Wymiany oleju w 4T
-
Autor tematugreenmack
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz, 4 gru 2011, 20:10
- Motocykl: buell xb12r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: tychy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wymiany oleju w 4T
no tak idealny to on nie jest ale lepiej miec taki niz ze stoperem jezdzic i zapisywac;p;p
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wymiany oleju w 4T
Hehe KTM jak to KTM zawsze coś spartoli.Rams pisze:Ten licznik posiada mierzenie "mth", które liczy czas przejechany. Czyli jak nawet przejedziemy się na wyłączonym silniku to nabija, więc taki licznik to można o d*pe rozbić.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 20
- Rejestracja: ndz, 10 paź 2010, 11:24
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wymiany oleju w 4T
Hmm tylko kto jeździ na wyłączonym silniku? motor jest po to żeby jechać a nie pchać, więc to akurat nie taki wielki problem.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wymiany oleju w 4T
Ale oznaczałoby, to że on tak naprawdę nie liczy MTH. Tylko przelicza Km na MTH a to oszustwoLuki18 pisze:Hmm tylko kto jeździ na wyłączonym silniku? motor jest po to żeby jechać a nie pchać, więc to akurat nie taki wielki problem.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wymiany oleju w 4T
bo KTM-a więcej się pcha niż jeździ producent to przewidział żeby mierzyć zuzycie innych podzespołów :finga:Luki18 pisze:Hmm tylko kto jeździ na wyłączonym silniku? motor jest po to żeby jechać a nie pchać, więc to akurat nie taki wielki problem.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 524
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
- Motocykl: mechaniczna pomarancza
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sta
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wymiany oleju w 4T
Ten licznik jest montowany od roku 2004 lub 2005 w ktmach. Wcześniejszych modelach był licznik z większym wyświetlaczem, a jeszcze we wcześniejszych był rowerowy licznik firmy Sigma.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wymiany oleju w 4T
Nie wiem o co tyle bicia piany z tym czasem wymiany oleju nie macie manuala czy jak? więc wystarczy do niego zajrzeć i wszystko jasne, a co do "sławnego licznika Mth" montowanego w katach, to fakt jest taki że dokładniej wyliczymy ilość przejechanych Mth obserwując ruchy planet niż obserwując ten "licznik" , ale żeby co poniektórym nie było zbyt wesoło że mają specjalne liczniki zakupione z ciężkie 100PLN to informuję że są tak samo do :butthead: jak ten fabryczny w katach .
Leczymy kompleksy? :finga:jacekz80 pisze: bo KTM-a więcej się pcha niż jeździ producent to przewidział żeby mierzyć zuzycie innych podzespołów :finga:
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 16
- Rejestracja: sob, 7 maja 2011, 08:30
- Motocykl: Yamaha YZ 450 F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wymiany oleju w 4T
Tak a propos CASTROLA, ten olej jest produkowany w Polsce, w rafinerii Trzebinia, baza olejowa jest polska, dodatki są z castrola. W 3 motocyklach które miałem, zawsze używałem Castrola, bo i tani i dobry, i w żadnym z motocykli nigdy nic złego się nie działo z powodu jakości tego oleju, ale zawsze wątpliwości są, bo polski...
Pozdro.
Pozdro.