Honda CRF 250 ciężko pali

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Artur1150
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 12:04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: Artur1150 » śr, 21 gru 2011, 16:33

Witam,
dziś wykonałem "test", po załadowaniu około 3bar ewidentnie wyczuwalne było powietrze w kanale dolotowym gaźnika.


znalazłem takie ogłoszenie: http://allegro.pl/regeneracja-glowic-cr ... 52702.html
co sądzicie o tej firmie

Chyba czeka mnie regeneracja głowicy.
Pozdrawiam


edit by mod
Nie pisz posta pod postem.
Pozdrawiam Takisobie021

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: tomasz12 » śr, 21 gru 2011, 22:18

Jeżeli miałeś przedmuch na zaworach, trzeba zdjąć pokrywę, sprawdzić luzy zaworowe, jeśli są OK wtedy niestety trzeba ściągnąć głowicę.
Sprawdzisz szczelność, wstrzykując do kanałów ssącego i wydechowego odrobinę benzyny, przeciek oznacza nieszczelność.
Po odwróceniu głowicy "do góry nogami" prawdopodobnie będzie widać że zawór siadł, jeśli tak sie stało jest na 100% do wymiany. Po demontażu zaworów sytuacja sie wyklaruje, będziesz widział co i jak. stan gniazda można ocenić wizualnie ale przed zamontowaniem nowego zaworu, trzeba sprawdzić odpowiednim przyrządem lub za pomocą tuszowania z nowym zaworem. Prowadnicę zaworową natomiast trzeba zmierzyć, dane wymiarowe są w manualu.
Jest to naprawa dosyć skomplikowana, wymaga wiedzy, doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Jak nie posiadasz którejś z tych rzeczy, skorzystaj z porady serwisu.
Koszt wymiany zaworów i uszczelniaczy 100 – 160 zł. Potrzebujesz pomocy pisz pw.

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: piasektt » śr, 21 gru 2011, 23:16

tomasz12 jak dla mnie to jesteś wyjątkiem, co by tak długo zwory śmigały 120 MTH tak, ale więcej? Osobiście nikogo niie znam a parę CRF się przewinęło. Może powietrzem na górnym Śląsku sprzyja? Tomasz chcesz sprzedawać używane zawory ? :lol: Zostaw ty se je na pamiątkę
A tak na marginesie: Kiedyś widzałem Land Rovera od Turka z Niemcowni z zespawanym zaworem! Artysta rzeźbiarz musiał być to wybitny ale niestety sztuka ta była bardzo ulotna...


Artur1150 Po ściągnięciu głowicy odwróć ją i po prostu zalej ją denaturatem i zostaw przez noc (zobaczymy ile zostanie). Nikogo Ci nie polecę, bo nie znam nikogo zaufanego. Dodam jedynie, żeby zachować odpowiednią geometrie gniazda trzeba mięć już "kawał" obrabiarki i umiejętności. Bo jeżeli to zrobi paproch to gniazda znów uklękną po paru MTH choćbyś wstawił tytany oryginały.

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: piasektt » śr, 21 gru 2011, 23:17

tomasz12 jak dla mnie to jesteś wyjątkiem, co by tak długo zwory śmigały 120 MTH tak, ale więcej? Osobiście nikogo nie znam a parę CRF się przewinęło. Może powietrze na Górnym Śląsku sprzyja? Tomasz chcesz sprzedawać używane zawory ? :lol: Zostaw ty se je na pamiątkę
A tak na marginesie: Kiedyś widzałem Land Rovera od Turka z Niemcowni z zespawanym zaworem! Artysta rzeźbiarz musiał być to wybitny ale niestety sztuka ta była bardzo ulotna...


Artur1150 Po ściągnięciu głowicy odwróć ją i po prostu zalej ją denaturatem i zostaw przez noc (zobaczymy ile zostanie). Nikogo Ci nie polecę, bo nie znam nikogo zaufanego. Dodam jedynie, żeby zachować odpowiednią geometrie gniazda trzeba mięć już "kawał" obrabiarki i umiejętności. Bo jeżeli to zrobi paproch to gniazda znów uklękną po paru MTH choćbyś wstawił tytany oryginały.

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: tomasz12 » czw, 22 gru 2011, 22:48

Przepraszam ale "tytany oryginały" to się tyczy zaworów czy gniazd zaworowych, bo się pogubiłem?

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: piasektt » pt, 23 gru 2011, 15:37

tomasz12 pisze:Przepraszam ale "tytany oryginały" to się tyczy zaworów czy gniazd zaworowych, bo się pogubiłem?
Zawory

TSiarz
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 19:12
Motocykl: Honda CR 125 i Inne
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Leeds UK/Rajgród
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: TSiarz » pt, 23 gru 2011, 15:48

A nie uważasz że denaturat może wyparować Przez noc?

mateuszvs
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 168
Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
Motocykl: CRF 450 '04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: mateuszvs » pt, 23 gru 2011, 21:29

do sprawdzania szczelności głowicy używa się nafty świetlnej z tego co się orientuję :wink:
ALL IN!

My beloved monster :rolleyes: http://bikepics.com/members/mateuszvs/04cr450f/

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: piasektt » pt, 23 gru 2011, 23:31

TSiarz pisze:A nie uważasz że denaturat może wyparować Przez noc?

Denaturat tak szybko nie paruje,a po drugie, pod głowicą ewentualnie będzie plama.

TSiarz
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 19:12
Motocykl: Honda CR 125 i Inne
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Leeds UK/Rajgród
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: TSiarz » pt, 23 gru 2011, 23:46

Plama mówisz no ja nie wiem jak czysty denaturat to żadnej plamy nie będzie

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: tomasz12 » sob, 24 gru 2011, 10:13

Może być nafta, benzyna, ropa, denaturat. Nieszczelność będzie widoczna po 10 sekundach, ktoś kto to kiedyś robił, wie o tym doskonale. Zalewanie i czekanie całą noc jest bez sensowne moim zdaniem.
Arturze napisz w końcu co z tym moto, czy doszedłeś dlaczego nie pali, co jest nie tak?

Autor tematu
Artur1150
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 12:04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: Artur1150 » sob, 24 gru 2011, 13:23

Witam,
narazie z braku czasu nie miałem kiedy sciągnąć głowicy, zrobię to w tygodniu po świętach i odezwę sie co i jak.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”