Yamaha DT 80 LC II-Wydech

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » ndz, 18 mar 2007, 20:22

mi chodzi o taki tlumik juz bez blokad :wink: nawet nie wiedzialem ze dt 80 ma takie :oops:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Autor tematu
Yankees
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 09:43
Motocykl: Suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wolsztyn/Zbąszyń/Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yankees » ndz, 18 mar 2007, 21:12

Chcę zrobić coś takiego:
:arrow:

Ja chce tylko to coś uciąć, wywalić tego kutasika i to wszystko reszte w środku zostawić.

Czy to nie pogorszy osiągów ??

Czy jak już się zacznę w to bawić to usunąć wszystko z końcówki i dyfuzora ?
I 2T

predator
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 118
Rejestracja: czw, 6 lip 2006, 21:00
Motocykl: KTM SXF 250 '07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kasinka Mała | Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: predator » ndz, 18 mar 2007, 21:34

Mam DT wiec wiem dobrze jak jest z tlumnikiem:
Z dyfuzora wytnij lejek i siatke, bedzie sie lepiej wkrecac i ogolnie bedzie wiecej mocy.
Koncowke rozetnij z dwoch stron, w srodku jest taka wstawka cala ja wywal, nastepnie daj rurke, srednica taka jak wlot do koncowki, kolejny krok to powycinanie wielu malych dziurek i wypchanie pomiedzy nia a scianki waty.
Jesli chcesz jednak naprawde odblokowac silnik to zmostkuj modul i bedzie wtedy w miare normalna :)

Pozdro

Autor tematu
Yankees
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 09:43
Motocykl: Suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wolsztyn/Zbąszyń/Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yankees » ndz, 18 mar 2007, 21:45

Czyli dyfuzor cały opróżnić a końcówkę tak jak napisałeś, a jak bym końcówki tal nie zrobił to co ??
I 2T

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pn, 19 mar 2007, 19:39

Najlepiej byłoby jakbys kupił dyfuzor Gianelli 8)

W dt masz dwa typy dyfuzorów - seria "niskoobotowy" do 6tys obr i sportowy, tuningowy itp. np. gianelli do 12tys obr (jazda na tym to masakra , wogóle nie ma dołu :lol: .

Zrób tak jak ja:
wykręć dyfuzor, rozetnij te kolanko po seryjnych miejscach zgrzewania , wytnij , wyrwij zrób cokolwiek żeby nie było tego lejka i siatki , oraz nagaru.
Końcówki nie ruszaj. Jeśli będzie sie kręcic do 10tys to git( być może masz kombinowany tłumik (nawet wyglądem przypominający serie ) , a jak nie to zrób tak jak kolega wyżej napisał i będzie ogień :twisted:

Zmostkuj moduł - uwaga - nie tnij tego kauczuku żyletka tak jak ja.....) :lol: tylko jakimś skalpelem itp :lol:

No i dtka w 1002% odblokowana :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » pn, 19 mar 2007, 21:01

Isbi pisze:co do tej koncowki to witek nie masz zielonego pojecia..... po co sie wypowiadac jak sie nie wie czegos dobrze? koncowka jest do przyciszenia a dyfuzor ma za zadanie "dodania" mocy , jak zdejmie koncowke nie bedzie mial roznicy poza odglosem
Isbi teraz to Ty glupoty wygadujesz, że aż żal słuchać. Końcówka też ma znaczenie !!!!!!! Jak nie wiesz to se poczytaj literatury troszke albo w praktyce popatrz , bo widze że krytykujesz a sam wychdzisz na kogos kto o tym nie ma pojęcia .
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » pn, 19 mar 2007, 21:14

Jak kolega chce mieć pełną moc to wypruć dyfuzor, zrobić przelotówke tłumik dokładnie tak jak napisał kolega predator i załatwić moduł. Wyprówanie końcówki NIC NIE DA, trzeba zrobić przelot żeby to jakoś chodziło wszystko.

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » pn, 19 mar 2007, 21:17

No dokładnie !!!, TYLKO kolega isbi próbuje nam wmówić że końcówka to nie ma znaczenia :?
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Autor tematu
Yankees
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 09:43
Motocykl: Suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wolsztyn/Zbąszyń/Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yankees » pn, 19 mar 2007, 21:31

Oki to teraz juz wiem.

A słuchajta no chce zeby moto chodził głosniej to wystarczy ze wyjebie tego kutasika na końcówce razem z tą blaszką co go trzyma i bedzie chodził głosniej ? I czy nie pogorszy mi to osiagów ?
I 2T

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » pn, 19 mar 2007, 21:33

To nie ma sensu, jak chesz żeby chodził lepiej to zrób przelot, będzie i głośniej i szybciej, chociaż głośniej niekoniecznie ....
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Autor tematu
Yankees
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 09:43
Motocykl: Suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wolsztyn/Zbąszyń/Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yankees » pn, 19 mar 2007, 21:42

Heh wiem :D ale ja chce wiedzieć czy tak to wywale i będzie głosniej chodził ???
I 2T

blazej1616
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 133
Rejestracja: wt, 19 wrz 2006, 18:32
Motocykl: WR 125 / EXC 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Chybie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blazej1616 » wt, 20 mar 2007, 11:08

Ja miałem kiedyś DT LC II i dyfuzor rozciąłem w 3 miejscach wszystko co było w środku (wy.....) a tylny tłumik zrobiłem sam z blachy nierdzewnej (zwanej nierdzewka ) i oczywiście większy chodził głośniej i była minimalna różnica w mocy ,mi sie podobalo :D jak co to pisz na priva

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”