honda crf wyciek wody

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Artur1150
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 12:04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

honda crf wyciek wody

Post autor: Artur1150 » pn, 12 gru 2011, 22:31

Witam,
posiadam honde CRF 250R z 2005r.
Mam problem z cieczą chłodzącą, po każdym wyjezdzie w teren trzeba dolewać (około 250ml)
motor sie nie gotuje, uszczelka pod głowicą jest dobra.
nawet jak motor stoi, a silnik pracuje przez rurkę od chłodnicy (pod korkiem) delikatnie wylatuje woda.
Moim zdaniem jest to uszkodzony korek, jednak nigdzie go nie mogę dostać... myślałem aby podłożyc pod niego kawałek wyciętej gumy aby to uszczelnić.
Pozdrawiam.

mateuszvs
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 168
Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
Motocykl: CRF 450 '04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: honda crf wyciek wody

Post autor: mateuszvs » wt, 13 gru 2011, 10:59

fajnie :wink: ale czy masz do nas jakieś pytanie zakładając powyższy temat? :rolleyes:

btw. Ile lejesz płynu do chłodnicy? czy płyn po wymianie z czasem robi się brudny?
Korek utrzymuje odpowiednie ciśnienie w układzie, na Twoim miejsci jeśli masz taką możliwośc pożyczyłbym od kogoś korek i sprawdził czy problem w dalszym ciagu występuje bo jeśli to nie wina korka a Ty uszczelnisz układ to może Ci np wywalić simeringi na pompie wody.
ALL IN!

My beloved monster :rolleyes: http://bikepics.com/members/mateuszvs/04cr450f/

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: honda crf wyciek wody

Post autor: tomasz12 » czw, 15 gru 2011, 21:08

Witam,
moim zdaniem uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Proponuję:
na zimnym silniku !
1. uruchomić silnik
2. odkręcić korek chłodnicy
3. zatkać dłonią otwór w chłodnicy jednocześnie zatykając rurkę przelewową.

Jeśli po kilku sekundach wytworzy się ciśnienie (poczujesz to pod dłonią), uszczelka jest do wymiany. Spotkałem się z paroma takimi przypadkami, powodem takiej awarji jest najczęściej źle dokręcona głowica. Koledze wydmuchało uszczelkę dopiero po 27h od remontu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”