Honda CRF 250 ciężko pali
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Widać chłopie, że nie masz pojęcia o czym mówisz. I nigdy tego nie robiłeś, bo jeśli miabyś jakiekolwiek doświadczenie to byś takich głupst nie pisałPlama mówisz no ja nie wiem jak czysty denaturat to żadnej plamy nie będzie
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 19:12
- Motocykl: Honda CR 125 i Inne
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Leeds UK/Rajgród
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Owszem nie robiłem ale setki razy denaturatem coś robiłem i nigdy plam mi na niczym nie zostawił wiec tylko tak mówie i jak mówie denaturat paruje dość szybko wiec wynik będzie nie prawdziwy
Pomysł mateuszvs wydaje sie być bardziej racjonalny
Pomysł mateuszvs wydaje sie być bardziej racjonalny
-
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
- Motocykl: CRF 450 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
denaturat w temp. 20 st C. ma gęstość równą 0.8 gęstości wody, co odpowiada gęstości nafty świetlnej, przy czym nafta ma korzystniejszy współczynnik parowania. Oczywiście w grę wchodzą takie współczynniki jak lepkość obu cieczy czy napięcie powierzchniowe. Niemniej jednak mi kiedyś polecili naftę i tym właśnie sprawdzałem szczelność głowicy w Kawasaki z550. Pozdrawiam
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Sam w sobie denaturat nie zostawi śladu, ale na głowicy jest nagar, który zawsze po części się rozpuści. I dzięki temu "ślad" pozostawi. Nie ważne czym, ważne, żeby sprawdzić.TSiarz pisze:Owszem nie robiłem ale setki razy denaturatem coś robiłem i nigdy plam mi na niczym nie zostawił wiec tylko tak mówie i jak mówie denaturat paruje dość szybko wiec wynik będzie nie prawdziwy
Pomysł mateuszvs wydaje sie być bardziej racjonalny
Metoda mateuszvs również zda egzamin bo czemu by nie ?
-
Autor tematuArtur1150
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 12:04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Witam,
dziś sciągnęłem głowice i cylinder.
Okazało sie że głowica jest szczelna(po przedmuchaniu gniazd i zalaniu naftą przez noc nic nie wyciekło), być może pod zawór podszedł jakiś paproch i stąd te przedmuchy przed zdjęciem głowicy.
Okazało sie jednak że była uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Jest jeszcze jeden problem o który chciałem zapytać fachowców.
Po zdjęciu tłoka okazało sie że tuleja na korbowodzie ma niewielki luz, nie jest to luz "góra-dół" tylko tylko tak jak byśmy chcieli tłok obrócić po promieniu, niewiem czy jest to do przyjęcia czy należało by to naprawić, dodam że wał ma około 2misięcy.
Uploaded with ImageShack.us
dziś sciągnęłem głowice i cylinder.
Okazało sie że głowica jest szczelna(po przedmuchaniu gniazd i zalaniu naftą przez noc nic nie wyciekło), być może pod zawór podszedł jakiś paproch i stąd te przedmuchy przed zdjęciem głowicy.
Okazało sie jednak że była uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Jest jeszcze jeden problem o który chciałem zapytać fachowców.
Po zdjęciu tłoka okazało sie że tuleja na korbowodzie ma niewielki luz, nie jest to luz "góra-dół" tylko tylko tak jak byśmy chcieli tłok obrócić po promieniu, niewiem czy jest to do przyjęcia czy należało by to naprawić, dodam że wał ma około 2misięcy.
Uploaded with ImageShack.us
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Witam,
czyli wszystko co ci pisałem w pozostałych twoich postach i w tym, się sprawdziło.
To teraz tak:
1- zdjąć tłok
2- ustawić korbowód w górnym położeniu
3- za pomocą czujnika zegarowego ze statywem, zmierzyć jaki jest luz na boki korbowodu
( nie suwmiarką, nie metrem, nie linijką, CZUJNIKIEM ! )
Dopuszczalny luz na boki to 2.5mm, jeżeli się mieścisz można składać, natomiast jeżeli wynik pomiaru jest blisko tej wartości a korba ma przelatane mniej niż 100mth to oznacza ,iż była nie poprawnie założona poprzednio i kwalifikuje się do wymiany. W tym motocyklu korba jest w stanie wytrzymać 150 mth i nie osiągnie wartości luzu bocznego ani osiowego, dłuższe użytkowanie grozi urwaniem korbowodu.
To co napisałem powyżej, nie dotyczy tłoków PRO HC ( wysokiej kompresji ), nie mam doświadczenia o ile szybciej zużywa się w tedy korbowód.
czyli wszystko co ci pisałem w pozostałych twoich postach i w tym, się sprawdziło.
To teraz tak:
1- zdjąć tłok
2- ustawić korbowód w górnym położeniu
3- za pomocą czujnika zegarowego ze statywem, zmierzyć jaki jest luz na boki korbowodu
( nie suwmiarką, nie metrem, nie linijką, CZUJNIKIEM ! )
Dopuszczalny luz na boki to 2.5mm, jeżeli się mieścisz można składać, natomiast jeżeli wynik pomiaru jest blisko tej wartości a korba ma przelatane mniej niż 100mth to oznacza ,iż była nie poprawnie założona poprzednio i kwalifikuje się do wymiany. W tym motocyklu korba jest w stanie wytrzymać 150 mth i nie osiągnie wartości luzu bocznego ani osiowego, dłuższe użytkowanie grozi urwaniem korbowodu.
To co napisałem powyżej, nie dotyczy tłoków PRO HC ( wysokiej kompresji ), nie mam doświadczenia o ile szybciej zużywa się w tedy korbowód.
-
Autor tematuArtur1150
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 12:04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
w sumie motor jest już poskładany:)
nie patrzyłem na luzy czujnikiem, jednak po zdjęciu tłoka korba nie miała luzu wogóle, luz występował jedynie na sworzniu.
nie patrzyłem na luzy czujnikiem, jednak po zdjęciu tłoka korba nie miała luzu wogóle, luz występował jedynie na sworzniu.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 41
- Rejestracja: śr, 29 cze 2011, 09:59
- Motocykl: Honda CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
Panowie podepnę się.
Mam CRF 250 2007r.
Motor ogólnie cieżko pali,ostatnio w zesłym sezonie od odpalania "zablokowało" mi biodro co wiązało się z masażami leczeniem.
Ogólnie motor czy ciepły czy zimny ciężko pali (5-6 kopnięć)...
Olej ma 4 motoh, czyżby coś klękało?
Mam CRF 250 2007r.
Motor ogólnie cieżko pali,ostatnio w zesłym sezonie od odpalania "zablokowało" mi biodro co wiązało się z masażami leczeniem.
Ogólnie motor czy ciepły czy zimny ciężko pali (5-6 kopnięć)...
Olej ma 4 motoh, czyżby coś klękało?
www.tomsat.eu RTV dla ciebie AGD dla niej.
Obserwuj mnie na twitterze: @witkowskiwitek
Obserwuj mnie na twitterze: @witkowskiwitek
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 41
- Rejestracja: śr, 29 cze 2011, 09:59
- Motocykl: Honda CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250 ciężko pali
A po odpaleniu przy przegazowaniu niebieski dym norma?
www.tomsat.eu RTV dla ciebie AGD dla niej.
Obserwuj mnie na twitterze: @witkowskiwitek
Obserwuj mnie na twitterze: @witkowskiwitek