Problem z yamahą yz 250

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
kamilussulimak
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: pt, 8 lip 2011, 11:47
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z yamahą yz 250

Post autor: kamilussulimak » pt, 9 gru 2011, 20:53

olej lałem castrol power bla bla 2ta
a rysy wiadomo uboga mieszanka 1/50 + ostre dawanie w piste+niemyty filtr=rysy
no ale co wkońcu to przez te rysy???

mateuszvs
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 168
Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
Motocykl: CRF 450 '04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z yamahą yz 250

Post autor: mateuszvs » sob, 10 gru 2011, 20:34

sebkowi chodziło o to że zależy jak głębokie masz te rysy , to chyba oczywiste? :roll:
ALL IN!

My beloved monster :rolleyes: http://bikepics.com/members/mateuszvs/04cr450f/

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem z yamahą yz 250

Post autor: kris514 » ndz, 11 gru 2011, 10:46

Piwi Jaki olej lejesz i w jakiej proporcji??
kamilussulimak Spróbuj na mieszance 1:50 w mojej secie gdy zaleje mieszanką 1:30 motor jest mniej narwisty niż na mieszance 1:50 i tu jest naprawdę spora różnica. Chcąc się dowiedzieć czemu się tak działo pisałem na innym forum o tym i dowiedziałem się że olej składa się z oleju i rozpuszczalników i od tej proporcji zależy jaką mieszankę lać (spróbuj znaleźć 2 firmy crossówek które polecają ten sam olej w innym stosunku)
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

kamilussulimak
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: pt, 8 lip 2011, 11:47
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z yamahą yz 250

Post autor: kamilussulimak » pn, 12 gru 2011, 21:52

Powiem tak jak kupiłem motor to pytałem sie gościa jaka mieszanke leje powiedział że 1:50
ale jest jedna wielka różnica gościu jezdził po równym z dużymi szybkościami to sie może motor mu nie przegrzewał ale ja daje mu ostro w pizde i nie ma przelewek manetka do końca i musze trzymać sie serwisówki (1;30) ale narazie jeszcze tak polatam a jak po wymianie tłoka problem nie ustąpi to zmniejsze proporcje mieszanki dzienki pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”