drz400 wersja E,S,SM- roznice w charakterystyce
-
Autor tematudzk1990
- Mistrz prostej
- Posty: 52
- Rejestracja: pt, 21 sie 2009, 11:48
- Motocykl: Cagiva T4 350E
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Parczew
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
drz400 wersja E,S,SM- roznice w charakterystyce
witam.w mojej drz400S z 2003r szykuje sie remont generalny.ale znajomy z anglii zaoferowal sie ze moglby mi w okazyjnej cenie przywiezc w miare "swieze" silniki od drz SM oraz E. roczniki tych silnikow to odpowiednio 2008 i 2007. i tu moje pytania:
1.czy wszystkie te silniki maja takie same mocowania i pasuja do tej samej ramy ?
2.silniki sa bez osprzetu, wiec czy gaznik, tlumik, chlodnice itp beda pasowaly ?
3.charakterystyka pracy tych silnikow (przelozenia itp), jakie sa roznice? dodam ze jezdze tylko po polach, lasach, starych zwirowniach itp
4.wszystkie Wasze przemyslenia i ewentualnie podpowiedzi co do sensu takiej przemiany
1.czy wszystkie te silniki maja takie same mocowania i pasuja do tej samej ramy ?
2.silniki sa bez osprzetu, wiec czy gaznik, tlumik, chlodnice itp beda pasowaly ?
3.charakterystyka pracy tych silnikow (przelozenia itp), jakie sa roznice? dodam ze jezdze tylko po polach, lasach, starych zwirowniach itp
4.wszystkie Wasze przemyslenia i ewentualnie podpowiedzi co do sensu takiej przemiany
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: drz400 wersja E,S,SM- roznice w charakterystyce
Serwisówki w dłoń
Albo wizyta u dealera...
Albo wizyta u dealera...
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Mistrz prostej
- Posty: 67
- Rejestracja: śr, 2 cze 2010, 20:52
- Motocykl: crf
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: drz400 wersja E,S,SM- roznice w charakterystyce
każda wersja ma inny silnik i osprzęt, gaznik, chlodnice innaczej sa połączone, wentylatory, termostat
zapewne da sie jakos poprzekładac, ale cos mi sie wydaje ze moze to zakosztowac, inne moduły, inne wałki rozrządu...
o masz tutaj wszytko opisane http://drz400.pl/wersje_drz.html
zapewne da sie jakos poprzekładac, ale cos mi sie wydaje ze moze to zakosztowac, inne moduły, inne wałki rozrządu...
o masz tutaj wszytko opisane http://drz400.pl/wersje_drz.html
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 352
- Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rymanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: drz400 wersja E,S,SM- roznice w charakterystyce
wersja S i SM zdeje się że są identyczne, w E jest inny osprzęt (chłodnice, gaźnik, wydech), wałki rozrządu.... i nie wiem co jeszcze
Jak uprzesz się na mocniejsze E to przy twoim gaźniku i wydechu będzie ona i tak zdławiona prawie do wersji S więc nie widzę takiego sensu, po za tym S i SM będą prawdopodobnie zdrowsze bo są mniej wysilone.
Szukaj S albo SM w angolii jest ich sporo.
PS. dobra cena to jaka cena? tak z ciekawości
Jak uprzesz się na mocniejsze E to przy twoim gaźniku i wydechu będzie ona i tak zdławiona prawie do wersji S więc nie widzę takiego sensu, po za tym S i SM będą prawdopodobnie zdrowsze bo są mniej wysilone.
Szukaj S albo SM w angolii jest ich sporo.
PS. dobra cena to jaka cena? tak z ciekawości
-
Autor tematudzk1990
- Mistrz prostej
- Posty: 52
- Rejestracja: pt, 21 sie 2009, 11:48
- Motocykl: Cagiva T4 350E
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Parczew
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: drz400 wersja E,S,SM- roznice w charakterystyce
dobra cena to okolo 1500zl.nie patrzylem jakie sa ceny w anglii i nie wiem czy to tanio czy drogo, tak czy inaczej znajomy o ktorym mowilem cos tam sie zna i moglby mi je sprawdzic przed kupnem wiec ryzyko lipy byloby mniejsze.
nawet gdybym kupil silnik od wersji E i wlozyl go ze swoim starym osprzetem to moglbym mu wybaczyc moc jak w S biorac pod uwage ze za 1500zl nie zrobie w swoim silniku generalki tylko nasowa mi sie pytanie jak sprawa by sie miala z tymi chlodnicami... czy chlodnice z wersji S moglyby mniec jakis negatywny wplyw na chlodzenie silnika wersji E ? jak myslicie ?
aha i jeszcze jedno, ktos wspominal o module zaplonowym.rozumiem ze od S do SM bedzie pasowal a do E musialbym zmienic tak ?
nawet gdybym kupil silnik od wersji E i wlozyl go ze swoim starym osprzetem to moglbym mu wybaczyc moc jak w S biorac pod uwage ze za 1500zl nie zrobie w swoim silniku generalki tylko nasowa mi sie pytanie jak sprawa by sie miala z tymi chlodnicami... czy chlodnice z wersji S moglyby mniec jakis negatywny wplyw na chlodzenie silnika wersji E ? jak myslicie ?
aha i jeszcze jedno, ktos wspominal o module zaplonowym.rozumiem ze od S do SM bedzie pasowal a do E musialbym zmienic tak ?