Honda CRF 250 ciężko pali
-
Autor tematuArtur1150
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 12:04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Honda CRF 250 ciężko pali
Witam,
Posiadam Honde crf 250R z 2005r.
Ostatnio wymieniłem olej i filtr oleju.
Po wymianie miałem problem z odpaleniem, nie wiem czy może mieć to jakiś wpływ na to, dodam że podczas palenia była temperatura ujemna (-1) może to przez paliwo? motor stoi w nie ogrzewany pomieszczeniu.
Do tej pory nie miałem problemu z odpalaniem.
Pozdrawiam.
Posiadam Honde crf 250R z 2005r.
Ostatnio wymieniłem olej i filtr oleju.
Po wymianie miałem problem z odpaleniem, nie wiem czy może mieć to jakiś wpływ na to, dodam że podczas palenia była temperatura ujemna (-1) może to przez paliwo? motor stoi w nie ogrzewany pomieszczeniu.
Do tej pory nie miałem problemu z odpalaniem.
Pozdrawiam.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Nie ma wpływu.Artur1150 pisze:Witam,
Posiadam Honde crf 250R z 2005r.
Ostatnio wymieniłem olej i filtr oleju.
Po wymianie miałem problem z odpaleniem, nie wiem czy może mieć to jakiś wpływ na to, dodam że podczas palenia była temperatura ujemna (-1) może to przez paliwo? motor stoi w nie ogrzewany pomieszczeniu.
Do tej pory nie miałem problemu z odpalaniem.
Pozdrawiam.
Gaźnik potrzebuje zmiany ustawień zgodnie ze zmianą temp. zewnętrznej.
Nie
Pozdrawiam
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 395
- Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
- Motocykl: SKR 125 , KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Mateusz_MX pisze:Nie ma wpływu.Artur1150 pisze:Witam,
Posiadam Honde crf 250R z 2005r.
Ostatnio wymieniłem olej i filtr oleju.
Po wymianie miałem problem z odpaleniem, nie wiem czy może mieć to jakiś wpływ na to, dodam że podczas palenia była temperatura ujemna (-1) może to przez paliwo? motor stoi w nie ogrzewany pomieszczeniu.
Do tej pory nie miałem problemu z odpalaniem.
Pozdrawiam.
Gaźnik potrzebuje zmiany ustawień zgodnie ze zmianą temp. zewnętrznej.
Nie
Pozdrawiam
1000% prawdy.
-
Autor tematuArtur1150
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 12:04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Witam,
ostatnio dałem do regulacji zawory, czyszczenia gaźnika i wymiany świecy, jednak nadal mam problem z odpaleniem na zimnym silniku.
Dodam że w lipcu motor przeszedł generalny remont.
Gdzie mam dalej szukać problemu?
Pozdrawiam.
ostatnio dałem do regulacji zawory, czyszczenia gaźnika i wymiany świecy, jednak nadal mam problem z odpaleniem na zimnym silniku.
Dodam że w lipcu motor przeszedł generalny remont.
Gdzie mam dalej szukać problemu?
Pozdrawiam.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Artur1150 pisze:Witam,
ostatnio dałem do regulacji zawory, czyszczenia gaźnika i wymiany świecy, jednak nadal mam problem z odpaleniem na zimnym silniku.
Dodam że w lipcu motor przeszedł generalny remont.
Gdzie mam dalej szukać problemu?
Pozdrawiam.
W tym co zawsze w CRF : w luzie na zaworach ssących. Jak było ciepło to CRF odpalała łatwiej a teraz już jest zimniej i odzywają się luzy. Stawiam, że prawy ssący już uklękł
A co do paliwa to nie prawda, że nie ma znaczenia. W okresach zimowych, koncerny paliwowe do daja "dodatki" ziomowe do ON, PB
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 25
- Rejestracja: czw, 8 wrz 2011, 17:36
- Motocykl: Codziennie naprawiam inny
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Parczew
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Piasek, luzy zaworowe niby są po regulacji.
Problem może leżeć w tym, że są już nieszczelne.
Ew ktoś spaprał robotę przy regulacji gaźnika.
Problem może leżeć w tym, że są już nieszczelne.
Ew ktoś spaprał robotę przy regulacji gaźnika.
Zawód mechanika motocyklowego powinien być pasją-nie sposobem na pieniądze.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
patrykt7 pisze:Piasek, luzy zaworowe niby są po regulacji.
Problem może leżeć w tym, że są już nieszczelne.
Ew ktoś spaprał robotę przy regulacji gaźnika.
Dokładnie oto mi chodzi: zawory są już uklepane i co 1-2 MTH będą do regulacjii, niestety. Pomyłka w gaźniku jest mało prawdopodobna, ponieważ na pewno po czynnościach serwisowych odpalał ktoś sprzęt. Artur1150 trochę pojeździł, temperatura spadła i luzy znowu się pokasowały.
A w takim wypadku czeka Cię regeneracja całej głowicy (gniazda, zawory, sprężyny itd.) Honda Unicam, bardzo sprytne, fajnie pracuje, ale trochę krótko w stosunku do innych sprzętów
Ale gaźnik też sprawdź, ustaw go tak:
Dysza główna: 170 lub 175
Mała dysza: 40
Iglice na 3 ząbku
A śrubę od paliwa: 1 3/4
Ten set jest dla seryjnego motocykla. Bez tuningowych dodatków.
To potraktuj jako bazę i od tego doreguluj maszynę.Są to ustawienia dla motocykla od 2005, jeżeli masz starszy motocykl to dysze główna daj mniejszą. Jeżeli masz za to 2008 i młodszy to daj dysze główną: 180-185
Na zimę troszeczkę więcej paliwa niż standardowo.
Zrób to najlepiej w pomieszczeniu które będzie miało te 15 Stopni C. Co by nas to nie przekłamywało.
-
Autor tematuArtur1150
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 12:04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
jutro mamy zamiar sprawdzić szczelność zaworów bez odkręcania głowicy tzn.
załadować ciśnienie do cylindra i słuchać czy nigdzie nie ucieka...
a jaki jest koszt ew. regeneracji takiej głowicy, i jakie zawory lepiej jest założyć?
Pozdrawiam
załadować ciśnienie do cylindra i słuchać czy nigdzie nie ucieka...
a jaki jest koszt ew. regeneracji takiej głowicy, i jakie zawory lepiej jest założyć?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt, 20 gru 2011, 15:44 przez Martin KTM, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie piszemy postu pod postem. Połączyłem posty.
Powód: Nie piszemy postu pod postem. Połączyłem posty.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Moim zdaniem takie sprawdzenie bardzo nie wile Ci da.
Trzeba by wykonać test Vacum
A co do remontu głowic ceny są zależne od tego kto robi i co jest do zrobienia. Można spróbować stalowe, ale jeżeli to ma mieć ręce i nogi. To pod te stalowe zawory trzeba "z dłubać" gniazda, i zastosować odpowiednie sprężyny. Lonka ma kontakt w Holandii, w którym podobno robią to przyzwoicie.
Dla przykładu: http://www.ebay.co.uk/itm/CRF250-Head-r ... 0533508510
Nie wiem czy w Polsce obecnie ma ktoś odpowiedni osprzęt i umiejętności, ażeby zażegnać problem na dłużej niż kilkanaście MTH. Dlatego polecam Racer’s E.R. / Fastheads, ale cena będzie solidna
Trzeba by wykonać test Vacum
A co do remontu głowic ceny są zależne od tego kto robi i co jest do zrobienia. Można spróbować stalowe, ale jeżeli to ma mieć ręce i nogi. To pod te stalowe zawory trzeba "z dłubać" gniazda, i zastosować odpowiednie sprężyny. Lonka ma kontakt w Holandii, w którym podobno robią to przyzwoicie.
Dla przykładu: http://www.ebay.co.uk/itm/CRF250-Head-r ... 0533508510
Nie wiem czy w Polsce obecnie ma ktoś odpowiedni osprzęt i umiejętności, ażeby zażegnać problem na dłużej niż kilkanaście MTH. Dlatego polecam Racer’s E.R. / Fastheads, ale cena będzie solidna
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Artur1150 pisze:test vacum? co to takiego, czy można to wykonać samemu?
Trzeba mieć przyrządy co by wykonać podciśnienie i specjalny manometr. Żeby sprawdzić ile ciśnienie się utrzymuję. Przy dobrej głowicy nawet do 24 godzin
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Witam,
Nie wiem w jakiej kondycji technicznej jest ten twój motocykl, ale jak był robiony remont nie dawno to się nie ma co przejmować gniazdami i zaworami. Jeżeli motocykl normalnie jeździł a teraz nie ma zamiaru odpalić, kolego wymień świecę na nową, zalej nowego paliwa i musi odpalić. Regulacje gaźnika są trochę inne w porze jesienno-zimowej ale motor odpali nawet bez kręcenia przy gaźniku.
Osobiście mam crf 250 z 2007r, przebieg 102 mth i zawory są oryginalne, stan jak nowe, brak oznak zużycia. Brat ma crf 250 z 2006r, przebieg 180 mth zawory wymieniliśmy przy 150 mth, też nie miały oznak zużycia. Wymienił aby sie ustrzec ewentualnego urwania. ( jak komuś potrzeba mogę odsprzedać cały komplet (tytan)). Jeżeli chodzi o gniazda zaworowe i prowadnice to ja się nie spotkałem aby któryś z moich znajomych kiedykolwiek coś wymieniał. Mechanik u którego się serwisujemy zawsze wszystko mierzy bardzo dokładnie i sprawdza.
Jeżeli jesteś zainteresowany napisz na pw. , podam ci wszystkie szczegóły dotyczące napraw jakie robiłem w motocyklu, co było naprawiane i przy jakim przebiegu.
Obydwa motocykle zostały kupione przeze mnie nowe w salonie .
Nie wiem w jakiej kondycji technicznej jest ten twój motocykl, ale jak był robiony remont nie dawno to się nie ma co przejmować gniazdami i zaworami. Jeżeli motocykl normalnie jeździł a teraz nie ma zamiaru odpalić, kolego wymień świecę na nową, zalej nowego paliwa i musi odpalić. Regulacje gaźnika są trochę inne w porze jesienno-zimowej ale motor odpali nawet bez kręcenia przy gaźniku.
Osobiście mam crf 250 z 2007r, przebieg 102 mth i zawory są oryginalne, stan jak nowe, brak oznak zużycia. Brat ma crf 250 z 2006r, przebieg 180 mth zawory wymieniliśmy przy 150 mth, też nie miały oznak zużycia. Wymienił aby sie ustrzec ewentualnego urwania. ( jak komuś potrzeba mogę odsprzedać cały komplet (tytan)). Jeżeli chodzi o gniazda zaworowe i prowadnice to ja się nie spotkałem aby któryś z moich znajomych kiedykolwiek coś wymieniał. Mechanik u którego się serwisujemy zawsze wszystko mierzy bardzo dokładnie i sprawdza.
Jeżeli jesteś zainteresowany napisz na pw. , podam ci wszystkie szczegóły dotyczące napraw jakie robiłem w motocyklu, co było naprawiane i przy jakim przebiegu.
Obydwa motocykle zostały kupione przeze mnie nowe w salonie .