RM250 '98 co było przyczyną zatarcia...

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: RM250 '98 co było przyczyną zatarcia...

Post autor: Mateusz_MX » czw, 24 lis 2011, 15:02

Ewidentnie uszkodzenie mechaniczne - to nie jest zwykłe przytarcie tłoka. Jest on uszkodzony po obu stronach - symetrycznie. Można w tym przypadku winić tylko i wyłącznie tuleję. Złe wykonanie. Myślę, że tarcie rozpoczęło się tuż po montażu i wraz z pracą tłoka postępowało, aż zabrakło kompresji i dlatego doszło do demontażu cylindra (czyż nie tak?). Mamy po prostu kolejny przykład na to, by nie poprawiać japońskiej fabryki. Pozdrawiam

PS. Swoją drogą, za oceanem nikt nie słyszał o tulejowaniu cylindrów, napawaniu koszy sprzęgłowych itd. Gdy opowiadam ludziom co się dzieje w PL, są zdziwieni i robią wielkie oczy :shock:
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Autor tematu
seteman
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 312
Rejestracja: pn, 22 cze 2009, 22:53
Motocykl: RM 250 '95
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RM250 '98 co było przyczyną zatarcia...

Post autor: seteman » czw, 24 lis 2011, 15:35

Mateusz_MX pisze:PS. Swoją drogą, za oceanem nikt nie słyszał o tulejowaniu cylindrów, napawaniu koszy sprzęgłowych itd. Gdy opowiadam ludziom co się dzieje w PL, są zdziwieni i robią wielkie oczy :shock:
hmmm bo Polska to nie Stany:) i niech nie mowią ze nie wiedzą co to tuleja bo na ebay'u jest duzo tulei.
każdy szuka oszczędności...
ja u siebie mam tuleję i wszystko działa jak nalezy

kamil250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 411
Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RM250 '98 co było przyczyną zatarcia...

Post autor: kamil250 » czw, 24 lis 2011, 23:37

seteman pisze:
Mateusz_MX pisze:PS.ja u siebie mam tuleję i wszystko działa jak nalezy
To jak wszystko działa jak należy to składaj górę i jeździj dalej :finga:
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl

Autor tematu
seteman
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 312
Rejestracja: pn, 22 cze 2009, 22:53
Motocykl: RM 250 '95
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: RM250 '98 co było przyczyną zatarcia...

Post autor: seteman » pt, 25 lis 2011, 13:03

kamil250 pisze:
seteman pisze:
Mateusz_MX pisze:PS.ja u siebie mam tuleję i wszystko działa jak nalezy
To jak wszystko działa jak należy to składaj górę i jeździj dalej :finga:
starajmy się czytac ze zrozumieniem... to naprawdę nic trudnego.

jezeli nie masz zamiaru wnieśc nic nowego do tematu to powstrzymaj swoją chęc zaśmiecania go...

pzdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”