Yamaha DT 80 LC II-Wydech
-
Autor tematuYankees
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 09:43
- Motocykl: Suzuki RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wolsztyn/Zbąszyń/Sulechów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Yamaha DT 80 LC II-Wydech
Witam, mam taki śmieszny problem bo przeczytałem gdzieś zeby sprawdzić przyrost mocy po odblokowaniu DT wystarczy ściągnąć końcówkę i się przejechać, zrobiłem tak i sie okazało że jest słabszy ;/
PS. Często też pęka mi ta guma co łączy wydech an wysokości filtra powietrza i nie wiem jaki patent zastosować.
Pozdr.
PS. Często też pęka mi ta guma co łączy wydech an wysokości filtra powietrza i nie wiem jaki patent zastosować.
Pozdr.
I ♥ 2T
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
zaloz jakis szlauf zbrojony scisnij dwoma opaskami i powinno byc
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 529
- Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Końcówke mozesz zrobic sam przy odrobinie umiejętności manulanych.
Dyfuzor wybebesz - wszystk oze srodka, a końcówke to sie powinno zrobić taką jaka jest w wyczynowych motocyklach- żeby przelot był.
Jeżeli nie potrafisz albo nie chce Ci się robić końcówki samemu to mozesz taką kupić .
Dyfuzor wybebesz - wszystk oze srodka, a końcówke to sie powinno zrobić taką jaka jest w wyczynowych motocyklach- żeby przelot był.
Jeżeli nie potrafisz albo nie chce Ci się robić końcówki samemu to mozesz taką kupić .
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f
#95
KTM 250 sx-f
#95
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
co do tej koncowki to witek nie masz zielonego pojecia..... po co sie wypowiadac jak sie nie wie czegos dobrze? koncowka jest do przyciszenia a dyfuzor ma za zadanie "dodania" mocy , jak zdejmie koncowke nie bedzie mial roznicy poza odglosem
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
Autor tematuYankees
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 09:43
- Motocykl: Suzuki RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wolsztyn/Zbąszyń/Sulechów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Czyli jak ? Wybebeszyć dyfuzor i końcówkę ??
Bo ja chciałby zeby inaczej chodził głośniej i czy jak utnę samą końcówkę to nie straci na mocy tylko będzie inaczej głośniej chodził ?
Czy jak sie zacznę bawić to od razu wszystko ?
Słyszałem też ze jak sie wybebeszy wszystko to trzeba poryc coś przy gaźniku ;/ Prawda ?
Bo ja chciałby zeby inaczej chodził głośniej i czy jak utnę samą końcówkę to nie straci na mocy tylko będzie inaczej głośniej chodził ?
Czy jak sie zacznę bawić to od razu wszystko ?
Słyszałem też ze jak sie wybebeszy wszystko to trzeba poryc coś przy gaźniku ;/ Prawda ?
I ♥ 2T
-
- Mistrz prostej
- Posty: 91
- Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 19:28
- Motocykl: RM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głuszyca
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline