Cr 250 2T kompresja kilka pytań
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 250 2T kompresja kilka pytań
Zapalisz normalnie to nie 4t
Moja yz 250 idzie na wszystkich na koło
Cr nie jes gorsza
zeby wkręcic manometr masz troche roboty.No ale naoewno warto .Nie wiem ile ma byc tam cisnienia
Mozesz zdjąć dyfuzor i oblukac tłok i część cylka
Moja yz 250 idzie na wszystkich na koło
Cr nie jes gorsza
zeby wkręcic manometr masz troche roboty.No ale naoewno warto .Nie wiem ile ma byc tam cisnienia
Mozesz zdjąć dyfuzor i oblukac tłok i część cylka
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cr 250 2T kompresja kilka pytań
Co do stawania na koło to ciekawie miałem ze swoją rm 125 na której ze sprzęgła ciężko mi się wyrywał z 3ki a raz na torze na wykręconej 4 albo 5 zaczęła mi sama wstawać o.0
Ale 250 powinna się podnosić spokojnie ;D
Ale 250 powinna się podnosić spokojnie ;D
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 395
- Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
- Motocykl: SKR 125 , KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cr 250 2T kompresja kilka pytań
Hej .
Zdrowa 250 KAŻDA Zdrowa 250cc w 2T nie zależnie od marki w full crosie musi mieć chętke by Cię zrzucić z siebie , a nie wspomnę ,że z samego gazu idzie w pion. Sory za moją skladnie ale jestem zmeczony. Dobranoc
Zdrowa 250 KAŻDA Zdrowa 250cc w 2T nie zależnie od marki w full crosie musi mieć chętke by Cię zrzucić z siebie , a nie wspomnę ,że z samego gazu idzie w pion. Sory za moją skladnie ale jestem zmeczony. Dobranoc
-
Autor tematukwasio5
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz, 14 cze 2009, 00:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 250 2T kompresja kilka pytań
Najbardziej interesuje mnie kurde ile tam powinno być ciśnienia , może w jakiejś serwisówce jest? czekam chłopaki na pomoc:)
Mniej więcej wiem jak powinna iść 250 jak 125 ściąga z siedzenia do 2-3 a reszta biegów szału nie ma, bardziej się rozpędza niż kopie jamy w drodze. To 250 powinna do 5 dobrze ściągać i kopać jamy Dobrze mówię ? Tak na chłopski rozum wziąłem
Jeszcze się zastanawiam z tym odpalaniem , na chłopski rozum to powinno stawiać opór większy o 1/5 niż w 125 tak ?
No bo tłok 125 ma 55mm a 250 65 mm Dobrze to rozumuję?
Z góry dzięki za odp. bardzo mi zależy na tym aby się dowiedzieć ile powinno być ciśnienia w cr 250
p.s trochę się gorączkuję i "podniecam" pewnie bez potrzebnie , zajadę na miejsce i na pewno będę widział czy cross jest do jazdy czy do remontów
No ale wiedzy nigdy nie za mało
Mniej więcej wiem jak powinna iść 250 jak 125 ściąga z siedzenia do 2-3 a reszta biegów szału nie ma, bardziej się rozpędza niż kopie jamy w drodze. To 250 powinna do 5 dobrze ściągać i kopać jamy Dobrze mówię ? Tak na chłopski rozum wziąłem
Jeszcze się zastanawiam z tym odpalaniem , na chłopski rozum to powinno stawiać opór większy o 1/5 niż w 125 tak ?
No bo tłok 125 ma 55mm a 250 65 mm Dobrze to rozumuję?
Z góry dzięki za odp. bardzo mi zależy na tym aby się dowiedzieć ile powinno być ciśnienia w cr 250
p.s trochę się gorączkuję i "podniecam" pewnie bez potrzebnie , zajadę na miejsce i na pewno będę widział czy cross jest do jazdy czy do remontów
No ale wiedzy nigdy nie za mało
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Cr 250 2T kompresja kilka pytań
W żadnej serwisówce tego nie znajdziesz bo jak ty chcesz zmierzyć kompresję jak w cylindrze sa dziury? Jeśli naciskasz powoli ręką na kopniak i czujesz wyraźny opór to ta kompresja jeszcze jest. Poza tym bądz pewien że wcześniej czy później ale tłok trzeba zmienić i nie na koniec przyszłego sezonu tylko mozliwe że przed .odrzałuj stówe na nowe uszczelki na góre daj facetowi a on niech zdejmie cylinder i wtedy wyjdzie szydło z worka.kwasio5 pisze:Najbardziej interesuje mnie kurde ile tam powinno być ciśnienia , może w jakiejś serwisówce jest? czekam chłopaki na pomoc:)
Mniej więcej wiem jak powinna iść 250 jak 125 ściąga z siedzenia do 2-3 a reszta biegów szału nie ma, bardziej się rozpędza niż kopie jamy w drodze. To 250 powinna do 5 dobrze ściągać i kopać jamy Dobrze mówię ? Tak na chłopski rozum wziąłem
Jeszcze się zastanawiam z tym odpalaniem , na chłopski rozum to powinno stawiać opór większy o 1/5 niż w 125 tak ?
No bo tłok 125 ma 55mm a 250 65 mm Dobrze to rozumuję?
Z góry dzięki za odp. bardzo mi zależy na tym aby się dowiedzieć ile powinno być ciśnienia w cr 250
p.s trochę się gorączkuję i "podniecam" pewnie bez potrzebnie , zajadę na miejsce i na pewno będę widział czy cross jest do jazdy czy do remontów
No ale wiedzy nigdy nie za mało
Bardziej powinno intersowć cie zużycie cylindra. stan nikasilu/tulei , jego wymiar- nie 65mm tylko 66,4... a w setce 54.0... .
Na szczęscie rocznik 99 jest na starym cylindrze, jeszcze bez przegrody na wydechu , która pękając i łuszcząc nikasil jest bolaczką modeli 2002->.Wypytaj co w tym motorze było robione ? kto i kiedy zagladał do silnika, czy coś było robione z korbowodem, jak wyglada kosz sprzęglowy? rura wydechowa , zuzycie podnóżek,stan teleskopów,wahacza, kiwacza, czy po krótkiej jeździe sama potrafi chodzić na wolnych obrotach? To sa istotne rzeczy
Sprawa druga jaki motor i jak ciągnie na kolo?
I tu też nie prawda że każdemu i zawsze ciągnie na kazdym biegu na koło. To jest uzależnione od kilku czynników.
1) Od pozycji siedzącego na motocyklu- siadasz na srodku dodajesz gazu ona zrzuca cie na tył siedzenia, dodatkowo ze strachu ciągniesz jeszcze ze soba kierownicę, ręce się robia juz długie, bardzo długie, jeszcze dłuzsze i wio koniku juz jedziesz na kole.
2) Zależne od stanu ogumienia na tyle . To nic że opona ma 7-milimetrowe kolce jeśli one sa zaokrąglone/nie maja kantu , to taka opona miele ale nie ciągnie.
3) Od nawierzchni po której jeździsz. Na twardym najlepiej ciągnie (asfalt, beton niszczy oponę w oczach) a na miękkim terenie i piasku gorzej.
4) Od przełozenia jakie jest założone. Wolne przełożenie (p.mała-t.duża) daje efekt zrywności i szybkiego dołu ale nie ciagnie tak na koło,(użyteczne biegi 3,4,5) .Przełozenie szybkie(p.duza-t.mała), odwrotnie moto wolniej sie rozkręca (użyteczne biegi 2,3,4) ale na każdym ciagnie na koło.
Sprawdź te rzeczy o których pisalem , porób parę fotek - ale nie tego co najładniejsze tylko tego co najbrzydsze-najbardziej zniszczone i przede wszystkim to nie podniecaj się i nie gorączkuj . Nie znam ceny i poprzedniego właściciela nie podajesz okolic ale ten motorek ma juz swoje lata i od tego jak był wczesniej zadbany i uzytkowany zależ jak długo sie ty nim pocieszysz i ile do niego dołożysz . Zyczę owocnych pertraktacji. Amator
-
Autor tematukwasio5
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz, 14 cze 2009, 00:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 250 2T kompresja kilka pytań
"Amator" dzięki za odpowiedz jest wyczerpująca , ale ja te rzeczy wiem , bardziej mi chodziło o te ciśnienie w cylindrze no ale trudno mniejsza z tym. Jutro po drodze mam jeszcze jedną cr 250 2004 wiec porównanie będę miał.
"Amator" masz w 100% rację , Jest tyle czynników wpływających na jazdę , że każdy egzemplarz będzie jechał trochę inaczej tym bardziej że to są sprzęty wyczynowe i przede wszystkim używane w mniejszym lub większym stopniu:)
Troczę głupi ten mój temat i tak naprawdę na żadne pytanie nie da się odpowiedzieć dokładnie.
Ale bardzo dziękuje za zainteresowanie i próbę pomocy
Z góry dzięki za odp.
"Amator" masz w 100% rację , Jest tyle czynników wpływających na jazdę , że każdy egzemplarz będzie jechał trochę inaczej tym bardziej że to są sprzęty wyczynowe i przede wszystkim używane w mniejszym lub większym stopniu:)
Troczę głupi ten mój temat i tak naprawdę na żadne pytanie nie da się odpowiedzieć dokładnie.
Ale bardzo dziękuje za zainteresowanie i próbę pomocy
Z góry dzięki za odp.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 250 2T kompresja kilka pytań
Według danych technicznych z internetu stopień sprężania w CR 250 to 8.5:1.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Cr 250 2T kompresja kilka pytań
Proszę nie mylic pojęć .Stopień spręzania to stosunek powierzchni komory spręzania (głowicy) do powierzchni cylindra.Konrad324 pisze:Według danych technicznych z internetu stopień sprężania w CR 250 to 8.5:1.
Oznacza to uproszczając ze w walcu jakim jest cylinder zmieści się 8.5 kopuł głowicy. http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_dwusuwowy
Kolega kwasio dalej nie moze pojąć że cylinder w dwusuwie ma otwory na 1/3 swojej wysokości jak :kanały boczne, wydechowy, ssące i wędrujący w górę tłok to co spręża zarazem wypycha w te kanały i dopiero jak je minie to zaczyna spręzać kompresje ale to jest tylko 2/3 jego drogi i dlatego nie można brac takiego ciśnienia sprezania jako wyznacznik sprawności silnika . Kazdy silnik ma inną konstrukcję cylindra i w kazdym te kanały sa na różnej wysokości :ANAL:
-
Autor tematukwasio5
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz, 14 cze 2009, 00:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 250 2T kompresja kilka pytań
"amator" kto powiedział że ja tego nie rozumiem ? wiem jak jest zbudowany cylinder w 2T. Ale myślałem że znajdzie się osoba która posiada cr 250 99 i mierzyła ciśnienie np. po 15mth.
Temat uważam za zamknięty
Jeszcze raz dziękuje chłopaki za odpowiedzi należy wam się skrzynka piwa oczywiście na głowę :drinkers:
Temat uważam za zamknięty
Jeszcze raz dziękuje chłopaki za odpowiedzi należy wam się skrzynka piwa oczywiście na głowę :drinkers:
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 250 2T kompresja kilka pytań
Na zakończenie powiem zeby cos pisac warto rozrózniac stopien i cisnienie spręzania,a nie obrazac sie jak ktos kto ma cos madrego do powiedzenia :axe: .Bo zastana tu same dzieciaki ze srubokretem i młotkiem w reku o wiedzy zerowej
Te nasze siniki sa proste ale to nie znaczy ze nie skaplikowane
AMEN
Te nasze siniki sa proste ale to nie znaczy ze nie skaplikowane
AMEN
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cr 250 2T kompresja kilka pytań
Dla zdrowiej ćwiartki (zdrowej od okien kanałów w górę i dobrym tłokiem) ciśnienie sprężania wynosi ok 13-14 bar.