Zgasł i nie odpala
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 27
- Rejestracja: czw, 25 sty 2007, 08:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Sory poprostu przecinków nie dałem . Chodziło mi o olej do skrzyni. I wiem że nie ma failtru oleju w 2T
A nie wciskałem złomu bo sprzedałem jako zepsuty za śmieszne pieniądze 2 tys. a mogłem wziąść więcej bo mam zamiar na jakieś 4T zapolować prawie będę miał na porządny remont 4T
A nie wciskałem złomu bo sprzedałem jako zepsuty za śmieszne pieniądze 2 tys. a mogłem wziąść więcej bo mam zamiar na jakieś 4T zapolować prawie będę miał na porządny remont 4T
Co mnie nie zniszczy to wzmocni.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 263
- Rejestracja: czw, 7 gru 2006, 19:32
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Dopóki nie znajdziesz przyczyny skąd są te opiłki, nie zakładaj nowego tłoka. Uszkodzone łożyska z korbowodu lub z wału normalnie mogą dostać się nad tłok, kanałami (tymi bocznymi w cylindrze) wraz z mieszanką paliwowo powietrzną, bo tak funkcjonuje silnik. Paliwo zanim zostanie spalone w komorze spalania (głowica), najpierw jest wstępnie sprężane w komorze korbowodowej, kanałami o których wspomniałem dostaje się nad tłok, dopiero potem jest spalane (dotyczy to 2T). Piszę to, bo czytałem kilka postów, gdzie nie wszyscy o tym wiedzą. Sopelnysa proszę Cię, nie wprowadzaj kolegę w „ maliny”.
-
Autor tematuno_sleep
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 28
- Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 22:39
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wlkp
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Weteran masz rację..W taki sposób mógł sie dostać jakiś opiłek metalu wraz z mieszanką paliwa.. Więc jeśli nic nie zauważę bez rozbierania silnika..Będe musiał go rozebrać lepiej wydać parę złotych więcej i zrobić konkretnie..Bo szkoda żeby miał się silnik rozpaść!!!!!!!!!!!!weteran pisze:Dopóki nie znajdziesz przyczyny skąd są te opiłki, nie zakładaj nowego tłoka. Uszkodzone łożyska z korbowodu lub z wału normalnie mogą dostać się nad tłok, kanałami (tymi bocznymi w cylindrze) wraz z mieszanką paliwowo powietrzną, bo tak funkcjonuje silnik. Paliwo zanim zostanie spalone w komorze spalania (głowica), najpierw jest wstępnie sprężane w komorze korbowodowej, kanałami o których wspomniałem dostaje się nad tłok, dopiero potem jest spalane (dotyczy to 2T). Piszę to, bo czytałem kilka postów, gdzie nie wszyscy o tym wiedzą. Sopelnysa proszę Cię, nie wprowadzaj kolegę w „ maliny”.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 258
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
- Motocykl: zielona kawa :))
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nysa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Może i macie racje zeby rozebrac, ale ja bym sie strasznie wkurzyl po rozebraniu jesli by tam niczego nie bylo, gdy u mnie byl taki przypadek to obejzalem wszystko z wiechu (krobe itp.) sprawdzilem luzy, ale nic nie zauwarzylem wiec zalozylem i zadnego problemu nie bylo, ale decyzje czy rozbierac czy nie niech kazdy podejmie sam. Gdzies slyszalem ze nawet taki maly kawalek moze po prostu wciagnac wydech i wyrzucic go, ale nie wiem czy to jest mozliwe dlatego nie bede sie przy tym upieral.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline