Yamaha DT 80 LC II-Wydech
-
- Mistrz prostej
- Posty: 118
- Rejestracja: czw, 6 lip 2006, 21:00
- Motocykl: KTM SXF 250 '07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kasinka Mała | Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Mam DT wiec wiem dobrze jak jest z tlumnikiem:
Z dyfuzora wytnij lejek i siatke, bedzie sie lepiej wkrecac i ogolnie bedzie wiecej mocy.
Koncowke rozetnij z dwoch stron, w srodku jest taka wstawka cala ja wywal, nastepnie daj rurke, srednica taka jak wlot do koncowki, kolejny krok to powycinanie wielu malych dziurek i wypchanie pomiedzy nia a scianki waty.
Jesli chcesz jednak naprawde odblokowac silnik to zmostkuj modul i bedzie wtedy w miare normalna
Pozdro
Z dyfuzora wytnij lejek i siatke, bedzie sie lepiej wkrecac i ogolnie bedzie wiecej mocy.
Koncowke rozetnij z dwoch stron, w srodku jest taka wstawka cala ja wywal, nastepnie daj rurke, srednica taka jak wlot do koncowki, kolejny krok to powycinanie wielu malych dziurek i wypchanie pomiedzy nia a scianki waty.
Jesli chcesz jednak naprawde odblokowac silnik to zmostkuj modul i bedzie wtedy w miare normalna
Pozdro
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Najlepiej byłoby jakbys kupił dyfuzor Gianelli 8)
W dt masz dwa typy dyfuzorów - seria "niskoobotowy" do 6tys obr i sportowy, tuningowy itp. np. gianelli do 12tys obr (jazda na tym to masakra , wogóle nie ma dołu .
Zrób tak jak ja:
wykręć dyfuzor, rozetnij te kolanko po seryjnych miejscach zgrzewania , wytnij , wyrwij zrób cokolwiek żeby nie było tego lejka i siatki , oraz nagaru.
Końcówki nie ruszaj. Jeśli będzie sie kręcic do 10tys to git( być może masz kombinowany tłumik (nawet wyglądem przypominający serie ) , a jak nie to zrób tak jak kolega wyżej napisał i będzie ogień
Zmostkuj moduł - uwaga - nie tnij tego kauczuku żyletka tak jak ja.....) tylko jakimś skalpelem itp
No i dtka w 1002% odblokowana
W dt masz dwa typy dyfuzorów - seria "niskoobotowy" do 6tys obr i sportowy, tuningowy itp. np. gianelli do 12tys obr (jazda na tym to masakra , wogóle nie ma dołu .
Zrób tak jak ja:
wykręć dyfuzor, rozetnij te kolanko po seryjnych miejscach zgrzewania , wytnij , wyrwij zrób cokolwiek żeby nie było tego lejka i siatki , oraz nagaru.
Końcówki nie ruszaj. Jeśli będzie sie kręcic do 10tys to git( być może masz kombinowany tłumik (nawet wyglądem przypominający serie ) , a jak nie to zrób tak jak kolega wyżej napisał i będzie ogień
Zmostkuj moduł - uwaga - nie tnij tego kauczuku żyletka tak jak ja.....) tylko jakimś skalpelem itp
No i dtka w 1002% odblokowana
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 529
- Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Isbi teraz to Ty glupoty wygadujesz, że aż żal słuchać. Końcówka też ma znaczenie !!!!!!! Jak nie wiesz to se poczytaj literatury troszke albo w praktyce popatrz , bo widze że krytykujesz a sam wychdzisz na kogos kto o tym nie ma pojęcia .Isbi pisze:co do tej koncowki to witek nie masz zielonego pojecia..... po co sie wypowiadac jak sie nie wie czegos dobrze? koncowka jest do przyciszenia a dyfuzor ma za zadanie "dodania" mocy , jak zdejmie koncowke nie bedzie mial roznicy poza odglosem
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f
#95
KTM 250 sx-f
#95
-
- Mistrz prostej
- Posty: 133
- Rejestracja: wt, 19 wrz 2006, 18:32
- Motocykl: WR 125 / EXC 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Chybie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline