Honda CRF 250 ciężko pali

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: piasektt » sob, 24 gru 2011, 13:37

Plama mówisz no ja nie wiem jak czysty denaturat to żadnej plamy nie będzie
Widać chłopie, że nie masz pojęcia o czym mówisz. I nigdy tego nie robiłeś, bo jeśli miabyś jakiekolwiek doświadczenie to byś takich głupst nie pisał :wink:

TSiarz
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 19:12
Motocykl: Honda CR 125 i Inne
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Leeds UK/Rajgród
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: TSiarz » sob, 24 gru 2011, 15:40

Owszem nie robiłem ale setki razy denaturatem coś robiłem i nigdy plam mi na niczym nie zostawił wiec tylko tak mówie i jak mówie denaturat paruje dość szybko wiec wynik będzie nie prawdziwy

Pomysł mateuszvs wydaje sie być bardziej racjonalny

mateuszvs
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 168
Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
Motocykl: CRF 450 '04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: mateuszvs » ndz, 25 gru 2011, 05:05

denaturat w temp. 20 st C. ma gęstość równą 0.8 gęstości wody, co odpowiada gęstości nafty świetlnej, przy czym nafta ma korzystniejszy współczynnik parowania. Oczywiście w grę wchodzą takie współczynniki jak lepkość obu cieczy czy napięcie powierzchniowe. Niemniej jednak mi kiedyś polecili naftę i tym właśnie sprawdzałem szczelność głowicy w Kawasaki z550. Pozdrawiam :wink:
ALL IN!

My beloved monster :rolleyes: http://bikepics.com/members/mateuszvs/04cr450f/

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: piasektt » ndz, 25 gru 2011, 10:20

TSiarz pisze:Owszem nie robiłem ale setki razy denaturatem coś robiłem i nigdy plam mi na niczym nie zostawił wiec tylko tak mówie i jak mówie denaturat paruje dość szybko wiec wynik będzie nie prawdziwy

Pomysł mateuszvs wydaje sie być bardziej racjonalny
Sam w sobie denaturat nie zostawi śladu, ale na głowicy jest nagar, który zawsze po części się rozpuści. I dzięki temu "ślad" pozostawi. Nie ważne czym, ważne, żeby sprawdzić.

Metoda mateuszvs również zda egzamin bo czemu by nie ? :wink:

Autor tematu
Artur1150
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 12:04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: Artur1150 » pt, 30 gru 2011, 15:03

Witam,
dziś sciągnęłem głowice i cylinder.
Okazało sie że głowica jest szczelna(po przedmuchaniu gniazd i zalaniu naftą przez noc nic nie wyciekło), być może pod zawór podszedł jakiś paproch i stąd te przedmuchy przed zdjęciem głowicy.
Okazało sie jednak że była uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Jest jeszcze jeden problem o który chciałem zapytać fachowców.
Po zdjęciu tłoka okazało sie że tuleja na korbowodzie ma niewielki luz, nie jest to luz "góra-dół" tylko tylko tak jak byśmy chcieli tłok obrócić po promieniu, niewiem czy jest to do przyjęcia czy należało by to naprawić, dodam że wał ma około 2misięcy.


Uploaded with ImageShack.us

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: tomasz12 » pt, 30 gru 2011, 17:56

Witam,
czyli wszystko co ci pisałem w pozostałych twoich postach i w tym, się sprawdziło.
To teraz tak:

1- zdjąć tłok
2- ustawić korbowód w górnym położeniu
3- za pomocą czujnika zegarowego ze statywem, zmierzyć jaki jest luz na boki korbowodu
( nie suwmiarką, nie metrem, nie linijką, CZUJNIKIEM ! )

Dopuszczalny luz na boki to 2.5mm, jeżeli się mieścisz można składać, natomiast jeżeli wynik pomiaru jest blisko tej wartości a korba ma przelatane mniej niż 100mth to oznacza ,iż była nie poprawnie założona poprzednio i kwalifikuje się do wymiany. W tym motocyklu korba jest w stanie wytrzymać 150 mth i nie osiągnie wartości luzu bocznego ani osiowego, dłuższe użytkowanie grozi urwaniem korbowodu.

To co napisałem powyżej, nie dotyczy tłoków PRO HC ( wysokiej kompresji ), nie mam doświadczenia o ile szybciej zużywa się w tedy korbowód.

Autor tematu
Artur1150
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 12:04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: Artur1150 » pt, 30 gru 2011, 23:04

w sumie motor jest już poskładany:)
nie patrzyłem na luzy czujnikiem, jednak po zdjęciu tłoka korba nie miała luzu wogóle, luz występował jedynie na sworzniu.

witja
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 41
Rejestracja: śr, 29 cze 2011, 09:59
Motocykl: Honda CRF 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: witja » pt, 18 maja 2012, 16:24

Panowie podepnę się.
Mam CRF 250 2007r.
Motor ogólnie cieżko pali,ostatnio w zesłym sezonie od odpalania "zablokowało" mi biodro co wiązało się z masażami leczeniem.
Ogólnie motor czy ciepły czy zimny ciężko pali (5-6 kopnięć)...
Olej ma 4 motoh, czyżby coś klękało?
www.tomsat.eu RTV dla ciebie AGD dla niej.
Obserwuj mnie na twitterze: @witkowskiwitek

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: tomasz12 » sob, 19 maja 2012, 17:46

No nie róbmy dramatu, 5 – 6 kopniaków to nie powód aby doszukiwać się jakiś problemów.

witja
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 41
Rejestracja: śr, 29 cze 2011, 09:59
Motocykl: Honda CRF 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: witja » sob, 19 maja 2012, 19:19

A po odpaleniu przy przegazowaniu niebieski dym norma?
www.tomsat.eu RTV dla ciebie AGD dla niej.
Obserwuj mnie na twitterze: @witkowskiwitek

mikozniak
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 134
Rejestracja: śr, 20 paź 2010, 16:14
Motocykl: Yz250f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: mikozniak » sob, 19 maja 2012, 20:06

To nie jest norma. Sprawdź czego Ci ubywa.

xenon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: pn, 16 kwie 2012, 14:37
Motocykl: CRF 250R '07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok / Supraśl
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250 ciężko pali

Post autor: xenon » sob, 19 maja 2012, 21:21

dymi na niebiesko - bierze olej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”