Regulacja gaźnika w kawasaki klx 250 96r.
-
Autor tematudamian8178
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: pn, 22 sie 2011, 15:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Regulacja gaźnika w kawasaki klx 250 96r.
Cześć. Mam problem z mim moto. Mianowicie kiedy było jeszcze ciepło tak powyżej 5 stopni moto chodziło bdb, palił od 2-3 jak zimny. Teraz jednak temp. znacznie spadła i nie moge go zapalić na zewnątrz, dopiero na pych czasami złapie i jak chwile pochodzi to jest git. Wstawiłem go do piwnicy gdzie jest 13 stopni i pali jak wcześniej. Z tego co wyczytałem to wina regulacji gaźnika. Jeszcze nigdy nie robiłem tego w takim moto nawet nie moge znaleźć instrukcji, w serwisówce tez nic nie znalazłem jednak jeżeli moglibyście przepatrzeć to jest ona tutaj viewtopic.php?f=59&t=19499 . Gaźnik to keihin cvk
Bardzo prosze o jakies porady.
Bardzo prosze o jakies porady.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika w kawasaki klx 250 96r.
Na pełnym ssaniu tez nie odpala ?
Sprawdź czy samoistnie nie cofa sie troche.
Jesli jest git.
To gazior do czyszczenia albo dolot do uszczelnienia.
Wczesniej wkręć do oporu (DELIKATNIE) śrube ilości mieszanki.
Policz ile było półobrotów. Tak jest łatwiej.
Powinno byc róznie . Zlezy od kraju pochodzenia. Od 1,25 do 2,5 obrotu.
Proponuje ustawic wstepnie na 2.5 obrotu wykrecenia. Czyli 5 półobrotów.
Może tu jest bład w ustawieniu ? Jak nie to przegląd /czyszczenie.
Zapytam tak jeszcze.
Obroty to ty próbowałes deczko pokrecić śuba na gaźniku?
No i trudniesza kwestia. Czy to ma jeszcze jakąs godziwa kompreche ????
Bo jak nie to bedzie trudna sprawa , zeby pacjeta cokolwiek ocucic . Bo byc moze on juz schodzący???
Sprawdź czy samoistnie nie cofa sie troche.
Jesli jest git.
To gazior do czyszczenia albo dolot do uszczelnienia.
Wczesniej wkręć do oporu (DELIKATNIE) śrube ilości mieszanki.
Policz ile było półobrotów. Tak jest łatwiej.
Powinno byc róznie . Zlezy od kraju pochodzenia. Od 1,25 do 2,5 obrotu.
Proponuje ustawic wstepnie na 2.5 obrotu wykrecenia. Czyli 5 półobrotów.
Może tu jest bład w ustawieniu ? Jak nie to przegląd /czyszczenie.
Zapytam tak jeszcze.
Obroty to ty próbowałes deczko pokrecić śuba na gaźniku?
No i trudniesza kwestia. Czy to ma jeszcze jakąs godziwa kompreche ????
Bo jak nie to bedzie trudna sprawa , zeby pacjeta cokolwiek ocucic . Bo byc moze on juz schodzący???
-
Autor tematudamian8178
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: pn, 22 sie 2011, 15:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika w kawasaki klx 250 96r.
Kompresja jest dobra bo miesiąc temu wymieniany był tłok + pierścienie.
Mógłbyś mi powiedzieć gdzie znajduje sie ta śruba od mieszanki bo nigdzie nie mogę znaleźć żadnej regulacji. http://www.bikepics.com/members/iceman007/96klx250/ tu mam materiały z serwisówki jak by ktoś mógł zaznaczyć ta sróbe to byłbym wdzięczny.
Na pełnym ssaniu tez nie odpala. dzisiaj próbowałem go odpalić w piwnicy jest tam teraz 10 stopni i tez nie odpali. Iskra jest bdb, paliwo dochodzi.
Mógłbyś mi powiedzieć gdzie znajduje sie ta śruba od mieszanki bo nigdzie nie mogę znaleźć żadnej regulacji. http://www.bikepics.com/members/iceman007/96klx250/ tu mam materiały z serwisówki jak by ktoś mógł zaznaczyć ta sróbe to byłbym wdzięczny.
Na pełnym ssaniu tez nie odpala. dzisiaj próbowałem go odpalić w piwnicy jest tam teraz 10 stopni i tez nie odpali. Iskra jest bdb, paliwo dochodzi.