyjąć ? W dyfuzorze i w końcówce wszystko wywalić i wsio ?
I 2T

wild rider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 91
Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 19:28
Motocykl: RM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głuszyca
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: wild rider » ndz, 18 mar 2007, 20:09

mój kumpel jak wybebeszył końcówkę i dyfuzor lepiej ciągła od dołu a góra tak samo :wink:
Ekipa Rozkręt #151

Autor tematu
Yankees
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 09:43
Motocykl: Suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wolsztyn/Zbąszyń/Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yankees » ndz, 18 mar 2007, 20:19

Aha a żeby zwiększyć V-Max ?? to moduł ?

Bo ja chce przerobic zeby głosniej chodził ty obetne koncówke przerobie ale czy wyciągać środek ? Czy jak wyciągne nie straci na mocy czy będzie tak samo ?
I 2T

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”