Płyn chłodniczy w oleju - CRF 250 2008r.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
dzielus
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: ndz, 2 sty 2011, 15:15
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Płyn chłodniczy w oleju - CRF 250 2008r.

Post autor: dzielus » czw, 27 paź 2011, 19:37

Witam !

Pytanie jak w temacie. W CRF oczywiście są dwa obiegi oleju, oddzielnie skrzynia i silnik. Woda jest w oleju silnikowym. Pytanie, czy powodem będzie uszczelka pod głowicą, czy może uszkodzona pompa wody ?

Podsumowując objawy:
-brudny olej w silniku
-ubytek płynu w chłodnicy
-ujście ciśnienia po odkręceniu korka chłodnicy po chwili pracy
-moto ciężko pali, jak odpali to mocno dymi - chyba bardziej na biało niż niebiesko. Po chwili przestaje i jest ok.

Pozdrawiam
Dzielus

Awatar użytkownika
marek antczak
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 468
Rejestracja: ndz, 27 lut 2011, 22:19
Motocykl: rmz
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Niemcy Zülpich
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Płyn chłodniczy w oleju - CRF 250 2008r.

Post autor: marek antczak » czw, 27 paź 2011, 20:19

odpowiedz nasuwa się sama i brzmi, masz problem z uszczelka głowicy. Proponuje wymienić uszczelkę pod cylindrem również

Autor tematu
dzielus
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: ndz, 2 sty 2011, 15:15
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Płyn chłodniczy w oleju - CRF 250 2008r.

Post autor: dzielus » pt, 28 paź 2011, 01:51

Dziękuję za odpowiedź.

Czy możemy z dużym prawdopodobieństwem wykluczyć pompę wody ?

Pozdrawiam

Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Płyn chłodniczy w oleju - CRF 250 2008r.

Post autor: Lanrets » pt, 28 paź 2011, 08:16

Tak na 100 % można wykluczyć pompę wody, gdyby puścił simering na pompie to woda była by w oleju ze skrzyni biegów nie w silnikowym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”