KTM SXF 250 2007 - Eksploatacja 250 4T
-
Autor tematuseba8121
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 603
- Rejestracja: ndz, 20 lut 2011, 10:42
- Motocykl: RMZ 250 10'
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM SXF 250 2007 - Eksploatacja 250 4T
Witam posiadałem 125 2T, 250 2T ale nigdy nie miałem styczności ze silnikiem czterosuwowym i stąd mam kilka pytań a dokładnie do silnika 250 4T bo mam okazje kupić owego KTM SX. Szukałem na forum postu na ten temat ale nie udało mi się odnaleść nic konkretnego. Chciałem was zapytać co ile MTH wymienia się tłok, korbę, olej, reguluje zawory i jakie są tego koszty bo od razu nie będę się sam za to brał. I ogólnie jak wygląda eksploatacja bo pewnie nie napisałem jeszcze o jakiś innych czynnościach i wymianach z tym związanych. Ogólne rzeczy jak czyszczenie filtra to wiem z jazdy na poprzednich motorach. Widywałem wcześniej kilka takich tematów i myślę że warto było by zrobić jeden konkretny temat poświęcony na to, jakiś poradnik czy coś. Ktoś kumaty by wszystko opisał i sprawa by była rozwiązana i nie tworzyło by się tysiące tematów z których nic nie można wywnioskować tylko byłby jeden konkretny.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 2 paź 2006, 19:30
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2007 - Eksploatacja 250 4T
Witaj tutaj masz obszerny temat o sxf 250 viewtopic.php?f=34&t=136.
Jedyne co mogę zarzucić w tym modelu to napinacz hydrauliczny, słaba tylna piasta lubi pękać, korek od baku przecieka, ponoć model 2008 ma już poprawiony oraz wycierający się amortyzator tylni od buta - to samo było w moim poprzednim moto sx 125, można założyć opaskę metalową. A motocykl jak każdy inny jak dbasz tak masz, jedna ważna uwaga olej i filtry w 4T zmienia się zdecydowanie częściej niż w 2T.
pozdrawiam
Jedyne co mogę zarzucić w tym modelu to napinacz hydrauliczny, słaba tylna piasta lubi pękać, korek od baku przecieka, ponoć model 2008 ma już poprawiony oraz wycierający się amortyzator tylni od buta - to samo było w moim poprzednim moto sx 125, można założyć opaskę metalową. A motocykl jak każdy inny jak dbasz tak masz, jedna ważna uwaga olej i filtry w 4T zmienia się zdecydowanie częściej niż w 2T.
pozdrawiam
-
Autor tematuseba8121
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 603
- Rejestracja: ndz, 20 lut 2011, 10:42
- Motocykl: RMZ 250 10'
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2007 - Eksploatacja 250 4T
Pękająca piasta w ktm to chyba nie tylko problem SXF z 2007. Mam obecnie 125 i też piastę już wymieniałem. Ale dzięki za odpowiedz i proszę wszystkich co mają pojęcie o jeździe i eksploatacja 4T o wypowiedzi i odpowiedzi na moje pytania.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
- Motocykl: Łajzi 450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SXF 250 2007 - Eksploatacja 250 4T
Co do napinacza hydraulicznego to najsłabszym jego elementem są pseudomechanicy którzy nie umieją go poprawnie zamontować. Sam napinacz jest bezawaryjny i trwały.