Honda CRF 250 ciężko pali
-
Autor tematuArtur1150
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 12:04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Witam,
dziś wykonałem "test", po załadowaniu około 3bar ewidentnie wyczuwalne było powietrze w kanale dolotowym gaźnika.
znalazłem takie ogłoszenie: http://allegro.pl/regeneracja-glowic-cr ... 52702.html
co sądzicie o tej firmie
Chyba czeka mnie regeneracja głowicy.
Pozdrawiam
edit by mod
Nie pisz posta pod postem.
Pozdrawiam Takisobie021
dziś wykonałem "test", po załadowaniu około 3bar ewidentnie wyczuwalne było powietrze w kanale dolotowym gaźnika.
znalazłem takie ogłoszenie: http://allegro.pl/regeneracja-glowic-cr ... 52702.html
co sądzicie o tej firmie
Chyba czeka mnie regeneracja głowicy.
Pozdrawiam
edit by mod
Nie pisz posta pod postem.
Pozdrawiam Takisobie021
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Jeżeli miałeś przedmuch na zaworach, trzeba zdjąć pokrywę, sprawdzić luzy zaworowe, jeśli są OK wtedy niestety trzeba ściągnąć głowicę.
Sprawdzisz szczelność, wstrzykując do kanałów ssącego i wydechowego odrobinę benzyny, przeciek oznacza nieszczelność.
Po odwróceniu głowicy "do góry nogami" prawdopodobnie będzie widać że zawór siadł, jeśli tak sie stało jest na 100% do wymiany. Po demontażu zaworów sytuacja sie wyklaruje, będziesz widział co i jak. stan gniazda można ocenić wizualnie ale przed zamontowaniem nowego zaworu, trzeba sprawdzić odpowiednim przyrządem lub za pomocą tuszowania z nowym zaworem. Prowadnicę zaworową natomiast trzeba zmierzyć, dane wymiarowe są w manualu.
Jest to naprawa dosyć skomplikowana, wymaga wiedzy, doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Jak nie posiadasz którejś z tych rzeczy, skorzystaj z porady serwisu.
Koszt wymiany zaworów i uszczelniaczy 100 – 160 zł. Potrzebujesz pomocy pisz pw.
Sprawdzisz szczelność, wstrzykując do kanałów ssącego i wydechowego odrobinę benzyny, przeciek oznacza nieszczelność.
Po odwróceniu głowicy "do góry nogami" prawdopodobnie będzie widać że zawór siadł, jeśli tak sie stało jest na 100% do wymiany. Po demontażu zaworów sytuacja sie wyklaruje, będziesz widział co i jak. stan gniazda można ocenić wizualnie ale przed zamontowaniem nowego zaworu, trzeba sprawdzić odpowiednim przyrządem lub za pomocą tuszowania z nowym zaworem. Prowadnicę zaworową natomiast trzeba zmierzyć, dane wymiarowe są w manualu.
Jest to naprawa dosyć skomplikowana, wymaga wiedzy, doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Jak nie posiadasz którejś z tych rzeczy, skorzystaj z porady serwisu.
Koszt wymiany zaworów i uszczelniaczy 100 – 160 zł. Potrzebujesz pomocy pisz pw.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
tomasz12 jak dla mnie to jesteś wyjątkiem, co by tak długo zwory śmigały 120 MTH tak, ale więcej? Osobiście nikogo niie znam a parę CRF się przewinęło. Może powietrzem na górnym Śląsku sprzyja? Tomasz chcesz sprzedawać używane zawory ? Zostaw ty se je na pamiątkę
A tak na marginesie: Kiedyś widzałem Land Rovera od Turka z Niemcowni z zespawanym zaworem! Artysta rzeźbiarz musiał być to wybitny ale niestety sztuka ta była bardzo ulotna...
Artur1150 Po ściągnięciu głowicy odwróć ją i po prostu zalej ją denaturatem i zostaw przez noc (zobaczymy ile zostanie). Nikogo Ci nie polecę, bo nie znam nikogo zaufanego. Dodam jedynie, żeby zachować odpowiednią geometrie gniazda trzeba mięć już "kawał" obrabiarki i umiejętności. Bo jeżeli to zrobi paproch to gniazda znów uklękną po paru MTH choćbyś wstawił tytany oryginały.
A tak na marginesie: Kiedyś widzałem Land Rovera od Turka z Niemcowni z zespawanym zaworem! Artysta rzeźbiarz musiał być to wybitny ale niestety sztuka ta była bardzo ulotna...
Artur1150 Po ściągnięciu głowicy odwróć ją i po prostu zalej ją denaturatem i zostaw przez noc (zobaczymy ile zostanie). Nikogo Ci nie polecę, bo nie znam nikogo zaufanego. Dodam jedynie, żeby zachować odpowiednią geometrie gniazda trzeba mięć już "kawał" obrabiarki i umiejętności. Bo jeżeli to zrobi paproch to gniazda znów uklękną po paru MTH choćbyś wstawił tytany oryginały.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
tomasz12 jak dla mnie to jesteś wyjątkiem, co by tak długo zwory śmigały 120 MTH tak, ale więcej? Osobiście nikogo nie znam a parę CRF się przewinęło. Może powietrze na Górnym Śląsku sprzyja? Tomasz chcesz sprzedawać używane zawory ? Zostaw ty se je na pamiątkę
A tak na marginesie: Kiedyś widzałem Land Rovera od Turka z Niemcowni z zespawanym zaworem! Artysta rzeźbiarz musiał być to wybitny ale niestety sztuka ta była bardzo ulotna...
Artur1150 Po ściągnięciu głowicy odwróć ją i po prostu zalej ją denaturatem i zostaw przez noc (zobaczymy ile zostanie). Nikogo Ci nie polecę, bo nie znam nikogo zaufanego. Dodam jedynie, żeby zachować odpowiednią geometrie gniazda trzeba mięć już "kawał" obrabiarki i umiejętności. Bo jeżeli to zrobi paproch to gniazda znów uklękną po paru MTH choćbyś wstawił tytany oryginały.
A tak na marginesie: Kiedyś widzałem Land Rovera od Turka z Niemcowni z zespawanym zaworem! Artysta rzeźbiarz musiał być to wybitny ale niestety sztuka ta była bardzo ulotna...
Artur1150 Po ściągnięciu głowicy odwróć ją i po prostu zalej ją denaturatem i zostaw przez noc (zobaczymy ile zostanie). Nikogo Ci nie polecę, bo nie znam nikogo zaufanego. Dodam jedynie, żeby zachować odpowiednią geometrie gniazda trzeba mięć już "kawał" obrabiarki i umiejętności. Bo jeżeli to zrobi paproch to gniazda znów uklękną po paru MTH choćbyś wstawił tytany oryginały.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Przepraszam ale "tytany oryginały" to się tyczy zaworów czy gniazd zaworowych, bo się pogubiłem?
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Zaworytomasz12 pisze:Przepraszam ale "tytany oryginały" to się tyczy zaworów czy gniazd zaworowych, bo się pogubiłem?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
- Motocykl: CRF 450 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
do sprawdzania szczelności głowicy używa się nafty świetlnej z tego co się orientuję
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
TSiarz pisze:A nie uważasz że denaturat może wyparować Przez noc?
Denaturat tak szybko nie paruje,a po drugie, pod głowicą ewentualnie będzie plama.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 19:12
- Motocykl: Honda CR 125 i Inne
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Leeds UK/Rajgród
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Plama mówisz no ja nie wiem jak czysty denaturat to żadnej plamy nie będzie
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Może być nafta, benzyna, ropa, denaturat. Nieszczelność będzie widoczna po 10 sekundach, ktoś kto to kiedyś robił, wie o tym doskonale. Zalewanie i czekanie całą noc jest bez sensowne moim zdaniem.
Arturze napisz w końcu co z tym moto, czy doszedłeś dlaczego nie pali, co jest nie tak?
Arturze napisz w końcu co z tym moto, czy doszedłeś dlaczego nie pali, co jest nie tak?
-
Autor tematuArtur1150
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 12:04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Witam,
narazie z braku czasu nie miałem kiedy sciągnąć głowicy, zrobię to w tygodniu po świętach i odezwę sie co i jak.
narazie z braku czasu nie miałem kiedy sciągnąć głowicy, zrobię to w tygodniu po świętach i odezwę sie co i jak.