drz400 wersja E,S,SM- roznice w charakterystyce

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
dzk1990
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 52
Rejestracja: pt, 21 sie 2009, 11:48
Motocykl: Cagiva T4 350E
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Parczew
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

drz400 wersja E,S,SM- roznice w charakterystyce

Post autor: dzk1990 » ndz, 4 gru 2011, 16:04

witam.w mojej drz400S z 2003r szykuje sie remont generalny.ale znajomy z anglii zaoferowal sie ze moglby mi w okazyjnej cenie przywiezc w miare "swieze" silniki od drz SM oraz E. roczniki tych silnikow to odpowiednio 2008 i 2007. i tu moje pytania:
1.czy wszystkie te silniki maja takie same mocowania i pasuja do tej samej ramy ?
2.silniki sa bez osprzetu, wiec czy gaznik, tlumik, chlodnice itp beda pasowaly ?
3.charakterystyka pracy tych silnikow (przelozenia itp), jakie sa roznice? dodam ze jezdze tylko po polach, lasach, starych zwirowniach itp
4.wszystkie Wasze przemyslenia i ewentualnie podpowiedzi co do sensu takiej przemiany :wink:

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: drz400 wersja E,S,SM- roznice w charakterystyce

Post autor: sebek1516 » ndz, 4 gru 2011, 16:46

Serwisówki w dłoń :)
Albo wizyta u dealera...
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

rl-
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 67
Rejestracja: śr, 2 cze 2010, 20:52
Motocykl: crf
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: drz400 wersja E,S,SM- roznice w charakterystyce

Post autor: rl- » ndz, 4 gru 2011, 20:52

każda wersja ma inny silnik i osprzęt, gaznik, chlodnice innaczej sa połączone, wentylatory, termostat
zapewne da sie jakos poprzekładac, ale cos mi sie wydaje ze moze to zakosztowac, inne moduły, inne wałki rozrządu...

o masz tutaj wszytko opisane http://drz400.pl/wersje_drz.html

tobiasz86
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 352
Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rymanów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: drz400 wersja E,S,SM- roznice w charakterystyce

Post autor: tobiasz86 » pn, 5 gru 2011, 11:55

wersja S i SM zdeje się że są identyczne, w E jest inny osprzęt (chłodnice, gaźnik, wydech), wałki rozrządu.... i nie wiem co jeszcze
Jak uprzesz się na mocniejsze E to przy twoim gaźniku i wydechu będzie ona i tak zdławiona prawie do wersji S więc nie widzę takiego sensu, po za tym S i SM będą prawdopodobnie zdrowsze bo są mniej wysilone.
Szukaj S albo SM w angolii jest ich sporo.

PS. dobra cena to jaka cena? tak z ciekawości

Autor tematu
dzk1990
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 52
Rejestracja: pt, 21 sie 2009, 11:48
Motocykl: Cagiva T4 350E
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Parczew
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: drz400 wersja E,S,SM- roznice w charakterystyce

Post autor: dzk1990 » pn, 5 gru 2011, 12:48

dobra cena to okolo 1500zl.nie patrzylem jakie sa ceny w anglii i nie wiem czy to tanio czy drogo, tak czy inaczej znajomy o ktorym mowilem cos tam sie zna i moglby mi je sprawdzic przed kupnem wiec ryzyko lipy byloby mniejsze.

nawet gdybym kupil silnik od wersji E i wlozyl go ze swoim starym osprzetem to moglbym mu wybaczyc moc jak w S biorac pod uwage ze za 1500zl nie zrobie w swoim silniku generalki :) tylko nasowa mi sie pytanie jak sprawa by sie miala z tymi chlodnicami... czy chlodnice z wersji S moglyby mniec jakis negatywny wplyw na chlodzenie silnika wersji E ? jak myslicie ?

aha i jeszcze jedno, ktos wspominal o module zaplonowym.rozumiem ze od S do SM bedzie pasowal a do E musialbym zmienic tak ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”