Suzuki RM 250 99' Kopci i cieżko pali
-
Autor tematupabloexc
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: sob, 14 sty 2012, 17:45
- Motocykl: EXC400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Myślenic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Suzuki RM 250 99' Kopci i cieżko pali
Panowie sprawa wygląda tak,że prywatnie zajmuje sie naprawą sprzętów moich kolegów z leśnych szlaków. Ostatnio zająłem sie rm 250 i jest taki problem,że cięzko pali(najlepiej odpala jak zaleje jej troszke paliwa pod świece) a jak już odpali to strasznie kopci na biało...i po jakimś czasie gaśnie. Odrazu wykluczam uszczelke pod głowicą ponieważ płynu z chłodnicy nie ubywa. Ssanie działa bez zarzutu-obroty delikatnie podwyższone. Gaźnik(keihin pwk38) przeczyszczony ustawiony na 1,5 obrotu i 3 ząbek od góry na iglicy, pozim paliwa też sprawdzony bodajże 16mm-nie wiem chyba taki ma być,jeśli nie to prosze o podanie poprawnego poziomu:) świeca oczywiście nowa BR8EG, mieszanka 1:40, membrana sprawdzona:)
Dziwi mnie to że odpala jak mu naleję pod świece a potem gaśnie bo świeca zalana
Z góry dziekuję za wszelkie sugestie, pozdrawiam 8)
Dziwi mnie to że odpala jak mu naleję pod świece a potem gaśnie bo świeca zalana
Z góry dziekuję za wszelkie sugestie, pozdrawiam 8)
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 99' Kopci i cieżko pali
Prawdopodobnie tłok sie skończył - trzeba zdjąc cylinder i sprawdzic, pomierzyć.
Oringi pod głowica jednak tez przepuszczaja płyn do cylindra .
Oringi pod głowica jednak tez przepuszczaja płyn do cylindra .
-
Autor tematupabloexc
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: sob, 14 sty 2012, 17:45
- Motocykl: EXC400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Myślenic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 99' Kopci i cieżko pali
wiem, tylko jeśli by oringi przepuszczały to kompresja szła by w chłodnice,ale również ubywało by płynu z chłodnicy...co do tłoczka to silnik był robiony na początku sezonu tylko,ze w sumie jeździł na nim może 2tyg bo na wiecej mu praca nie pozwalała
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 99' Kopci i cieżko pali
A jakie to ma znaczenie że silnik był robiony ? Znaczenie to ma JAK był zrobiony.
Prawdopodobnie zorany tłok jest przyczyna. Zreszta ile to roboty zweryfikować ?
Ale innych przyczyn , równie dobrze może byc z 15-ście .
Prawdopodobnie zorany tłok jest przyczyna. Zreszta ile to roboty zweryfikować ?
Ale innych przyczyn , równie dobrze może byc z 15-ście .
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 99' Kopci i cieżko pali
do efektu białego dymu wystarczy kilka kropli płynu w cylindrze , więc raczej nie zauwazasz ze go ubywa.pabloexc pisze:wiem, tylko jeśli by oringi przepuszczały to kompresja szła by w chłodnice,ale również ubywało by płynu z chłodnicy...co do tłoczka to silnik był robiony na początku sezonu tylko,ze w sumie jeździł na nim może 2tyg bo na wiecej mu praca nie pozwalała
Większosc remontów silnika polega na wymianie swiecy albo jej wykreceniu sprawdzeniu czy jest i ponownym wkręceniu. Drugą czynnoscią jest wymiana oleju w skrzyni i to wszystko. Tak wygladają remonty. Nie oszukujmy sie :axe:
-
Autor tematupabloexc
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: sob, 14 sty 2012, 17:45
- Motocykl: EXC400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Myślenic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 99' Kopci i cieżko pali
rozumiem bo nie pierwszy raz na coś takiego sie natknąłem...ale koleś mi dał starego tłoczka i fakture z serwisu...amator pisze:Większosc remontów silnika polega na wymianie swiecy albo jej wykreceniu sprawdzeniu czy jest i ponownym wkręceniu. Drugą czynnoscią jest wymiana oleju w skrzyni i to wszystko. Tak wygladają remonty. Nie oszukujmy sie
właśnie udało sie go odpalić i gdy troche sie zagrzał to jakieś tam delikatne banieczki w chłodnicy sie pojawiają
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 99' Kopci i cieżko pali
No , no widze ze zaczynasz nabierać przekonania do naszych teorii. Rachunek na tlok mozesz mieć ale jaką masz pewnosc że nie jest zatarty?. Dopóki nie zdejmiesz cylindra to nie zgadniesz Powodzenia